uaz + mercedes 3,0 diesel....czy warto,czy dużo zabawy??

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz lis 12, 2006 7:49 pm

i gdzie ta fotka ?? :o :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz lis 12, 2006 7:57 pm

pakjusz_pl pisze:i gdzie ta fotka ?? :o :roll:
Nie ciśnieniuj, kolega ma dopiero 1 post wiec zobaczymy czy fotka sie wogóle pojawi i w jakiej formie 8)
:)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » ndz lis 12, 2006 8:13 pm

Zestaw typu mosty patrol i silnik 300D nie jest rewelacją jeszcze zależy jakie mosty bo chyba GR ma inne przełożenie niż K160, Ale bynajmniej n amostach patrolowych silnik 3,0 D jest :)3 W uazie na mostach uazowych moze lepiej robić bo inne przełożenie jest ale jednak bym odposcił 300 i dał faktycznie 3,3TD patrol tylko że to jest długie i cięzkie ale za to ma moc :)2 Lub jeżeli chce się coś lżejszego to 2,9cdi od sprintera i przerobić na pompe :)2 :wink: Kosztowna zabawa ale efekt będzie :)2
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » ndz lis 12, 2006 10:11 pm

Nie ciśnieniuj, kolega ma dopiero 1 post wiec zobaczymy czy fotka sie wogóle pojawi i w jakiej formie
Sorki panowie ale fota bedzie dopiero w środę, bo uaz stoi trochę daleko a dopiero bedziemy przy nim działąć w środę 8)
SILNIK dotarł dzisiaj
I chyba wszytsko powinno pasic pod flansze itd. z 200D ale wiadomo coś bedzie do rzeźby napewno :)

POZDRO
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz lis 19, 2006 7:58 am

no to czekamy na fotki.... :lol: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz lis 19, 2006 8:00 am

pakjusz_pl pisze:no to czekamy na fotki.... :lol: :)2
siedzimy czekamy... będzie dobrze, bedzie dobrze :)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz lis 19, 2006 2:58 pm

Przemekslaw pisze:
pakjusz_pl pisze:no to czekamy na fotki.... :lol: :)2
siedzimy czekamy... będzie dobrze, bedzie dobrze :)21


ojj chyba sie nie doczekamy :)3 .... a zima blisko :lol: :wink:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
darek.z
 
 
Posty: 200
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 7:00 pm
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: darek.z » pn lis 20, 2006 11:16 pm

Ten 5-ty gar to mu raczej nie wejdzie jak skrzyni nie cofnie ??

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » śr lis 22, 2006 9:37 am

Ok soryyyyyy wielkie panowie 8)

Ale jak ostatnio byliśmy grzebać przy UAZie to zapomniałem aparatu.

Ale wygląda to tak:
łapy które były przystosowane do 200d trzeba byłlo przespawac 15-20 cm dalej. Wałek od skrzyni nie chciał wejść do ilnika do końca brakowało 5 cm żeby złączył się silnik z fkanszą do skrzyni UAZowskiej, w tym celu mój kumpel wymienił łożysko które trzyma wałek w środku na takie które ma większą średnicę wewnętrzną. Dzisiaj kolejny dzięń zmagań mam nadzieję że dzisiaj silnik już usiądzie na dobrze i będzie można podlączać wszystko do opdalenia( teraz się najbardziej stresuje :oops: )

życzcie mi powaodzenia 8)

PS. jak nie zapomne to foty dzisiaj porobię :)2
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 22, 2006 8:34 pm

RaV.B pisze:Ok soryyyyyy wielkie panowie 8)

Ale jak ostatnio byliśmy grzebać przy UAZie to zapomniałem aparatu.

Ale wygląda to tak:
łapy które były przystosowane do 200d trzeba byłlo przespawac 15-20 cm dalej. Wałek od skrzyni nie chciał wejść do ilnika do końca brakowało 5 cm żeby złączył się silnik z fkanszą do skrzyni UAZowskiej, w tym celu mój kumpel wymienił łożysko które trzyma wałek w środku na takie które ma większą średnicę wewnętrzną. Dzisiaj kolejny dzięń zmagań mam nadzieję że dzisiaj silnik już usiądzie na dobrze i będzie można podlączać wszystko do opdalenia( teraz się najbardziej stresuje :oops: )

życzcie mi powaodzenia 8)

PS. jak nie zapomne to foty dzisiaj porobię :)2
...daawaaaj foty,obojętne na jakim etapie jesteś ...... 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » czw lis 23, 2006 10:26 am

...daawaaaj foty,obojętne na jakim etapie jesteś ......
Zapomniałem aparatu :-?

ale postęp jest spory zabrakło nam dosłownie 2 godzin a walczyliśmy do 1 w nocy.
Wszystko jest dosłownie na milimetry od przegrody między kabiną a komorą ( i tak trzeba było kawałęk wyciąc żeby filtr oleju wszedł :wink: koło pedału gazu). Trochę męczenia było żeby trafić z flanszą na skrzynie, ale byliśmy dzielni. Łapy przespawane teraz jeszcze tylko ponawiercać nowe dziury i PODUCHY i montować tą jednostkę.

Następny etap prac chyba znowu dopiero w środę albo piątek wiczorem 8)

Pozdro i mam nadzieję że teraz już bedzie z górki
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » sob lis 25, 2006 6:43 pm

Jeździ :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

i to baaaaardzo mocno 8)

Silnik skończyliśmy dzisiaj podłączać
rozrusznik miał wyj... tuleje więc byliśmy zmuszeni go zaciągnąć ciągnikiem (którego wcześniej też trzeba było zaciągnąć Oplem Astrą :D heh)
Wyjechaliśy na dłuuuuga polną i nie chciał odpalić z tego powodu ż enapęd na przód był nie podłączony z tył przy ciągnięciu tylko blokował koła, więc podłączyiśmy przód i odrazu załapał :lol: puścił tylko czrną mgiełke i odrazu pięknie cpykał 8)

Sprzedawca silnika nie kłamał mówiąc że to igła :)2
Ten silnik daję rade okropnie, 200d nie ledwie tracił przyczepność na 1 a tu jedynka jest nie potrzebna. Przyśpieszenie piękne żadnych braków mocy itd. itd.

Teraz pozostaje tylko dopieścić resztę UAZa a Plany sa takie:
- Klatka pod plandekę
- nowa cała instaacja elektryczna ( bo z tej wiele nei zostało)
- większe opony i felgi najprawdopodobniej też
- malunek
- i ogólne doprowadzenie wszytskiego do ładu

I dwie foty :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd6 ... 6cb2a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a75 ... a3b7a.html

Jak ktoś chce foty np. flansz czy coś od dołu to chybamam jakieś :wink:

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 25, 2006 7:05 pm

no,no testowaliście w "takim" stanie jak na fotce?.To powiedz kto trzymał chłodnicę na kolanach? :)20
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » sob lis 25, 2006 8:09 pm

Tak dokładnie Chłodnica ładnie sie trzymała na dłotniku :lol: skantowana o jakiś uchwyt nei wiem od czego :D

Ważne że jeździł i zaskoczył bardzo mocno :wink:

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 25, 2006 8:12 pm

RaV.B pisze:Tak dokładnie Chłodnica ładnie sie trzymała na dłotniku :lol: skantowana o jakiś uchwyt nei wiem od czego :D

Ważne że jeździł i zaskoczył bardzo mocno :wink:

Pozdro
....proste :)2 ważne żeby testować na każdym etapie 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » sob lis 25, 2006 8:43 pm

Dokładnie :)2
Pozdro w środę znowu coś zarzucę co się dzieje z UAZem

PS. gdzie moge jakiś osobny temat napisać n atemat tego samochodu ??

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

ratel
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:00 am

Post autor: ratel » pn gru 04, 2006 1:37 pm

Pisz tutaj RaV.B, miło posłuchać takich wielkich entuzjastów. :D

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn gru 04, 2006 3:59 pm

nie nie będe tu zaśmiecać za mocno bo offtop na maxa się zrobi :lol:

A tym czasem prace nad UAZem trwają w środę robimy klatke i wstawiamy dwie chłodnice 8)

pS. później stworze jakiś post poświęcony tylko i wyłącznie naszemu wynalazkowi

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pn gru 04, 2006 4:51 pm

a rasował ktoś kiedyś taki silnik?? jestem ciekaw czy coś by z niego dało rade wykrzesać więcej...
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn gru 04, 2006 4:58 pm

a rasował ktoś kiedyś taki silnik?? jestem ciekaw czy coś by z niego dało rade wykrzesać więcej...
Włąsnie u nas ten silnik ledwie zaczął jeździć a też sie nad tym zastanawiałem :P

Myślę że jakies wyważenie dokładne wału korbowego, obróbka głowicy no nie wiem czy to daje takie same efekty jak w benzyniakach.
Ostatecznie pozostaje TURBO 8)

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pn gru 04, 2006 5:58 pm

myśle że ten silnik turbo by nie przeżył, mogły by sie potobić tłoki, bo generalnie do turbo inne tłoki i pierścienie są. ale władować turbo żaden problem bo kolektory po jendnej stronie :D
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn gru 04, 2006 7:25 pm

Czemu inne tłoki ?? Przeciez ten silnik w W124 był z Turbo i w tłokach nie było różnicy.

Chyba że kolega mówi o Turbo robioym od podstaw a nei dedykowanym orginalnie temu modelowi czyli od 300TD. Silnik nie był mocno wysilony dlatego mogły być te dame tłoki

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pn gru 04, 2006 7:43 pm

a własnie, był 300TD?? ale nie ten 6 cyl tylko ten 5?? bo ja sie nie spotkłem... ale tłoki chyba inne(materiał).
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn gru 04, 2006 8:14 pm

Właśnie 5 garowe nei były z Turbo tylko R6 z W124 tam była turbina ale myślę że materiał w tłokach nie był inny bo on bez Turbawi miał 115 kucy a z Turbo 150KM więc minimalne wysilenie 8)

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn gru 04, 2006 8:17 pm

RaV.B pisze:Właśnie 5 garowe nei były z Turbo tylko R6 z W124 tam była turbina ale myślę że materiał w tłokach nie był inny bo on bez Turbawi miał 115 kucy a z Turbo 150KM więc minimalne wysilenie 8)

Pozdro
to były zupełnie inne silniki

http://w114-115.org.pl/forum tu znajdziesz sporo o mercedesach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości