Kąt ustawienia zapłonu
Moderator: Student
Kąt ustawienia zapłonu
Witam. Jaki należy ustawić kąt zapłonu. Podany kąt 5 stopni w instrukcji jest zły ze względu na inną ilość oktanów w paliwie. Obecnie jest 95 a nie 75. Silnik oryginalny, zamontowany dodatkowo gaz.
Re: Kąt ustawienia zapłonu
Ustawiałem na "czuja". Tak żeby się zbierało. Spròbuj dać na + potem na - i wyczujesz jak jest OK
UAZ to nie fizyka kwantowa. Praktycznie wszelkie naprawy i regulacje robi się pod chmurką z fajką w zębach.
UAZ to nie fizyka kwantowa. Praktycznie wszelkie naprawy i regulacje robi się pod chmurką z fajką w zębach.
Re: Kąt ustawienia zapłonu
....do ustawienia zapłonu w uazie wystarczy tylko obrotomierz i klucz "dziesiątka" /nie mylić z "kluczem13" /. Popuścić aparat kluczykiem 10 i ustawić obroty na około 1000 , następnie obracać aparatem w prawo lub w lewo do uzyskania stabilnych obrotów, następnie dokręcić aparat i to wszystko........
. W razie braku obrotomierza wystarczy, wspomniany klucz "dziesiątka" i trochę doświadczenia 


UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
-
-
- Posty: 174
- Rejestracja: ndz sty 09, 2011 10:03 pm
Re: Kąt ustawienia zapłonu
Przyspieszaj aż usłyszysz spalanie stukowe, a wtedy odrobinę cofnij. Weź pod uwagę, że nie ma złotego środka ustawienia zapłonu i do LPG i do Pb. Moim zdaniem ustaw na gazie, na benzynie będzie chodził wtedy troszkę gorzej, nie mniej jednak wyczuwam, że większość czasu będzie chodził na LPG.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość