Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 14, 2006 7:08 am

po co mi jeszcze zabawa z chłodnicą oleju ??
skoro w oryginale dawało rade na jednej cienkiej chłodnicy to na uazowej plus elektro i wisko uważam że wyda bez problemu i tak to zrobie
dzięki za rade :)2

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 14, 2006 8:26 am

Pytanie było do Majkello
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 14, 2006 10:45 am

sorki za wtrącenia
pozdro

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw gru 14, 2006 6:35 pm

Pewnie po to zeby chlodzic olej. Chlodnica oleju dosyc duzo daje.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 14, 2006 6:48 pm

Owszem ale nie w uazie :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw gru 14, 2006 6:50 pm

A co to za roznica??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » czw gru 14, 2006 7:20 pm

gri74 pisze:Pytanie było do Majkello
jakoś bardziej ufam chłodnicy oleju i wiem, ze dużo daje w kwestii chłodzenia. na skoro koledze jedna chłodnica nie wystarcza...
Inną sprawą jest to,że poziom chłodziwa zmiennym jest-np. kranik od uazowej chłodnicy wody czasem potrafi się otworzyć i chłodnica oleju daje dodatkowe kilka minut na reakcję. A jesli jest woda i zabraknie oleju to już i tak generalka.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 14, 2006 7:28 pm

Ja tam się bedę upierał :lol: , że chłodnica oleju w uazie jest zbyteczna
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 14, 2006 7:54 pm

kolejny zamulacz ale od wielu wielu osób słyszałem same pozytywy

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw gru 14, 2006 9:20 pm

Nie wazne w jakim aucie. Uaz jak jest katowany w terenie tez mu sie olej grzeje przez co szybciej sie zuzywa.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 14, 2006 9:45 pm

kto ma niech montuje :)2 :)2 :wink:
zdaje to egzamin :)2

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 14, 2006 10:00 pm

A ja we wszystkich silnikach co składałem, od razu wywalałem , i powiem ,że jest dobrze bez, i to b.b.dobrze
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt gru 15, 2006 8:53 am

A w tubodieslach tez wywalasz jak jest??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt gru 15, 2006 9:28 am

w dieslach sa w wiekszosci wymienniki ciepla zamiast chlodnic, jedynie duze turbodiesle maja jeszcze oprocz wymiennika dodatkowo chlodnice oleju
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt gru 15, 2006 10:06 am

Wedlug mnie to jezeli producent stwierdzil ze powinna byc chlodnica oleju to powinna ona byc w aucie.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt gru 15, 2006 12:08 pm

Nie, w TD nie wywalam, a w uazach wywalam , i na dobre im to wychodzi
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 4:50 pm

podpowiedzcie mi jak złożyć skrzynie uaz z tym v6 forda chcąc pozostawić sprzęgło forda-docisk i tarcze.łożysko oporowe uaz

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt gru 15, 2006 5:30 pm

dleczego sie tu o to pytasz i w jeszcze jednym poscie skoro zalozyles osobny temat ?? czyzbys chcial sie dorobic na szybko kolejnej gwiazdki 8)
Uwazaj bo jak cie moderator dorwie to stracisz nawet ta jedna :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 5:47 pm

założyłem nowy i pytam tu bo na jednym z tematów poprostu mnie w pemnym momencie olano :(
wpadnij na ten właściwy temat jeśli możesz
masz jakieś koncepcje co do moich pytań o sprzęgło?

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt gru 15, 2006 7:55 pm

nikt Cię pewnie nie olewa
poprostu niektórzy mają trochę roboty nie tylko przy uazie

coś ty taki w gorącej wodzie kąpany
jeszcze zimy nie ma czasu będziesz miał multum
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt gru 15, 2006 8:01 pm

Sorry , Wofka, ale mam wrazenie, choć zyczę Ci jak najlepiej :)2 ; że jednak samodzielnie to ty jednak nie włozysz tego silnika, pytasz sie o takie sprawy, czasami błahe i oczywiste, że smiem wątpic w Twoja wiedzę
Pamietaj ,że teoria to jedno, a doświadczenie praktyczne to drugie
Ot taka moja dygresja i przemyslenie

Aczkolwiek powodzenia :)2
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 8:12 pm

jeszcze bys sie zdziwił co do mojej wiedzy kolego a silników juz kilka montowałem tyle ze zawsze było bez interwencji tokarskich czy tym podobnych
ja nie chce instrukcji montażu tylko porady ,podwowiedzi i sugestji
a Ty uważasz ze sobie nie poradze bo zadaje pytania???
dla Ciebie są może i błache i śmieszne ale dle mnie nie
kiedyś też takie zadawałes
podwowiedz mi coś
daj jakąs praktyczną rade moze ogolna może bardziej szczegółową a nie sie tylko mądrzysz
pozdrowienia dla wszystkich

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt gru 15, 2006 8:15 pm

pozakładałeś tematów tyle, że nie wiem już na które mam odpisywać
:)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 8:25 pm

wiem troche przesadziłem przepraszam :roll:

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt gru 15, 2006 8:25 pm

wofka pisze:jeszcze bys sie zdziwił co do mojej wiedzy kolego a silników juz kilka montowałem tyle ze zawsze było bez interwencji tokarskich czy tym podobnych
ja nie chce instrukcji montażu tylko porady ,podwowiedzi i sugestji
a Ty uważasz ze sobie nie poradze bo zadaje pytania???
dla Ciebie są może i błache i śmieszne ale dle mnie nie
kiedyś też takie zadawałes
podwowiedz mi coś
daj jakąs praktyczną rade moze ogolna może bardziej szczegółową a nie sie tylko mądrzysz
pozdrowienia dla wszystkich
Nie mądzrze się, tylko napisałem swoja opinie do której jako , ze jest to forum mam prawo :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości