wspomaganie kierownicy od mb 123 w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt kwie 29, 2005 5:14 pm

No oczywiscie ze mozna spawac. Przeciez to juz jest po "przelozeniu" przekladni, zreszta oryginalnie tez jest spawane.

Kamei to niemiecka firma tuningowa.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt kwie 29, 2005 7:35 pm

Fakstycznie-przekładnie kierownicze z BMW,czy też podobne z Omegi montuje sie łatwiej.Oczywiscie wąs,jego długość to osobna sprawa-trzeba wydłuzać tak aby wykorzystać zakres ruchu przekładni i kół.
Ową przekładnię typu BMW-Omega wklejamy przed belkę ramy,bez dewastacji konstrukcji nośnej pojazdu.
W moim wypadku wydłuzenie wasa wyszło spore,poniewaz chciałem dodatkowo ograniczyc ilość obrotów kierownicy od skraju do skraju.Konsekwencja:przekładnia padła stosunkowo szybko...
Oczywiście nie jest to opinia miarodajna do końca,bo:
-przekładnia była ze szrotplacu,wiec mogła byc dobita wcześniej
-układ kierowniczy u mnie to ma bardzo ciezko :)21
Generalnie wolę jednak merca ze wzgledu na:
-najczęściej dobra jakość uzywek
-wiekszą średnicę cylindra wspomagającego
-dostępność i taniość /obecnie/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość