uazowolga a lpg

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

uazowolga a lpg

Post autor: moralez » wt sty 25, 2005 5:39 pm

otoz wlasnie jak wyglada spalanie LPG po zalozeniu wolgowskiej glowicy i koletkorow na silnik uaza, rosnie ? maleje ? to samo ??
a i pytanie czy potrzeba przekladac walek rozrzadu ??
z gory dzieki za odpowiedz :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » wt sty 25, 2005 5:59 pm

kumplowi ciaglo do 17 litrow ale jak bede wiedzial dokladnie to dam znac (silnika nie robil tylko z wolgi wkomponowal) potem cos z gaznikiem z lady motal ale nie wiem jak to sie skonczylo.
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 6:04 pm

wałki mają te same,


Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...


Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt sty 25, 2005 6:06 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,


Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...


Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » wt sty 25, 2005 6:15 pm

fachowo sformulowane pytanie do fachowca 8)

pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » wt sty 25, 2005 6:25 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:


Gaz to około 100 oktanów...
Bardzej koło 110. Chyba 108 dokładnie
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt sty 25, 2005 6:55 pm

wojtekd pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,


Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...


Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie :)21

po zmianie nic nie bedzie tak jak dawniej, zuzycie wzrosnie, halas tez i tylko czekac na spektakularne BUM....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt sty 25, 2005 6:57 pm

MOC pisze:
wojtekd pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,


Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...


Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie :)21

po zmianie nic nie bedzie tak jak dawniej, zuzycie wzrosnie, halas tez i tylko czekac na spektakularne BUM....
:)21
to juz wiemy co u ciebie :)21
a co myslisz o woldze 8)
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:00 pm

na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt sty 25, 2005 7:01 pm

yyyyyyyyyyy
to wkladam 2,3 mb :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:03 pm

sugerowalbym 2.4D z mesia 123.....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 7:04 pm

MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....
:)21

wołga pojazd wojskowy 8) :)2


brawo :)21
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 7:06 pm

MOC pisze:sugerowalbym 2.4D z mesia 123.....
:)21

zaczyna się wieloletnia dyskusja 8) :)2


jaki silnik do uaza ??
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:07 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:
MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....
:)21

wołga pojazd wojskowy 8) :)2


brawo :)21

ty umiesz czytac...
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 7:09 pm

MOC pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:
MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....
:)21

wołga pojazd wojskowy 8) :)2


brawo :)21

ty umiesz czytac...
:)21

a i owszem 8) WYBACZ MI 8)
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:11 pm

znaj moja litosc.....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » wt sty 25, 2005 8:44 pm

MOC pisze:znaj moja litosc.....
:)21
a ty co taki ugodowy sie zrobiłes ?? ?? ??
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt sty 25, 2005 9:16 pm

przeciez prosil o laske....zreszta kazdy moze miec swoj slaby dzien....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » wt sty 25, 2005 11:40 pm

Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!

Jężeli dasz wwiertke to dupa mokra - spytaj Kpeugota. Jeżeli dasz mikser to juz lepiaj i mozna trochę oszczędzić. Pzry silniku Uaz + głowica Wołga splanowana o 4 mm ( czyli dopręzona ) przy prędkościach do 80 km/h spalania poniżej 14 l !!!!.
Jazda z prędkościami rzedu 90 - 110 km/h spalanie w granicach 19-20L.
Przetestowne, sprawdzone wiarygodne!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt sty 25, 2005 11:52 pm

Zbowid pisze:Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!!.....

ej no Zbowid nie mow nam, ze rodzaj silnika nie ma decydujacego wplywu na ilosc spalanego paliwa, bo to juz troche Lemem zalatuje mi.....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr sty 26, 2005 12:09 am

Zbowid pisze:Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!

Jężeli dasz wwiertke to dupa mokra - spytaj Kpeugota. Jeżeli dasz mikser to juz lepiaj i mozna trochę oszczędzić. Pzry silniku Uaz + głowica Wołga splanowana o 4 mm ( czyli dopręzona ) przy prędkościach do 80 km/h spalania poniżej 14 l !!!!.
Jazda z prędkościami rzedu 90 - 110 km/h spalanie w granicach 19-20L.
Przetestowne, sprawdzone wiarygodne!
nad mikserem bede musial pomyslec, bo narazie mam wwiertke, ale mam pytanie.... jakie efekty da splanowanie orginalnej glowicy ( ok 2,5 mm) i zalozenie okralgych kolektorow (z uaza, nie z wolgi) ??
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr sty 26, 2005 12:27 am

Rodzaj silnika miałem na mysli wołga lub uaz.
Założenie głowicy z okrągłymi kolektorami po pierwsze poprawi wydajność głowicy ( przy założeniu że to jest ta z najwiekszymi zaworami) a tym samym parametry spalania -= lepsze napełnianie mieszanka mniejsza komora spalania, lepsza wentylacja - przy okragłych kolektorach lepsze zasysanie i wydalanie - mniejsze opory.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr sty 26, 2005 12:28 am

No i lepisj splanowac okóło 4 mm. Uzyskujesz wtedy spręzanie rzędu 11 anie 7,5 jak jest w rginale - konsekwencja - wał i korbowody :cry:
Ale jeżdzi znacznie lepiej :lol:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr sty 26, 2005 12:54 am

dla mnie 2,5 bedzie optimum bo nie mam zamiaru robic tlokow i walu. a chodzi mi glownie o to zeby zmniejszyc mu apetyt na lpg, oraz przy okazji polepszyc troszke osiagi :wink:
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr sty 26, 2005 9:13 am

wojtekd pisze:dla mnie 2,5 bedzie optimum bo nie mam zamiaru robic tlokow i walu. a chodzi mi glownie o to zeby zmniejszyc mu apetyt na lpg, oraz przy okazji polepszyc troszke osiagi :wink:

jeżeli miałeś kwadratowy kolektor, to nie wymienisz na okrągły :-) musiałbyś kupić nową głowicę uaza i wtedy zakładać okrągły


pozdrawiam
Tzarrr!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość