Gaźnik inny objaw

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Gaźnik inny objaw

Post autor: kcuf » czw gru 23, 2004 6:29 pm

Mam mały problem w autku
Podczas jazdy na gazie jest wszystko w pożądku a po przełączeniu na benzynę zaczyna szarpać - podczas szybszej jazdy jakby brakowało mu paliwa (szarpie jak tak jak na filmach jak ktoś nie umie jeździć). Po włączeniu jednocześnie gazu i benzyny nie zalewa sie i nie gaśnie jak to było kiedyś tylko traci moc.
Co może być przyczyną gaźnik ma około roku. model taki jak z wizjerkiem tyle że bez niego chyba k 131. pływak jest w pożądku
pomocy
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » czw gru 23, 2004 10:57 pm

wyczysc gaznik i nie panikuj
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » pn sty 03, 2005 9:32 am

W zagazowanych UAZ-ach bardzo szybko potrafi się skończyć przepona w mechanicznej pompce paliwa, bo albo pracuje na sucho (paliwo odcięte), albo cały czas jest "nadęta" (zawór za pompką), albo pracuje non stop w obiegu zamkniętym - najlepsze rozwiązanie.
W razie jak by co, to 601-34-87-25

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

gaznik

Post autor: ub40 » pn sty 03, 2005 11:16 am

Bardzo dobrym rozwiazaniem jest odpalanie na gazie i po lekkim rozgrzaniu silnika przelaczanie na gaz. Wtedy jest pewnosc ze gaznik jest dobrze ustawiony i pompka paliwa sprawna.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » pn sty 03, 2005 12:33 pm

Kolega ub40 coś pomylił bo powinno być tak:
odpalanie na benzynie i po lekkim rozgrzaniu silnika przelaczanie na gaz

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn sty 03, 2005 2:27 pm

co do tej pompy w obiegu zamknietym

To niby jak ,trzeba powrót robic do baku?Jak to technicznie wyglada?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » pn sty 03, 2005 5:08 pm

Jak zalaczony masz gaz to zawor (chyba magnetyczny jakis) odcina doplyw paliwa do gaznika i dochodzi tylko gaz. Na przewodzie paliwowym przed tym zaworem co odcina to paliwo dajesz "trojnik" i przwod ten co ci zostaje z tego trojnika dajesz do baku. Ale na tym przewodzie tez musi byc zawor i ma dzialac dokladnie tak samo jak ten gazowy (jak gaz otwarty to ten do baku tez otwarty itd., podlaczenie elektryczne chyba moze byc rownolegledo tego gazowego).

Ja to tak wymyslilem, ale to pomysl na poczekaniu. Jak ktos ma gotowe juz sprawdzone rozwiazanie to dawac. [/img]

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn sty 03, 2005 5:23 pm

Nie ma lepszego i prostszego rozwiazania bo przeciez nikt nie bedzie przerabial pompy paliwa na pompe z przelewem itd. :)2 Moim skromnym zdaniem pomysl bardzo prosty i niezawodny. Problem tylko jeden ze te cholerne elektrozawory lubia sie partolic i kosztuja troszke kasy choc tak prawde mowiac to sa o wiele mniej awaryjne niz zawory gazu. :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » wt sty 04, 2005 8:48 am

Trójnik przed i trójnik za pompką paliwa, żeby nie ciągnąć dodatkowego węża do baku, ewentualnie pociągnąć powrót do filtra paliwa (tego po podłogą), ma on przecież zaślepione dodatkowe wejście, które można wykorzystać.
Zawór na tym obejściu pracujący tak jak zawór gazu (odwrotnie niż zawór paliwa). :)2
W razie jak by co, to 601-34-87-25

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

gaznik

Post autor: ub40 » wt sty 04, 2005 12:24 pm

Tak, oczywiscie przyznaje ze myslalem o benzynie a napisalem gaz. Bylo by nonsensem przelaczac z gazu na gaz chyba ze na wodor / ale to nie do tego silnika/
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość