Zmielił sie most :(
Moderator: Student
Udało mi się zdobyc 2 mosty. Od wołgi i od warszawy. Jeszcze nie wiem jakie tam sa dyfry ale nie jest to istotne bo nowy atak i talerz jest juz w drodze i powinien byc w pon lub wtor u mnie.
Nie wiem tylko jak sie maja te most do oryginału. Tzn czy wielkosc, wytrzymalosc taka sama i czy moge zamiast uazowaego dac ten od wolgi
oczywiscie bebechy wsadze jesli sie da te co mam od uaza 



Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
RudeBoy pisze:hmm. z tego co ja wiem to ani od wolgi ani od wawy nie pasuja bebechy..


Chodzi czy wymiary mostu sa takie same cze moze tak jak zukowski deko mniejsze


Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Znajomy po zmieleniu zmęczeniowym wszystkich posiadanych mostów założył do Uaz'a mosty od muszczela. Zrobił zawieszenie tylne wleczone na spężynach, drążkach i drążku Panharda. Robi taki wykrzyż, że kopara opada.Drążki wlokące nie idą 90 stopni do mostu lecz pod kątem aby nie bujało na boki i był większy zakres wachania.
Noo tak wlasnie w obudowie problem i dylemat.RudeBoy pisze:nie rozumie.. to co chcesz obudowe przelozyc?

w uazowej mam peknieta podpore i albo ja oleje i walne mlotem, albo dam pospawac albo dam inna obudowe mostu. kwestia czy wolga czy warsawa ma taka sama obudowe i wytrzymalosc

Ostatnio zmieniony ndz wrz 12, 2004 7:54 pm przez Jaroma, łącznie zmieniany 1 raz.
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
A nie sa to mosty o takim jak w zuku prowadzeniu półosi/tzw półoś obciażona/?Obawiam sie,że dupa....Jaroma pisze:Noo tak wlasnie w obudowie problem i dylemat.RudeBoy pisze:nie rozumie.. to co chcesz obudowe przelozyc?![]()
w uazowej mam peknieta podpore i albo ja oleje i walne mlotem, albo dam pospawac albo dam inna obudowe mostu. kwestia czy wolga czy warsawa ma taka sama obudowe i wytrzymalosc
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Pojedziem, zobaczym, pomierzymvandall1 pisze: A nie sa to mosty o takim jak w zuku prowadzeniu półosi/tzw półoś obciażona/?Obawiam sie,że dupa....




P2, M10, K175, 69M
Remont Miska
Remont Miska
No i niestety dwa mosty wołgowskie które się na zapadłej wsi pod zapadłą oborą walały były w zapadłym stanie... faktycznie... półosie nieodciążone... ale to mały ..uj
jako awaryjny most mogłoby chodzić , bo szerokość mostu jest identyczna jak Uazowa, gdyby nie fakt że grucha obudowy jest dłuższa o jakieś 15cm od strony ataku... wał napędowy trza by krótszy założyć
ale dobrą stroną wyjazdu był fakt zanabycia 5 bardzo ładnych felg uazowych za koszmarną kwotą 60 szelestów... więc i tak się opłacało jechać ...hehehe


ale dobrą stroną wyjazdu był fakt zanabycia 5 bardzo ładnych felg uazowych za koszmarną kwotą 60 szelestów... więc i tak się opłacało jechać ...hehehe
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska
Remont Miska
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
No to panowie - pozwolicie, że Was pogodzę co do paru kwestii:
- Sprawa pierwsza - użyteczność łożyska podporowego:
Należy je czym prędzej wyjebać z każdego mostu - a to dla tej przyczyny, o której mówił Banan: Gdy pojawia się luz w łożysku dwurzędowym, podporowe zaczyna obrywać na wyłamywanie, co skutkuje jego wybuchem, wmieleniem się jego kawałków w pozostałe mechanizmy i ogólną masakrą. Dla potwierdzenia ogólnej nieprzydatności owego łożyska, polecam szanownym kolego rozbiórkę cytowanego tu mostu wołgowskiego - czeka Was zdziwko... łożyska nie znajdziecie, bo... po prostu go nie ma i nigdy nie było. Prawdą skądinąd jest , że łożysko dwurzędowe wołgi jest większe i oba kosze z wałkami są bardziej od siebie oddalone, ale ogólnie - podporę wywalić!!!!! Żadnego spawania żeliwa - na zimno ch... da, na gorąco - wykrzywi w pizd.u całą obudowę. Takie wynalazki to tylko do dzipków.
- Sprawa druga - przydatność mostu z wołgi do uaza
Praktycznie żadna. Inne łożyskowanie ataku, dyfer dwusatelitowy, odlewany (choć sporo mocniejszy od żukowskiego), a przede wszystkim - zupełnie inne zęby - wołga ma most hipoidalny! Co do przełożenia całego mostu w miejsce uazowego - oczywiście można, ale tylko do dzipka, który jeździ po czarnym, bez zapinania przodu. Gdyż albowiem przełożenie w wołdze wynosi:
GAZ-M21 - 9:41
GAZ-24 - 10:41
Ponadto w gaz 24 zastosowano inne półosie, o mnieszym module wieloklina. Te z M-21 można zamiennie stosować w żukach i warszawach.
No.
- Sprawa pierwsza - użyteczność łożyska podporowego:
Należy je czym prędzej wyjebać z każdego mostu - a to dla tej przyczyny, o której mówił Banan: Gdy pojawia się luz w łożysku dwurzędowym, podporowe zaczyna obrywać na wyłamywanie, co skutkuje jego wybuchem, wmieleniem się jego kawałków w pozostałe mechanizmy i ogólną masakrą. Dla potwierdzenia ogólnej nieprzydatności owego łożyska, polecam szanownym kolego rozbiórkę cytowanego tu mostu wołgowskiego - czeka Was zdziwko... łożyska nie znajdziecie, bo... po prostu go nie ma i nigdy nie było. Prawdą skądinąd jest , że łożysko dwurzędowe wołgi jest większe i oba kosze z wałkami są bardziej od siebie oddalone, ale ogólnie - podporę wywalić!!!!! Żadnego spawania żeliwa - na zimno ch... da, na gorąco - wykrzywi w pizd.u całą obudowę. Takie wynalazki to tylko do dzipków.
- Sprawa druga - przydatność mostu z wołgi do uaza
Praktycznie żadna. Inne łożyskowanie ataku, dyfer dwusatelitowy, odlewany (choć sporo mocniejszy od żukowskiego), a przede wszystkim - zupełnie inne zęby - wołga ma most hipoidalny! Co do przełożenia całego mostu w miejsce uazowego - oczywiście można, ale tylko do dzipka, który jeździ po czarnym, bez zapinania przodu. Gdyż albowiem przełożenie w wołdze wynosi:
GAZ-M21 - 9:41
GAZ-24 - 10:41
Ponadto w gaz 24 zastosowano inne półosie, o mnieszym module wieloklina. Te z M-21 można zamiennie stosować w żukach i warszawach.
No.
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Awaryjnie może być. Obudowa mostu taka sama, kosz dyfra można wykorzystać, z tym, że w warszawie i żuku talerz jest przykręcany śrubami 10x1, w uazie - 12x1 lub 12x1.25 - nie pamiętam... to sprawia pewne problemy, ale można je obejść.
Najwazniejsze, że na podstawie przełożeń warszawy, a także tarpana honkera 1.6 benzyna, oraz tarpana perkinsa, rośnie możliwość regulacji przełożeń w mostach - 7,8,9,10x41
!
Półosie warszawy - nie do zastosowania w uazie - są obciążone, zakończone łożyskiem i piastą ze szpilkami na koło. No i są jednakowej długości, a w uazie nie. Tak więc - po przespawaniu uchwytów resora - można warszawowski most założyć, z tym, że albo z dolonzaworowej warszawy (8x41), albo z górnej, po zamontowaniu w przednim moście kół 9x41 (warszawa i "normalny" tarpan rolnik)
Najwazniejsze, że na podstawie przełożeń warszawy, a także tarpana honkera 1.6 benzyna, oraz tarpana perkinsa, rośnie możliwość regulacji przełożeń w mostach - 7,8,9,10x41

Półosie warszawy - nie do zastosowania w uazie - są obciążone, zakończone łożyskiem i piastą ze szpilkami na koło. No i są jednakowej długości, a w uazie nie. Tak więc - po przespawaniu uchwytów resora - można warszawowski most założyć, z tym, że albo z dolonzaworowej warszawy (8x41), albo z górnej, po zamontowaniu w przednim moście kół 9x41 (warszawa i "normalny" tarpan rolnik)
No jak juz Sebastian potwierdzil to ide po mlotekSebastianS pisze:No to panowie - pozwolicie, że Was pogodzę co do paru kwestii:
- Sprawa pierwsza - użyteczność łożyska podporowego:
....
No.

Zreszta łatwiej znalezc mlotek niz spawacza.
Kolejne pytanie to jak juz podpory ni ma to dawac dystanse miedzy lozysko czy luz kasowac nakretka

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
generalnie to zakrawa o brak czasu na "porządne" zdystansowaniebanan pisze:tylko nakrętką...dystans wywalić...



P2, M10, K175, 69M
Remont Miska
Remont Miska
tym, że jak się zrobi luz to dokręcasz nakrętke i jeździsz dalej...nie musisz wyciągać dystansu i na płycie z papierkiem szlifować go do żądanej wysokości...co jest dość upierdliwe w lesie albo daleko od domuJaFuzz pisze: czym różni się zdystansowanie bez podkładek z luźną nakrętką... od normalnego zdystansowania z podkładkami z dowaloną na fest nakrętką ...

a luz robi się często...
pozdrawiam Was i dziękuje

rozumiem że te pozdrowienia to od paczkibanan pisze:
pozdrawiam Was i dziękuje


P2, M10, K175, 69M
Remont Miska
Remont Miska
a nie wpadłeś na to że wystarczy od razu trochu bardziej zeszlifować dystans i założyć więcej podkładek dystansującychbanan pisze: tym, że jak się zrobi luz to dokręcasz nakrętke i jeździsz dalej...nie musisz wyciągać dystansu i na płycie z papierkiem szlifować go do żądanej wysokości...co jest dość upierdliwe w lesie albo daleko od domu
a luz robi się często...



P2, M10, K175, 69M
Remont Miska
Remont Miska
To ja troche tego nie kumam. Jak firma posklada to sie nie robi ten luz tak czesto. (chybabanan pisze: ... się zrobi luz to dokręcasz nakrętke i jeździsz dalej...nie musisz wyciągać dystansu i na płycie z papierkiem szlifować go do żądanej wysokości...co jest dość upierdliwe w lesie albo daleko od domu
a luz robi się często...



Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość