


Moderator: Student
Sorki panowie ale fota bedzie dopiero w środę, bo uaz stoi trochę daleko a dopiero bedziemy przy nim działąć w środęNie ciśnieniuj, kolega ma dopiero 1 post wiec zobaczymy czy fotka sie wogóle pojawi i w jakiej formie
...daawaaaj foty,obojętne na jakim etapie jesteś ......RaV.B pisze:Ok soryyyyyy wielkie panowie![]()
Ale jak ostatnio byliśmy grzebać przy UAZie to zapomniałem aparatu.
Ale wygląda to tak:
łapy które były przystosowane do 200d trzeba byłlo przespawac 15-20 cm dalej. Wałek od skrzyni nie chciał wejść do ilnika do końca brakowało 5 cm żeby złączył się silnik z fkanszą do skrzyni UAZowskiej, w tym celu mój kumpel wymienił łożysko które trzyma wałek w środku na takie które ma większą średnicę wewnętrzną. Dzisiaj kolejny dzięń zmagań mam nadzieję że dzisiaj silnik już usiądzie na dobrze i będzie można podlączać wszystko do opdalenia( teraz się najbardziej stresuje)
życzcie mi powaodzenia![]()
PS. jak nie zapomne to foty dzisiaj porobię
Zapomniałem aparatu...daawaaaj foty,obojętne na jakim etapie jesteś ......
Włąsnie u nas ten silnik ledwie zaczął jeździć a też sie nad tym zastanawiałema rasował ktoś kiedyś taki silnik?? jestem ciekaw czy coś by z niego dało rade wykrzesać więcej...
to były zupełnie inne silnikiRaV.B pisze:Właśnie 5 garowe nei były z Turbo tylko R6 z W124 tam była turbina ale myślę że materiał w tłokach nie był inny bo on bez Turbawi miał 115 kucy a z Turbo 150KM więc minimalne wysilenie![]()
Pozdro
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości