problem z napędem

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: problem z napędem

Post autor: A.F. » śr lut 17, 2010 8:31 am

walthemar pisze:dobra z napędami zakumałem temat.
pojawił się następny problem - autko ma niesamowicie duże spalanie rzędu 35 l/100 km. myślę że nie jest to normalne. oczywiście mówię o PB.
czy oprócz LPG można jakoś zredukować spalanie ??
tyle mi spalił jadąc 80 % po czarnym reszta w terenie ale bez potrzeby załączenia reduktora (czt. łagodny teren).

będę wdzięczy za wskazówki.
Ssanie we wyłącz :)21
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
walthemar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 06, 2010 4:02 pm
Lokalizacja: ŚREM

Re: problem z napędem

Post autor: walthemar » śr lut 17, 2010 8:33 am

ssanie oczywiście wyłączone

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: problem z napędem

Post autor: A.F. » śr lut 17, 2010 8:52 am

walthemar pisze:ssanie oczywiście wyłączone
To że masz gałkę wciśniętą nie znaczy że ssanie się wyłączyło.
Zdejmij filtr powietrza i zobacz co się w gaźniku dzieje :wink:
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
walthemar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 06, 2010 4:02 pm
Lokalizacja: ŚREM

Re: problem z napędem

Post autor: walthemar » śr lut 17, 2010 12:10 pm

sprawdzałem i jest i było wyłączone. zauważyłem jednak dzisiaj że mam uszkodzoną podkładkę termiczną pomiędzy gaźnikiem a kolektorem. zastanawia mnie czy fakt że zasysa fałszywe powietrze może mieć wpływ na tak duże zużycie PB.

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: problem z napędem

Post autor: A.F. » śr lut 17, 2010 1:36 pm

Jeśli zasysa lewe powietrze za przepustnicą to podciśnienie maleje, więc mniej paliwa ssie.
Gaźnik jest K126 czy jakiś wynalazek ?
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
walthemar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 06, 2010 4:02 pm
Lokalizacja: ŚREM

Re: problem z napędem

Post autor: walthemar » śr lut 17, 2010 2:24 pm

k 131

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: problem z napędem

Post autor: carinus » śr lut 17, 2010 4:05 pm

Podkładka termiczna nie ma nic wspólnego z szczelnością kolektora ssacego.Prędzej wydech się odpręży.Tak wysokie spalanie może być powodem rozkalibrowanego gaźnika,fatalnym stanem układu zapłonu i to w komplecie daje takie niespodzianki.Założyć sprawdzony,wyregulowany gaźnik lub jakiś zamiennik albo przejsć na LPG,wtedy gaźnik nie ma znaczenia.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: problem z napędem

Post autor: A.F. » śr lut 17, 2010 7:56 pm

walthemar pisze:k 131
http://hghltd.yandex.net/yandbtm?url=ht ... 3EQw%3D%3D
Przepustnicę ssania masz pionowo po wyłączeniu ssania ?
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
walthemar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 06, 2010 4:02 pm
Lokalizacja: ŚREM

Re: problem z napędem

Post autor: walthemar » śr lut 17, 2010 8:45 pm

tak, przepustnica jest pionowo :-?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość