Materiał na klatke
Moderator: Student
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Materiał na klatke
Powiedzcie mi z czego zrobic klatke do UAZa? Wiem, że ma być gięta na zimno żeby była solidna, ale jakiej średnicy muszą byc rury? Chce zrobić coś takiego: http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2002/kozac ... e4=261.jpg
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
-
- Posty: 108
- Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
No ba tylko tytanową
! Jeżeli chodzi o tył tej ze zdjęcia- to to się faktycznie złoży, ale tu chodzi o ochrone kierowcy i pilota, oraz o kształt- musi być taka i koniec! (wymaganie kontrahenta ktory bedzie wynajmował). 1.5 cala, grubościenne, giete na zimno- tak?

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
hm... rozumiem ze te giecie na zimno to tylko na gietarce tak? czy jak te ustrojstwo sie nazywa...paranoic_killer pisze:1.5 cala, grubościenne, giete na zimno...

a powiedzcie gdzie mozna szukac takiego sprzetu? jakie zaklady takie cos posiadaja? bo chyba motoryzacyjne nie bardzo?
Cherokee '90
.:: Twister ::.
.:: Twister ::.
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Generalnie rozejrzyj się za zakładami ślusarskimi. Ja mam taki w Lublinie- gość cuda potrafi zrobić! Wykona każde zlecenie (nawet kompletny osprzęt na jacht robił na zamówienie)
i on giętarke zaposiada. Jako że to grubościenne są rury to nie powinno być z tym problemu.

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
paranoic_killer pisze:W przyszłym tygodniu prawdopodobnie będe kupował więc dam ci cynk, a co do robocizny to nie wiem- ja u niego płace grosze bo sporo mu zlecam od ładnych paru lat, ale nie sądze żeby wyszło bardzo drogo.
ok..to jak bedziesz wiedzial to daj cynk

a tak apropo robienia klatki.... to jaki najlepiej zrobic ksztalt? zeby jeszcze pasowal do orginalnej plandeki? macie jakies schematy czy kazdy robil sam dla siebie?
Cherokee '90
.:: Twister ::.
.:: Twister ::.
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Sator ten zakładzik jest na Biernata- skręcasz w prawo za CPNem na Kunickiego w Kraszewskiego i jedziesz prosto. 3cia w lewo to właśnie Biernata. Zakład jest po prawej stronie- malutki domek, przeszklony garaż i na płocie wisi tablica zakład usług ślusarskich. Trafisz napewno!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Panowie!
Podstawą zrobienia prawidłowej klatki bezpieczeństwa jest zapoznanie sie z zał J /RMPST/,a nie bładzenie we mgle....
Sprawa jest powazna i sadzę,ze odpowiedni fragment załacznika powinien się znależć na stałe na stronie-podobnie jak tabela felg.
Podstawą zrobienia prawidłowej klatki bezpieczeństwa jest zapoznanie sie z zał J /RMPST/,a nie bładzenie we mgle....
Sprawa jest powazna i sadzę,ze odpowiedni fragment załacznika powinien się znależć na stałe na stronie-podobnie jak tabela felg.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Świetnie - to może podjął byś się zamieszczenia tego tekstu i OPATRZENIA GO KOMENTARZEM PRAKTYKA.vandall1 pisze:Panowie!
Podstawą zrobienia prawidłowej klatki bezpieczeństwa jest zapoznanie sie z zał J /RMPST/,a nie bładzenie we mgle....
Sprawa jest powazna i sadzę,ze odpowiedni fragment załacznika powinien się znależć na stałe na stronie-podobnie jak tabela felg.
Dla pożytku całego rozdzaju offroadowego (-tak mi się powiedziało po świętach:)
Szczególnie odniesienie światłych rad zał J do kształtów nadwozia i plandeki uaza byłbym ciekawy...
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość