wymiana elastycznego przewodu hamulcowego - mały kłopot

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

pioterok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: wt maja 04, 2004 8:35 am
Lokalizacja: warszawa-ciechanów

wymiana elastycznego przewodu hamulcowego - mały kłopot

Post autor: pioterok » sob lut 19, 2005 12:48 am

Witam miedzynarodowe forum :) (patrz wątek o Hunter'ze)
zacząłem włąśnie wymianę elastycznego przewodu hamulcowego no i pojawił się mały problem - narazie tylko z odkręceniem ale gorzej będzie przy montażu. Otóż przy odkręcaniu przewód bardzo się skręca. Ponieważ jest zniszczony to pół biedy - można wyciąć, gorzej będzie przy montażu nowego. Gdyby miał z jednej strony gwint prawy a z drugiej lewy to oki, ale tak to nie wiem jak to zrobić. Czy wykręcenie cylinderka coś zmieni? Z tego co tam widzę to nie bardzo, bo przeszkadza sztywny przewód który idzie do dolnego cylinderka. Z tylnym będzie pewnie to samo.
Jaka jest technika montażu tego cholerstwa bez rozbierania samochodu?
Liczę na praktyków.

Pozdrawiam
PiotreK

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob lut 19, 2005 9:12 am

czesc, zacznij odkrecanie przwodu od drugiej strony-od strony ramy-wykrec przewód miedziany ten co jest podrugiej stronie,a pózniej kluczem bodajze 24 duza nakretke kontrujaca,znajdujaca sie przy ramie,i wtedy bedziesz miec luzny przewod elastyczny ktory pózniej mozesz odkrecic od cylinderka

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » sob lut 19, 2005 10:59 am

:)2 no to chyba jedyny sposob. ja musialem je wogole wymienic. Z czego dopasowalem zgadnijcie :)21

..a jak bedzecie zgadywac to moze ja sie dowiem o jakich autach zapomnialem
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob lut 19, 2005 10:59 am

słuchaj kolegi tylko uwazaj aby nie rozwalic kluczem holenderka :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » sob lut 19, 2005 11:41 am

Dragunov pisze::)2 no to chyba jedyny sposob. ja musialem je wogole wymienic. Z czego dopasowalem zgadnijcie :)21

..a jak bedzecie zgadywac to moze ja sie dowiem o jakich autach zapomnialem
hehe pomińmy to małym druczkiem, ale ja spasowałem czyt. skręciłem 2 przewody od Nivyi wyszedł jeden uazowski troszke dłuższy :D

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » sob lut 19, 2005 5:22 pm

od stara pasują
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » ndz lut 20, 2005 12:57 pm

A ja kupiłem od uaza - pasują idealnie he he :lol:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lut 20, 2005 4:18 pm

Dragunov pisze::)2 no to chyba jedyny sposob. ja musialem je wogole wymienic. Z czego dopasowalem zgadnijcie :)21

..a jak bedzecie zgadywac to moze ja sie dowiem o jakich autach zapomnialem
No przyznaj sie od czego jeszcze pasuja bo ze od stara to wiemy wszyscy 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » ndz lut 20, 2005 11:52 pm

:D jak to motalem to nie wiedzialem ze takie forum (jak to) istnieje :D i wzialem te moje resztki przewodow do sklepu zaprzyjaznionego i pobuszowalem po magazynnie :)21, przynosze i mowie ze znalazlem - a koles mi na to ze to Star....wtedy bylem zdziwiony.
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lut 20, 2005 11:57 pm

Eeee a ja myslelem ze jeszcze od jakiej innej maszyny podejda :(
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pn lut 21, 2005 12:00 am

:D tez na to liczylem :D
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » pn lut 21, 2005 5:54 pm

Dodam więcej Star 200 (cokolwiek to znaczy) :) pasują elastyczne :)2 i miedziane :)2 :wink:
Legnica

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn lut 21, 2005 6:00 pm

yankee pisze:Dodam więcej Star 200 (cokolwiek to znaczy) :) pasują elastyczne :)2 i miedziane :)2 :wink:
co do miedzianych to końcówki z gwintami są trochę inne tz: że w starowskich przewodach gwint jest dalej od początku "śróby" a w uazowskich zaczyna się od samego początku. Trzeba uważać aby nie przekręcić gwintu.

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » pn lut 21, 2005 6:12 pm

W moim uazie pasowało :wink: może miałem cos przerobione w przednich kołach mam wstawione redukcje na cylinderkach do których wchodzi elastyczny przewód :)4 ale takiego już kupiłem :)2
Legnica

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt lut 22, 2005 10:15 am

yankee pisze:W moim uazie pasowało :wink: może miałem cos przerobione w przednich kołach mam wstawione redukcje na cylinderkach do których wchodzi elastyczny przewód :)4 ale takiego już kupiłem :)2
pasować pasuje ale naprawdę łapię na parę zwojów gwintu a jak masz nową zarobioną końcówkę to trzeba to dobrze dokręcić bo będzie lecieć płyn.

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » wt lut 22, 2005 5:42 pm

W moim leciało jak cholera na starych przewodach :evil: po wymianie przewodów na razie jeszcze nie leci :wink: hihi i układ hamulcowy działa :)13
Legnica

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » wt lut 22, 2005 6:07 pm

ja te "odsadzena" przed gwintem spilowalem i pasuje. Na razie nic nie kapie
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lut 22, 2005 6:14 pm

Dragunov pisze:ja te "odsadzena" przed gwintem spilowalem i pasuje. Na razie nic nie kapie
Skoro spilowales to musiales od nowa zagniatac koncowki przewodu bo inaczej to sie raczej nie da no chyba ze leciales pilnikiem do okola :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » wt lut 22, 2005 6:22 pm

rrany.. rozszyfrowales mnie :oops: :oops:

nie pilnikiem ale pilka z cieniutkim brzeszczotem ( imadelko modelarskie, nienerwowa muiza, czteropak godzinka czasu) moge juz to teraz zawodowo robic :)21

dwa miesiace pozniej kolega mi powiedzial ze ma magika co za browara zagniata koncowki i wogole dorabia przewody..takie zycie :-?
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lut 22, 2005 6:40 pm

Czego to Polak nie zrobi zeby zaoszczedzic kilka groszy :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » śr lut 23, 2005 2:41 pm

Dragunov pisze:rrany.. rozszyfrowales mnie :oops: :oops:

nie pilnikiem ale pilka z cieniutkim brzeszczotem ( imadelko modelarskie, nienerwowa muiza, czteropak godzinka czasu) moge juz to teraz zawodowo robic :)21

dwa miesiace pozniej kolega mi powiedzial ze ma magika co za browara zagniata koncowki i wogole dorabia przewody..takie zycie :-?
Dobrze gada, nie trzeba kupowac sztywnych miedzianych hamulcowych oryginalow za jakies chore $$$ u zdziercow (jeden to na allegro nie wymienie kto bo moje dobre wychowanie nie pozwala mi :)21 ,to za przewod dlugi i krotki bez roznicy chcial 100,00 PLN). Trzeba popytac znajomych czy nie znaja kogos kto robi przy klimatyzacjach, oni sprzet do zarabiania kolnierzy czy jak to zwal maja i moga zarobic (jak zechca) przewod jaki tylko sobie na dlugosc zyczycie. Warunek jaki trzeba spelnic to miec koncowki bo niby skad maja miec. Panie i panowie kolekcjonowac nie tylko wrazenia, ale i stare czesci nawet te ktore na roz........ne dzis wygladaja.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lut 23, 2005 3:02 pm

:o 100zl. Dlugi nowy przewod w sklepie kosztuje 42zl a kroki 20cm kosztuje 12zl.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » śr lut 23, 2005 3:15 pm

Ja tylko pisze jak bylo. Taki jeden "kanarek" to tak sobie spiewal, po prostu zdzierca, pijawka ..... albo krocej szkoda gadac.

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » śr lut 23, 2005 3:21 pm

Zeby byla jasnosc, to ja pisalem tylko o przewodach sztywnych a temat jest o elastycznych.

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » śr lut 23, 2005 5:58 pm

cykor pisze:
Dragunov pisze:rrany.. rozszyfrowales mnie :oops: :oops:

nie pilnikiem ale pilka z cieniutkim brzeszczotem ( imadelko modelarskie, nienerwowa muiza, czteropak godzinka czasu) moge juz to teraz zawodowo robic :)21

dwa miesiace pozniej kolega mi powiedzial ze ma magika co za browara zagniata koncowki i wogole dorabia przewody..takie zycie :-?
Dobrze gada, nie trzeba kupowac sztywnych miedzianych hamulcowych oryginalow za jakies chore $$$ u zdziercow (jeden to na allegro nie wymienie kto bo moje dobre wychowanie nie pozwala mi :)21 ,to za przewod dlugi i krotki bez roznicy chcial 100,00 PLN). Trzeba popytac znajomych czy nie znaja kogos kto robi przy klimatyzacjach, oni sprzet do zarabiania kolnierzy czy jak to zwal maja i moga zarobic (jak zechca) przewod jaki tylko sobie na dlugosc zyczycie. Warunek jaki trzeba spelnic to miec koncowki bo niby skad maja miec. Panie i panowie kolekcjonowac nie tylko wrazenia, ale i stare czesci nawet te ktore na roz........ne dzis wygladaja.

Jak już pisałem....dla ludzi co mieszkają w koło wa-wy, jest w pruszkowie zakład co dorabia przewody hamulcowe jakie sie chce, z nowymi końcówkami(140zt za komplet na cały samochód przewody+końcówki). Mało tego, udało mi sie u nich nwet dobrać przewody paliwowe(robione tak samo jak hamulcowa ale nic nie cieknie)
Telefon na priva, chyba że modratorzy nie mają nic przeciwko to moge dać na forum
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość