Strona 1 z 1

tylni most >wymiary

: wt mar 08, 2005 7:56 am
autor: Wojti#1854
witam. mam taki problem,planuje przełozyc most od uaza do mojego autka.tylko nie znam odległosci między resorami.Czy mocowania resorów można przespawać?
prosze o wyrozumiałośc jestem tu nowy :oops:

: wt mar 08, 2005 9:48 am
autor: Mart
hey,
z tego co wiem da sie przespawac tylko nie mozna pzrgrzac mostu w czsie spawania

: wt mar 08, 2005 10:23 am
autor: tiger
Napisz do czego chcesz to zalozyc to moze cos doradzimy.

: wt mar 08, 2005 10:56 am
autor: Wojti#1854
tylko prosze się nie smiać...polonez truck czyli Traktorek :oops:

: wt mar 08, 2005 11:24 am
autor: tiger
To nie ma sie z czego smiac to zalosne jest. A po co chcesz do takiego czegos zakladac most od Uaza??

: wt mar 08, 2005 5:59 pm
autor: Bart03
Jak na trucka to troche za cięzki - most z uaza to kawal zelastwa. A dlaczego nie chcesz zapodac oryginalnego mostu z poldka ??

: wt mar 08, 2005 6:02 pm
autor: moralez
widzialem trucka z mostem od zuka .......wszytsko jest mozliwe 8)

: wt mar 08, 2005 6:03 pm
autor: Bart03
moralez pisze:widzialem trucka z mostem od zuka .......wszytsko jest mozliwe 8)
hehe ale most od zuka wazy kilka gram mniej bo jest wezszy :lol:

: wt mar 08, 2005 7:41 pm
autor: luk
L80 ważył te mosty i podał dokładne wagi. Nie pamiętam dokładnie ale uazowy chyba trochę ponad 100kg a żukowski coś około 80kg, więc różnica ponad 20 kg...

: wt mar 08, 2005 11:09 pm
autor: Wojti#1854
bo to jest truck jedyny w swoim rodzaju :D
na wiosne czeka go przebudowa,podwyzszenie .przedni zawias z łady niwy,tylni most mocniejszy i koła16. 265/70/16 tył i 235/70/16 przód. szkoda tylko ze przedni naped nie wejdzie :wink:

: wt mar 08, 2005 11:12 pm
autor: moralez
to wstaw most z nivy, a jak pokombinujesz to do przodu wsadzisz dyfer z nivy, miedzy nie reduktor i bedziesz mial 4x4 bez problemu dotyczacego roznych przelozen w mostach

: wt mar 08, 2005 11:20 pm
autor: Wojti#1854
most od niwy nie wejdzie .temat przerabiany. jedyna mozliwosc to skrzynia od subaru przedni naped od samary :D
ANALOG to sie nazywa :lol:

: śr mar 09, 2005 12:04 am
autor: vandall1
Mocowania resorów to sobie przespawasz swobodnie /w granicach rozsadku rzecz jasna/.Najlepiej zrób sobie szablon na nowy rozstaw i haftnij do niego nowe podstawki.Potem całość do mostu /kat natarcia gruchy!/ przyłóż i haftnąwszy solidnie-oderwij szablon.

: śr mar 09, 2005 12:12 am
autor: vandall1
Wrzuć sie na www.uazbuka.ru -znajdziesz tam dużo o resorach i szereg innych info.Nie bardzo mi się chce szukać,ale wydaje mi sie,ze rozstaw resorów tylnych bedzie na poziomie 1040mm

: śr mar 09, 2005 8:32 am
autor: Bart03
Wojti#1854 pisze:most od niwy nie wejdzie .temat przerabiany. jedyna mozliwosc to skrzynia od subaru przedni naped od samary :D
ANALOG to sie nazywa :lol:
A kto powiedział ze nie wejdzie

: czw mar 10, 2005 9:51 am
autor: Wojti#1854
na przód ??
z tyłu mam rame, moge założyć cokolwiek,byle było mocniejsze od normalnego :D . z przodem gorzej

: czw mar 10, 2005 10:59 am
autor: SebastianS
Wojti#1854 pisze:na przód ??
z tyłu mam rame, moge założyć cokolwiek,byle było mocniejsze od normalnego :D . z przodem gorzej
Eee.. małego ducha jesteś coś... Jak już motasz tak daleko, to wykonaj sobie całościową ramę od przodu do tyłu i na niej zmotaj wszystko, a potem połącz z budą. I jakiegoś sensowniejszego silnika zapodaj.

: czw mar 10, 2005 4:49 pm
autor: Bart03
Jak do poloneza trucka wchodzi dyfer z subaru to i wejdzie z nivki.

: czw mar 10, 2005 5:47 pm
autor: Wojti#1854
tak ale analog to juz nie polonez. ma całą rame :D
truck ma byc dla kobiety :wink: do jazdy w terenie mam Toyote
jak dla niej 1,9 diesel spokojnie wystarczy 8)

: czw mar 10, 2005 11:43 pm
autor: Bart03
Ja mam znajomego ktory kiedys jezdzil oryginalnym polonezem truckiem z napedami z subaru. Tylny most byl polonezowski tyle ze mial dorobiony bebech coby pasowal do przelozenia przedniego dyfra subaru. Piasty przednie byly bodajze z Lady samary lacznie z polosiami a dyfer przedni i skrzynia rozdzielcza z subaru. To byl oryginalny polonez ktory wyszedl z fso i byla to wersja eksperymentalna. Z tego co pamietam to tylko kilka sztuk zrobili (chyba trzy) bo eksperymentowali i w koncu nic z tego nie wyszlo.
Jak sobie dobrze przypominam to przedni dyfer mial rozmiary podobne do nivowskiego, stad smie twierdzic ze z nivki ladnie by podpasowal do twojego wynalazku.

: pt mar 11, 2005 7:09 am
autor: Wojti#1854
to był Analog właśnie . gdyby nie Daewoo to dzisiaj mielibyśmy polskiego pick upa 4x4. łączna produkcja wyniosła 7 szt. tego prototypu.
1 stoi w muzeum, 3 u kolegów, 3 w prywatnych kolekcjach. żaden niestety nie jest na sprzedaż :(

: pt mar 11, 2005 9:08 am
autor: SebastianS
A tu, na forum był gość, który pracował nad ponownym uruchomieniem produkcji trucka, łacznie z perspektywą wersji 4x4 - wymieniliśmy kilka uwag, miał się odzywać, ale chyba temat poległ... A szkoda...

: pt mar 11, 2005 10:30 am
autor: Bart03
Zaden nie jest na sprzedaz :lol: a moj znajomy go sprzedal bo to byl totalny syf. On nie nadazal tego naprawiac - ciagle sie cos urywalo, wyginalo, odkrecalo itp. Poprostu prototyp ktory nie mial ani dobrej wytrzymalosci ani nie mial dobrze dobranych napedow i wogole kaszana :)3
Jedynie niezle wygladal - to trzeba przyznac nawet zoltym w kolorze :lol:

: pt mar 11, 2005 8:51 pm
autor: SebastianS
Bart03 pisze:...nie nadazal tego naprawiac - ciagle sie cos urywalo, wyginalo, odkrecalo itp. Poprostu prototyp ktory nie mial ani dobrej wytrzymalosci ani nie mial dobrze dobranych napedow i wogole kaszana :)3 ...
Po prostu prototyp - no... Nie wszystko rodzi się od razu idealne

: sob mar 12, 2005 7:56 pm
autor: Wojti#1854
i teraz żadnego nie można kupić :evil: