jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » pt lut 05, 2010 1:13 pm

Dobree !

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
Wałek
-

- Posty: 857
- Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
- Lokalizacja: Żyrardów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wałek » pt lut 05, 2010 2:35 pm
No i klucz13 ucichł
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » pt lut 05, 2010 9:40 pm
Odezwie się !

Jak wróci do formy !

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » sob lut 06, 2010 8:54 am
Możemy spokojnie pisać,klucz chyba wyjechał na te "narty".
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » sob lut 06, 2010 10:22 am
carinus pisze:Mogłeś pomierzyć ciśnienia na garach i wiedziałbyś wtedy czy winna jest głowica czy dół silnika.
Mam jakiś taki głupi zwyczaj ,że zawsze lubię zajrzeć do środka .

I tak bym zdejmował głowicę i bo chciałem ją ostro dać do planowania a teraz przynajmniej obejrzę jeszcze pierścionki !

W gratach dostałem od poprzedniego właściciela tłok i tak mnie to nurtowało po co go wymieniał , że nie mogłem się powstrzymać i go rozebrałem .

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
Wałek
-

- Posty: 857
- Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
- Lokalizacja: Żyrardów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wałek » sob lut 06, 2010 5:13 pm
i
-
rudobrody
-

- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 7:58 pm
- Lokalizacja: małopolskie
Post
autor: rudobrody » sob lut 06, 2010 8:05 pm
i......... i zajrzał

i........... maszyna stoi z flakami na wierzchu

-
Wałek
-

- Posty: 857
- Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
- Lokalizacja: Żyrardów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wałek » sob lut 06, 2010 8:31 pm
z tego co wiem z mojego forum to maszyna nie stoi
-
rudobrody
-

- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 7:58 pm
- Lokalizacja: małopolskie
Post
autor: rudobrody » sob lut 06, 2010 10:35 pm
W takim razie cieszę się,że jeszcze jeden Uaz się toczy

-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » ndz lut 07, 2010 10:46 am
Wałek pisze:z tego co wiem z mojego forum to maszyna nie stoi
Haha się sprzęt oszczędza ! Zima , w garażu stacjonuje .

To nie wiecie , że jak się póżniej zrobi to dłużej służy ?

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » ndz lut 07, 2010 12:00 pm
knighterrant pisze:
Mam jakiś taki głupi zwyczaj ,że zawsze lubię zajrzeć do środka .

I tak bym zdejmował głowicę i bo chciałem ją ostro dać do planowania a teraz przynajmniej obejrzę jeszcze pierścionki !

W gratach dostałem od poprzedniego właściciela tłok i tak mnie to nurtowało po co go wymieniał , że nie mogłem się powstrzymać i go rozebrałem .

Wszystko dobrze,tyle ze zabrałes się trochę od dupy strony.Gdybyś znał ciśnienia to byś z dużą pewnością wiedział czy wystarczy robić głowicę czy też zmieniać tuleje i tłoki,a teraz to możesz tylko liczyć na szczęście lub robić kompletnie wszystko.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » ndz lut 07, 2010 12:13 pm
Remont tzw. rozwojowy...

A zaczęło się od urwanego wydechu przy portkach i tak się rozwija . Zrobię kompleksowo to będę wiedział co mam .

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » pn lut 08, 2010 10:26 am
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » pn lut 08, 2010 1:02 pm
Czyli główne prawo mechaniki mówiące , że jak masz dobrze zrobione to jedziesz nie dotyczy Uaza ?

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » pn lut 08, 2010 1:09 pm
knighterrant pisze:Czyli główne prawo mechaniki mówiące , że jak masz dobrze zrobione to jedziesz nie dotyczy Uaza ?

Generalnie dotyczy ale Uaz jest nieobliczalny

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » pn lut 08, 2010 1:18 pm
Przynajmniej sen będę miał spokojny !

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » pn lut 08, 2010 3:57 pm
Nie jestem pewny czy będziesz spać spokojnie myśląc czego jeszcze nie zrobiłeś.Nawet jak coś dobrze zrobiłeś to padnie coś obok i tak w kółko,chyba że...zmotasz coś z mało awaryjnych elementów.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » pn lut 08, 2010 5:07 pm
Taka natura tych aut. Auto dla twardzieli a ci co nie trzymali ciśnienia jeżdżą już Suzą, Jeepem lub innym "Dżipem"

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » pn lut 08, 2010 6:12 pm
Ja chciałem Suzę , a mam Uaziora i nie pękam ! Jak bym chciał żeby w życiu było mi lekko to bym został księdzem !

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
Wałek
-

- Posty: 857
- Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
- Lokalizacja: Żyrardów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wałek » pn lut 08, 2010 6:53 pm
Balu-Balu pisze:Taka natura tych aut. Auto dla twardzieli a ci co nie trzymali ciśnienia jeżdżą już Suzą, Jeepem lub innym "Dżipem"

normalnie opis na gg se zrobie taki
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » pn lut 08, 2010 9:06 pm
knighterrant pisze:Ja chciałem Suzę , a mam Uaziora i nie pękam ! Jak bym chciał żeby w życiu było mi lekko to bym został księdzem !

Masz rację,nie pękaj aż tak źle jeszcze nie jest z tymi naszymi gaziorami.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
knighterrant
-

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 9:26 am
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: knighterrant » śr mar 03, 2010 9:09 pm
radek4x4 pisze:Olej także może cieknąć do cylindra przez pęknięte uszczelniacze zaworowe/prowadnice...nie koniecznie to pierścień....
W moim przypadku to był powód moich zmartwień !

Był Uaz 469B Pajero 2.6E Pajero 2.5tdi
Gaz 69 w rozsypce
LR Freelander
Cheerokee XJ 4.0 Limited
-
bzura
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: czw lip 17, 2003 9:24 pm
- Lokalizacja: Łowicz,Sochaczew, Rawa Mazowiecka
Post
autor: bzura » śr mar 03, 2010 10:48 pm
Pojawiło się stwierdzenie na, które chcę odpowiedzieć bo się troszku uśmiałem. Ja zaś odwrotnie ... Zostałem księdzem nie uważam, że mam łatwo i mam UAZA. Czuwaj ! To jest pojazd dla tych co mają wytrwałość w genach i nie przejmują się tym co inni o nim myslą. Czuwaj pozdrawiam wszystkich twardzieli wożacych cztery litery wynalazkiem wschodniej myśli technicznej. Ks. Konrad
Czuwaj
-
chudy2
-

- Posty: 251
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm
Post
autor: chudy2 » czw mar 04, 2010 6:17 am
bzura pisze:To jest pojazd dla tych co mają wytrwałość w genach
no... raczej w jądrach
i nie przejmują się tym co inni o nim myslą.
o księdzu jeżdżącym uazem raczej myślą lepiej niż o tym z maybaha
anyway... charakterystyka techniczna uaza stymuluje orzeszek w głowie przez co statystycznie jesteśmy inteligentniejsi od "zwykłych" użytkowników życia

...albo raczej zaradniejsi

-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » czw mar 04, 2010 9:14 am
chudy2 pisze:bzura pisze:To jest pojazd dla tych co mają wytrwałość w genach
no... raczej w jądrach
i nie przejmują się tym co inni o nim myslą.
o księdzu jeżdżącym uazem raczej myślą lepiej niż o tym z maybaha
anyway... charakterystyka techniczna uaza stymuluje orzeszek w głowie przez co statystycznie jesteśmy inteligentniejsi od "zwykłych" użytkowników życia

...albo raczej zaradniejsi


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość