Strona 1 z 1
Frontera 2.0 sport
: pn maja 16, 2016 9:47 am
autor: messix
Hej
Kolega ma opla frontere sport 2.0 na czesci wiec moze byc tani silnik ze skrzynia i reduktorem.
Probowal ktos motac takie cudo do uaziora? Duzo problemow?
Re: Frontera 2.0 sport
: pn maja 16, 2016 10:50 am
autor: Szarbia
Frota A Sport 2.0 jest 400kg lżejsza od UAZa i uchodzi za muła.
Myślisz wiec, ze taki swap to dobry pomysł?
Re: Frontera 2.0 sport
: pn maja 16, 2016 11:22 am
autor: messix
Czyli wd ciebie uaz wazy 2 tony?

:
Poza tym proste porownanie -
opel 115 koni 170 Nm
Uaz-? 80? Koni?
170 Nm?
Predkosc max mojego uaza 60 kmh opla kolegi 140
Przyspieszenie pomijam
Zuzycie oleju mojego 3l/100km glownie w formie wycieku
Cisnienie oleju na zimnym 1.4
Wiec tak twierdze ze to dobry pomysl zwazywszy na to ze ten silnik opla mam praktycznie za darmo a remont uaza wyjdzie ze 2 tysie
Re: Frontera 2.0 sport
: pn maja 16, 2016 6:24 pm
autor: Szarbia
Dobry pomysl to jest V6 ze 150km a nie jakies pitu pitu.
Re: Frontera 2.0 sport
: wt maja 17, 2016 3:36 am
autor: messix
Jasne ze tak. Ale taki motor trzeba kupic a ten praktycznie jest, zreszta w terenie nie katuje a jezdze na codzien wiec jakis potwor i tak nie potrzebny
Re: Frontera 2.0 sport
: wt maja 17, 2016 10:25 am
autor: nie_mientki
Jeśli nie masz zamiarów rajdować to czemu nie.
Policz czy tam wszystko się zgra z przełożeniami żeby nie zrobić muła/torpedy autostradowej.
Części do silnika(rozumiem że chodzi o C20NE) tanie jak barszcz, w dodatku motor popularny(Astra, Vectra, Calibra, Frontera A, chyba też Omega) i lubi się z LPG.
Re: Frontera 2.0 sport
: wt maja 17, 2016 11:09 am
autor: Misiek Cypr
Bedzie jezdzilo lepiej jak z Uazem, pod warunkiem wszczepienia calego zespolu: Silnik, skrzynia, reduktor. Ale nie wiem czy wyjscia wallow sa po tej samej stronie I jak z przelozeniami.
Re: Frontera 2.0 sport
: wt maja 17, 2016 11:13 am
autor: Misiek Cypr
Uaz nie wazy dwoch ton, cos kolo 1800.
frotka ma sprawnosc aerodynamiczna wolnostojacego garazu, uaz ma ta sama, z tym ze garaz jest na dwa auta, stad roznica predkosci. Tylko ze uaz orginalny wyciagal 100km/h bez problem, gorzej z utrzymaniem sie na drodze I hamowaniem. Uaz w orginale jezdzi na przelotach max 80km/h I nie zmieni tego inny silnik.
Bez zmiany hamulcow, mostow itp, silnik nic nie da.
Re: Frontera 2.0 sport
: wt maja 17, 2016 11:46 am
autor: Didymos
Ja bym zakładał, skoro już jest do dyspozycji cały zespół napędowy.
Wyjście na przedni wał jest ze strony właściwej, mostami bym się nie przejmował, spokojnie zniosą taki motor, warto by tylko hamulce przerobić na tarcze.
Uaz pod szmatą waży +/- 1,6 t, podejrzewam, że krótka frota bardzo podobnie.
Dynamika może jakoś drastycznie się nie poprawi, za to kultura pracy napędu na pewno, v-max też powinna wzrosnąć, zawsze to parę koni więcej i do tego skrzynia z nadbiegiem.
Re: Frontera 2.0 sport
: czw cze 02, 2016 10:32 pm
autor: BROWAR_PL
Mój pod brezentem i bez zbiorników pod progami waży 1400
Niech toś sprawdzi w którą stronę się kręcą wały we Fronterze żeby nie wyszedł zonk na sam koniec

Re: Frontera 2.0 sport
: pt cze 03, 2016 5:16 am
autor: messix
Najwyzej beda 4 biegi do tylu jak w francuskim czolgu
