Ploblem z silnikiem uaz (wołga)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn cze 23, 2008 6:17 am

Bo czytasz instrukcję od uaza a nie uaza z głowicą wołgi lub po prostu niższą głowicą.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pn cze 23, 2008 1:02 pm

no mam kwadratowe kolektory... to powinienem miec 7 kompresji?

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn cze 23, 2008 1:19 pm

Klasyczny uaz więc tak jak podaje instrukcja. W zasadzie to najważniejsze zmartwienie żeby na każdym było po tyle samo.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pn cze 23, 2008 8:14 pm

to co aż taka rózniaca jest z głowicą od wołgi ze nawet pisza o 14 ? jest jakis problem zeby zmienic tylko gowice? Jaki koszt jak ktos wie.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn cze 23, 2008 8:32 pm

najwazniejszy to dłuższe szpilki i wykręcenie starych :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pn cze 23, 2008 8:37 pm

szpilki to chyba najmiejszy wydatek ;)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn cze 23, 2008 9:07 pm

no w sumie tak , ale kup je :lol: , całośc powinna się zamknąć koło 600zł
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » wt cze 24, 2008 6:11 am

to co aż taka rózniaca jest z głowicą od wołgi ze nawet pisza o 14 ? jest jakis problem zeby zmienic tylko gowice?
Problem żaden , kupić części i do dobrego fachowca , tylko pamietaj że nic za darmo . Przy 14 skraca się żywotność silnika. Wogóle należy sobie zadać pytanie po co ; no chyba że zamierzasz wygrać RMST
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » wt cze 24, 2008 12:12 pm

szukałem zaginionej kompresji... silnik po wymianie tulei, tlokow... glowica robiona, ale wg mnie jakoś nie ma siły tj przy ruszaniu przygasa i trzeba go na duzych obrotach piłować żeby ruszyć, ruszenie z 2 nie wchodzi w grę, dlatego myślem ze to wina nedznej kompresji. Silnik dobrze wchodzi w obroty nic, nie strzela.

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pt cze 27, 2008 5:59 am

A jak z przerwą na zaworach , dobrze przerególowane ? I może należało by się przyjrzeć jednak gaźnikowi , jeśli radziecki , to mozna się spodziewać różnych niespodzianek.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pt cze 27, 2008 8:49 am

zawory wg instrukcji, a co do gaźnika to nie wiem, ale na luzie to dobrze wchodzi w obroty,nie kicha, nie strzela.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość