Materiał na klatke

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Materiał na klatke

Post autor: paranoic_killer » wt mar 29, 2005 4:47 pm

Powiedzcie mi z czego zrobic klatke do UAZa? Wiem, że ma być gięta na zimno żeby była solidna, ale jakiej średnicy muszą byc rury? Chce zrobić coś takiego: http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2002/kozac ... e4=261.jpg
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: Piotr Pająk » wt mar 29, 2005 6:15 pm

na tej fotce jest chyba 1,5 cala. ja mam taką u siebie i grubsza nie jest potrzebna. :)2
złota suka...

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt mar 29, 2005 7:56 pm

rob z 60 przeciez to ma ocalic twoje i pasazerow zycie....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » wt mar 29, 2005 8:04 pm

A może z aluminium - będzie lżejsza :lol: :lol:

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt mar 29, 2005 8:39 pm

tytanowa niech zrobi....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt mar 29, 2005 8:57 pm

ta ze zdjecia sie fajnie zlozy jak sie auto przeturla. Jak robic, to z glowa..
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » wt mar 29, 2005 9:48 pm

No ba tylko tytanową :wink: ! Jeżeli chodzi o tył tej ze zdjęcia- to to się faktycznie złoży, ale tu chodzi o ochrone kierowcy i pilota, oraz o kształt- musi być taka i koniec! (wymaganie kontrahenta ktory bedzie wynajmował). 1.5 cala, grubościenne, giete na zimno- tak?
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » wt mar 29, 2005 9:59 pm

paranoic_killer pisze:1.5 cala, grubościenne, giete na zimno...
hm... rozumiem ze te giecie na zimno to tylko na gietarce tak? czy jak te ustrojstwo sie nazywa... :)

a powiedzcie gdzie mozna szukac takiego sprzetu? jakie zaklady takie cos posiadaja? bo chyba motoryzacyjne nie bardzo?
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » wt mar 29, 2005 10:03 pm

Generalnie rozejrzyj się za zakładami ślusarskimi. Ja mam taki w Lublinie- gość cuda potrafi zrobić! Wykona każde zlecenie (nawet kompletny osprzęt na jacht robił na zamówienie) !! i on giętarke zaposiada. Jako że to grubościenne są rury to nie powinno być z tym problemu.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » wt mar 29, 2005 10:06 pm

a orientujesz sie ile mniej wiecej kosztuja materialy do zrobienia klatki (rury itd)
a ile jeszcze do tego trzeba dolozyc za robocizne np u takiego goscia?
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » wt mar 29, 2005 10:33 pm

W przyszłym tygodniu prawdopodobnie będe kupował więc dam ci cynk, a co do robocizny to nie wiem- ja u niego płace grosze bo sporo mu zlecam od ładnych paru lat, ale nie sądze żeby wyszło bardzo drogo.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: sator6 » wt mar 29, 2005 10:46 pm

Paranoic daj namiary na ten zakładzik. Grilla sobie chcę zrobić. Dzięki

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » wt mar 29, 2005 10:51 pm

paranoic_killer pisze:W przyszłym tygodniu prawdopodobnie będe kupował więc dam ci cynk, a co do robocizny to nie wiem- ja u niego płace grosze bo sporo mu zlecam od ładnych paru lat, ale nie sądze żeby wyszło bardzo drogo.

ok..to jak bedziesz wiedzial to daj cynk :)

a tak apropo robienia klatki.... to jaki najlepiej zrobic ksztalt? zeby jeszcze pasowal do orginalnej plandeki? macie jakies schematy czy kazdy robil sam dla siebie?
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt mar 29, 2005 11:22 pm

i pamietac ze rury maja byc bez szwu...
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr mar 30, 2005 3:51 pm

Sator ten zakładzik jest na Biernata- skręcasz w prawo za CPNem na Kunickiego w Kraszewskiego i jedziesz prosto. 3cia w lewo to właśnie Biernata. Zakład jest po prawej stronie- malutki domek, przeszklony garaż i na płocie wisi tablica zakład usług ślusarskich. Trafisz napewno!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr mar 30, 2005 3:52 pm

Aha najlepiej przynieś mu zdjęcia jak chcesz żeby to wyglądało- gość ma naprawde świetny więc polecam z ręką na sercu!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr mar 30, 2005 3:59 pm

Przpraszam mała pomyłka- nie 3cia tylko 4ta w lewo- pominąłem jedną żużlówkę! :)21
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: sator6 » śr mar 30, 2005 4:10 pm

Jest równoległa do Dunikowskiego! dzięki

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr mar 30, 2005 7:09 pm

Gdzies juz byl ten temat poruszany, trzeba dobrze poszukac 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr mar 30, 2005 9:03 pm

Panowie!
Podstawą zrobienia prawidłowej klatki bezpieczeństwa jest zapoznanie sie z zał J /RMPST/,a nie bładzenie we mgle....
Sprawa jest powazna i sadzę,ze odpowiedni fragment załacznika powinien się znależć na stałe na stronie-podobnie jak tabela felg.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr mar 30, 2005 9:22 pm

Dobrze gada, polać mu! :)2 :)21 Bardzo słuszna inicjatywa- takie rzeczy możnaby umieścić na forum na stałe. Dobra klatka to podstawa bezpieczeństwa w terenie!...
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » śr mar 30, 2005 10:27 pm

a jakiej grubości scianka? Bo ja mam rure o grubości jakies 8 - 10 mm, ale trochę to ciężkie.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr mar 30, 2005 11:48 pm

Chyba żartujesz :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » czw mar 31, 2005 12:11 am

vandall1 pisze:Panowie!
Podstawą zrobienia prawidłowej klatki bezpieczeństwa jest zapoznanie sie z zał J /RMPST/,a nie bładzenie we mgle....
Sprawa jest powazna i sadzę,ze odpowiedni fragment załacznika powinien się znależć na stałe na stronie-podobnie jak tabela felg.
Świetnie - to może podjął byś się zamieszczenia tego tekstu i OPATRZENIA GO KOMENTARZEM PRAKTYKA.
Dla pożytku całego rozdzaju offroadowego (-tak mi się powiedziało po świętach:)
Szczególnie odniesienie światłych rad zał J do kształtów nadwozia i plandeki uaza byłbym ciekawy...
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw mar 31, 2005 12:23 am

Bury pisze:a jakiej grubości scianka? Bo ja mam rure o grubości jakies 8 - 10 mm, ale trochę to ciężkie.

:o

widze, ze temat samochod do woja potraktowales powaznie 8) twojego to chyba do wojsk pancernych wezma....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość