jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » wt sty 25, 2005 5:39 pm
otoz wlasnie jak wyglada spalanie LPG po zalozeniu wolgowskiej glowicy i koletkorow na silnik uaza, rosnie ? maleje ? to samo

a i pytanie czy potrzeba przekladac walek rozrzadu

z gory dzieki za odpowiedz

ZG 5.2 96r.
-
Dragunov
-

- Posty: 1473
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dragunov » wt sty 25, 2005 5:59 pm
kumplowi ciaglo do 17 litrow ale jak bede wiedzial dokladnie to dam znac (silnika nie robil tylko z wolgi wkomponowal) potem cos z gaznikiem z lady motal ale nie wiem jak to sie skonczylo.
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88
-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 6:04 pm
wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
Tzarrr!!
-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » wt sty 25, 2005 6:06 pm
romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie

ZG 5.2 96r.
-
jose
-

- Posty: 289
- Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
- Lokalizacja: była 100lica
Post
autor: jose » wt sty 25, 2005 6:15 pm
fachowo sformulowane pytanie do fachowca
pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.
tel. 600 520 504
-
luk

- Posty: 594
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk » wt sty 25, 2005 6:25 pm
romanowicz_z3 car469b pisze:
Gaz to około 100 oktanów...
Bardzej koło 110. Chyba 108 dokładnie
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu
www.luk.desk.pl
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt sty 25, 2005 6:55 pm
wojtekd pisze:romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie

po zmianie nic nie bedzie tak jak dawniej, zuzycie wzrosnie, halas tez i tylko czekac na spektakularne BUM....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » wt sty 25, 2005 6:57 pm
MOC pisze:wojtekd pisze:romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie

po zmianie nic nie bedzie tak jak dawniej,
zuzycie wzrosnie, halas tez i tylko czekac na spektakularne BUM....

to juz wiemy co u ciebie

a co myslisz o woldze

ZG 5.2 96r.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:00 pm
na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » wt sty 25, 2005 7:01 pm
yyyyyyyyyyy
to wkladam 2,3 mb

ZG 5.2 96r.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:03 pm
sugerowalbym 2.4D z mesia 123.....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 7:04 pm
MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

wołga pojazd wojskowy
brawo

Tzarrr!!
-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 7:06 pm
MOC pisze:sugerowalbym 2.4D z mesia 123.....

zaczyna się wieloletnia dyskusja
jaki silnik do uaza

Tzarrr!!
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:07 pm
romanowicz_z3 car469b pisze:MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

wołga pojazd wojskowy
brawo

ty umiesz czytac...

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » wt sty 25, 2005 7:09 pm
MOC pisze:romanowicz_z3 car469b pisze:MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

wołga pojazd wojskowy
brawo

ty umiesz czytac...

a i owszem

WYBACZ MI

Tzarrr!!
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt sty 25, 2005 7:11 pm
znaj moja litosc.....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » wt sty 25, 2005 8:44 pm
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt sty 25, 2005 9:16 pm
przeciez prosil o laske....zreszta kazdy moze miec swoj slaby dzien....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » wt sty 25, 2005 11:40 pm
Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!
Jężeli dasz wwiertke to dupa mokra - spytaj Kpeugota. Jeżeli dasz mikser to juz lepiaj i mozna trochę oszczędzić. Pzry silniku Uaz + głowica Wołga splanowana o 4 mm ( czyli dopręzona ) przy prędkościach do 80 km/h spalania poniżej 14 l

!!.
Jazda z prędkościami rzedu 90 - 110 km/h spalanie w granicach 19-20L.
Przetestowne, sprawdzone wiarygodne!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt sty 25, 2005 11:52 pm
Zbowid pisze:Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!!.....
ej no Zbowid nie mow nam, ze rodzaj silnika nie ma decydujacego wplywu na ilosc spalanego paliwa, bo to juz troche Lemem zalatuje mi.....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » śr sty 26, 2005 12:09 am
Zbowid pisze:Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!
Jężeli dasz wwiertke to dupa mokra - spytaj Kpeugota. Jeżeli dasz mikser to juz lepiaj i mozna trochę oszczędzić. Pzry silniku Uaz + głowica Wołga splanowana o 4 mm ( czyli dopręzona ) przy prędkościach do 80 km/h spalania poniżej 14 l

!!.
Jazda z prędkościami rzedu 90 - 110 km/h spalanie w granicach 19-20L.
Przetestowne, sprawdzone wiarygodne!
nad mikserem bede musial pomyslec, bo narazie mam wwiertke, ale mam pytanie.... jakie efekty da splanowanie orginalnej glowicy ( ok 2,5 mm) i zalozenie okralgych kolektorow (z uaza, nie z wolgi)

ZG 5.2 96r.
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » śr sty 26, 2005 12:27 am
Rodzaj silnika miałem na mysli wołga lub uaz.
Założenie głowicy z okrągłymi kolektorami po pierwsze poprawi wydajność głowicy ( przy założeniu że to jest ta z najwiekszymi zaworami) a tym samym parametry spalania -= lepsze napełnianie mieszanka mniejsza komora spalania, lepsza wentylacja - przy okragłych kolektorach lepsze zasysanie i wydalanie - mniejsze opory.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » śr sty 26, 2005 12:28 am
No i lepisj splanowac okóło 4 mm. Uzyskujesz wtedy spręzanie rzędu 11 anie 7,5 jak jest w rginale - konsekwencja - wał i korbowody
Ale jeżdzi znacznie lepiej

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » śr sty 26, 2005 12:54 am
dla mnie 2,5 bedzie optimum bo nie mam zamiaru robic tlokow i walu. a chodzi mi glownie o to zeby zmniejszyc mu apetyt na lpg, oraz przy okazji polepszyc troszke osiagi

ZG 5.2 96r.
-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » śr sty 26, 2005 9:13 am
wojtekd pisze:dla mnie 2,5 bedzie optimum bo nie mam zamiaru robic tlokow i walu. a chodzi mi glownie o to zeby zmniejszyc mu apetyt na lpg, oraz przy okazji polepszyc troszke osiagi

jeżeli miałeś kwadratowy kolektor, to nie wymienisz na okrągły

musiałbyś kupić nową głowicę uaza i wtedy zakładać okrągły
pozdrawiam
Tzarrr!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość