Gaźnik inny objaw
Moderator: Student
Gaźnik inny objaw
Mam mały problem w autku
Podczas jazdy na gazie jest wszystko w pożądku a po przełączeniu na benzynę zaczyna szarpać - podczas szybszej jazdy jakby brakowało mu paliwa (szarpie jak tak jak na filmach jak ktoś nie umie jeździć). Po włączeniu jednocześnie gazu i benzyny nie zalewa sie i nie gaśnie jak to było kiedyś tylko traci moc.
Co może być przyczyną gaźnik ma około roku. model taki jak z wizjerkiem tyle że bez niego chyba k 131. pływak jest w pożądku
pomocy
Podczas jazdy na gazie jest wszystko w pożądku a po przełączeniu na benzynę zaczyna szarpać - podczas szybszej jazdy jakby brakowało mu paliwa (szarpie jak tak jak na filmach jak ktoś nie umie jeździć). Po włączeniu jednocześnie gazu i benzyny nie zalewa sie i nie gaśnie jak to było kiedyś tylko traci moc.
Co może być przyczyną gaźnik ma około roku. model taki jak z wizjerkiem tyle że bez niego chyba k 131. pływak jest w pożądku
pomocy
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005
Liberty Renegade 2005
Jak zalaczony masz gaz to zawor (chyba magnetyczny jakis) odcina doplyw paliwa do gaznika i dochodzi tylko gaz. Na przewodzie paliwowym przed tym zaworem co odcina to paliwo dajesz "trojnik" i przwod ten co ci zostaje z tego trojnika dajesz do baku. Ale na tym przewodzie tez musi byc zawor i ma dzialac dokladnie tak samo jak ten gazowy (jak gaz otwarty to ten do baku tez otwarty itd., podlaczenie elektryczne chyba moze byc rownolegledo tego gazowego).
Ja to tak wymyslilem, ale to pomysl na poczekaniu. Jak ktos ma gotowe juz sprawdzone rozwiazanie to dawac. [/img]
Ja to tak wymyslilem, ale to pomysl na poczekaniu. Jak ktos ma gotowe juz sprawdzone rozwiazanie to dawac. [/img]
Nie ma lepszego i prostszego rozwiazania bo przeciez nikt nie bedzie przerabial pompy paliwa na pompe z przelewem itd.
Moim skromnym zdaniem pomysl bardzo prosty i niezawodny. Problem tylko jeden ze te cholerne elektrozawory lubia sie partolic i kosztuja troszke kasy choc tak prawde mowiac to sa o wiele mniej awaryjne niz zawory gazu. 


UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Trójnik przed i trójnik za pompką paliwa, żeby nie ciągnąć dodatkowego węża do baku, ewentualnie pociągnąć powrót do filtra paliwa (tego po podłogą), ma on przecież zaślepione dodatkowe wejście, które można wykorzystać.
Zawór na tym obejściu pracujący tak jak zawór gazu (odwrotnie niż zawór paliwa).
Zawór na tym obejściu pracujący tak jak zawór gazu (odwrotnie niż zawór paliwa).

W razie jak by co, to 601-34-87-25
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość