Wiem ze mozna :
-zplanowac orginalna glowice o kilka mm
-zalozyc glowice od wolgi z 2 gardzielowym gaznikiem na kolektorze ssacym
I jakies jeszcze ?

Pozdrawiam
Moderator: Student
Jeśli Cię to interesuje to wal na priw- podrzucę kontakt... szukałem ostatnio głowicy wołgi i się ktoś z Gdyni zaoferował z całym silnikiem za 350 pln... dla mnie za daleko...KleryK pisze:a gdzie takie tanie rosnąmoralez pisze:700 zl dalbym za caly silnik w stanie bdb i z papierem, a nie glowice?? Bo ja biore od ręki
Spokojnie, kase mozesz utopic w innych czesciach. Daj ogloszenie na gieldzie 4x4 ze szukasz takiej glowicy z kolektorem, gaznikiem (nie wiem jak z pompa wodna czy tez jest potrzebna od wolgi), odzew bedzie, ale cierpliwosci. Ta na allegro to strasznie droga, ale to przeciez Twoje pieniadze i mozesz z nimi robic co chcesz.KleryK pisze:a gdzie takie tanie rosnąmoralez pisze:700 zl dalbym za caly silnik w stanie bdb i z papierem, a nie glowice?? Bo ja biore od ręki
No właśnie - jaki aparat można by podpasować do uaza?- z regulatorem odśrodkowym i podciśnieniowym i jakimś wodoodpornym modułem, od silnika 2,5 l kręcący się w przeciwną stronęAndrzej30 pisze: zmiany aparatu zaplonowego w zuku na aparat z modulem elektronicznym
aparat w uazie obraca sie w odwrotna strone wiec moze byc problem z podpasowaniem odpowiedniego aparatu zaplonowego
Borman- do tablicy!Andrzej30 pisze: mozna zalozyc do uazowego aparatu czujnik elektromagnetyczny od jakiegos innego aparatu jezeli sie nie myle to Borman ma zalozony czujnik z modulem od BMW albo od forda
Od siebie mogę dodać sposób bardzo tani i zauważalnie, a czasami zaskakująco skuteczny. Dopasowanie prześwitów kanałów kolektora do głowicy i "tuning" uszczelki żeby nie zasłaniała kanałów. Można to zrobićKleryK pisze: Na uazowołdze jest ponoć 100KM a niektorzy tu sie chwala ze maja nawet po 130KM na nich wiec dlatego sie zapytalem jakie to magiczne sposoby
Majkello pisze:Od siebie mogę dodać sposób bardzo tani i zauważalnie, a czasami zaskakująco skuteczny. Dopasowanie prześwitów kanałów kolektora do głowicy i "tuning" uszczelki żeby nie zasłaniała kanałów. Można to zrobićKleryK pisze: Na uazowołdze jest ponoć 100KM a niektorzy tu sie chwala ze maja nawet po 130KM na nich wiec dlatego sie zapytalem jakie to magiczne sposoby
przy użyciu ciemnego smaru i kartki mapieru zgiętej na pół (smarujesz wszystkie strony połączenie syfem, wkładasz kartkę pomiędzy głowicę a uszczelkę i pomiedzy kolektor a uszczczelkę, składasz i już widzisz co ci zasłania dolot) Ponieważ zasilanie w mieszankę to główna bolączka silników uazowych efekty powinny być niezłe.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości