mosty hipoidalne
Moderator: Student
mosty hipoidalne
Jeśli było - nie strzelać proszę, jeśli nie było ale inaczej się pisze to tym bardziej proszę nie strzelać.
Co to jest za nowy rodzaj mostów do UAZ-a, "mosty hipoidalne"?
Ma ktoś jakieś fotki, doświadczenia, opinie?
Co to jest za nowy rodzaj mostów do UAZ-a, "mosty hipoidalne"?
Ma ktoś jakieś fotki, doświadczenia, opinie?
Władek - Kraków
Kasprol pisze:ludzie dajcie Włdkowi jakies sprawy do rozwiazania bo za duzo wyszukuje dziwnych rzeczy zamiast syfa składac
Eeee, zaś by znów.... Trafiłem na ofertę mostów hipoidalnych do UAZ-a, mają one ponoć montowane już sworznie łożyskowane, prawie cud. Wie ktoś jakie te mosty mają prześwit? Jak się na nich jeździ? Jest ktoś w ogóle, kto takie mosty MA



Władek - Kraków
Adampio pisze:Z tego co jeszcze pamietam z wykladow to przekladnie hipoidalne maja mniejsza sprawnosc i wymagaja lepszych olejow. Ale to bylo baaardzo dawno temu

Nu i wot, ruskiego nie zrozumiesz



Władek - Kraków
Co Wy Panowie znowu pier...
99,99% przekładni kątowych używanych w napędach, we współczesnej motoryzacji, to przekładnie hipoidalne, tzn oś ataku jest przesunięta względem osi koła talerzowego oraz zęby są łukowe, co powoduje samokasowanie luzu w trakcie pracy. Wszystkie mosty jakie są stosowane w UAZ-ach (69, 469, 452 itd.) są mostami hipoidalnymi, zarówno zwykłe jak i afgany.
Klasycznych stożkowych przekłądni kątowych, obecnie w napędach nie stosuje się, można natomiast spotkać mosty ślimakowe, oraz globoidalne, ale na pewno nie w UAZ-ach


99,99% przekładni kątowych używanych w napędach, we współczesnej motoryzacji, to przekładnie hipoidalne, tzn oś ataku jest przesunięta względem osi koła talerzowego oraz zęby są łukowe, co powoduje samokasowanie luzu w trakcie pracy. Wszystkie mosty jakie są stosowane w UAZ-ach (69, 469, 452 itd.) są mostami hipoidalnymi, zarówno zwykłe jak i afgany.
Klasycznych stożkowych przekłądni kątowych, obecnie w napędach nie stosuje się, można natomiast spotkać mosty ślimakowe, oraz globoidalne, ale na pewno nie w UAZ-ach



W razie jak by co, to 601-34-87-25
i zima atak w uazie gazie jest w osi mostu i jest to przekładnia storzkowa i zęby łukowe-kołowe jak w warszawie, nysa,żuk, a i nawet pinzgauzer. Na podstawie książki Mosty napędowe autor Zbigniew Jaśkiewicz w-wa 1977rJagoda pisze:Co Wy Panowie znowu pier...![]()
99,99% przekładni kątowych używanych w napędach, we współczesnej motoryzacji, to przekładnie hipoidalne, tzn oś ataku jest przesunięta względem osi koła talerzowego oraz zęby są łukowe, co powoduje samokasowanie luzu w trakcie pracy. Wszystkie mosty jakie są stosowane w UAZ-ach (69, 469, 452 itd.) są mostami hipoidalnymi, zarówno zwykłe jak i afgany.
Klasycznych stożkowych przekłądni kątowych, obecnie w napędach nie stosuje się, można natomiast spotkać mosty ślimakowe, oraz globoidalne, ale na pewno nie w UAZ-ach![]()
![]()
PS bede miał dostęp do skanera to ją zeskanuje i dam znac ogułowi

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość