Strona 1 z 3
Materiał na klatke
: wt mar 29, 2005 4:47 pm
autor: paranoic_killer
Powiedzcie mi z czego zrobic klatke do UAZa? Wiem, że ma być gięta na zimno żeby była solidna, ale jakiej średnicy muszą byc rury? Chce zrobić coś takiego:
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2002/kozac ... e4=261.jpg
: wt mar 29, 2005 6:15 pm
autor: Piotr Pająk
na tej fotce jest chyba 1,5 cala. ja mam taką u siebie i grubsza nie jest potrzebna.

: wt mar 29, 2005 7:56 pm
autor: MOC
rob z 60 przeciez to ma ocalic twoje i pasazerow zycie....

: wt mar 29, 2005 8:04 pm
autor: Tołdi
A może z aluminium - będzie lżejsza

: wt mar 29, 2005 8:39 pm
autor: MOC
tytanowa niech zrobi....

: wt mar 29, 2005 8:57 pm
autor: Albert_N
ta ze zdjecia sie fajnie zlozy jak sie auto przeturla. Jak robic, to z glowa..
: wt mar 29, 2005 9:48 pm
autor: paranoic_killer
No ba tylko tytanową

! Jeżeli chodzi o tył tej ze zdjęcia- to to się faktycznie złoży, ale tu chodzi o ochrone kierowcy i pilota, oraz o kształt- musi być taka i koniec! (wymaganie kontrahenta ktory bedzie wynajmował). 1.5 cala, grubościenne, giete na zimno- tak?
: wt mar 29, 2005 9:59 pm
autor: twister1
paranoic_killer pisze:1.5 cala, grubościenne, giete na zimno...
hm... rozumiem ze te giecie na zimno to tylko na gietarce tak? czy jak te ustrojstwo sie nazywa...
a powiedzcie gdzie mozna szukac takiego sprzetu? jakie zaklady takie cos posiadaja? bo chyba motoryzacyjne nie bardzo?
: wt mar 29, 2005 10:03 pm
autor: paranoic_killer
Generalnie rozejrzyj się za zakładami ślusarskimi. Ja mam taki w Lublinie- gość cuda potrafi zrobić! Wykona każde zlecenie (nawet kompletny osprzęt na jacht robił na zamówienie)

i on giętarke zaposiada. Jako że to grubościenne są rury to nie powinno być z tym problemu.
: wt mar 29, 2005 10:06 pm
autor: twister1
a orientujesz sie ile mniej wiecej kosztuja materialy do zrobienia klatki (rury itd)
a ile jeszcze do tego trzeba dolozyc za robocizne np u takiego goscia?
: wt mar 29, 2005 10:33 pm
autor: paranoic_killer
W przyszłym tygodniu prawdopodobnie będe kupował więc dam ci cynk, a co do robocizny to nie wiem- ja u niego płace grosze bo sporo mu zlecam od ładnych paru lat, ale nie sądze żeby wyszło bardzo drogo.
: wt mar 29, 2005 10:46 pm
autor: sator6
Paranoic daj namiary na ten zakładzik. Grilla sobie chcę zrobić. Dzięki
: wt mar 29, 2005 10:51 pm
autor: twister1
paranoic_killer pisze:W przyszłym tygodniu prawdopodobnie będe kupował więc dam ci cynk, a co do robocizny to nie wiem- ja u niego płace grosze bo sporo mu zlecam od ładnych paru lat, ale nie sądze żeby wyszło bardzo drogo.
ok..to jak bedziesz wiedzial to daj cynk
a tak apropo robienia klatki.... to jaki najlepiej zrobic ksztalt? zeby jeszcze pasowal do orginalnej plandeki? macie jakies schematy czy kazdy robil sam dla siebie?
: wt mar 29, 2005 11:22 pm
autor: MOC
i pamietac ze rury maja byc bez szwu...

: śr mar 30, 2005 3:51 pm
autor: paranoic_killer
Sator ten zakładzik jest na Biernata- skręcasz w prawo za CPNem na Kunickiego w Kraszewskiego i jedziesz prosto. 3cia w lewo to właśnie Biernata. Zakład jest po prawej stronie- malutki domek, przeszklony garaż i na płocie wisi tablica zakład usług ślusarskich. Trafisz napewno!
: śr mar 30, 2005 3:52 pm
autor: paranoic_killer
Aha najlepiej przynieś mu zdjęcia jak chcesz żeby to wyglądało- gość ma naprawde świetny więc polecam z ręką na sercu!
: śr mar 30, 2005 3:59 pm
autor: paranoic_killer
Przpraszam mała pomyłka- nie 3cia tylko 4ta w lewo- pominąłem jedną żużlówkę!

: śr mar 30, 2005 4:10 pm
autor: sator6
Jest równoległa do Dunikowskiego! dzięki
: śr mar 30, 2005 7:09 pm
autor: Bart03
Gdzies juz byl ten temat poruszany, trzeba dobrze poszukac

: śr mar 30, 2005 9:03 pm
autor: vandall1
Panowie!
Podstawą zrobienia prawidłowej klatki bezpieczeństwa jest zapoznanie sie z zał J /RMPST/,a nie bładzenie we mgle....
Sprawa jest powazna i sadzę,ze odpowiedni fragment załacznika powinien się znależć na stałe na stronie-podobnie jak tabela felg.
: śr mar 30, 2005 9:22 pm
autor: paranoic_killer
Dobrze gada, polać mu!

Bardzo słuszna inicjatywa- takie rzeczy możnaby umieścić na forum na stałe. Dobra klatka to podstawa bezpieczeństwa w terenie!...
: śr mar 30, 2005 10:27 pm
autor: Bury
a jakiej grubości scianka? Bo ja mam rure o grubości jakies 8 - 10 mm, ale trochę to ciężkie.
: śr mar 30, 2005 11:48 pm
autor: vandall1
Chyba żartujesz

: czw mar 31, 2005 12:11 am
autor: Majkello
vandall1 pisze:Panowie!
Podstawą zrobienia prawidłowej klatki bezpieczeństwa jest zapoznanie sie z zał J /RMPST/,a nie bładzenie we mgle....
Sprawa jest powazna i sadzę,ze odpowiedni fragment załacznika powinien się znależć na stałe na stronie-podobnie jak tabela felg.
Świetnie - to może podjął byś się zamieszczenia tego tekstu i OPATRZENIA GO KOMENTARZEM PRAKTYKA.
Dla pożytku całego rozdzaju offroadowego (-tak mi się powiedziało po świętach:)
Szczególnie odniesienie światłych rad zał J do kształtów nadwozia i plandeki uaza byłbym ciekawy...
: czw mar 31, 2005 12:23 am
autor: MOC
Bury pisze:a jakiej grubości scianka? Bo ja mam rure o grubości jakies 8 - 10 mm, ale trochę to ciężkie.
widze, ze temat samochod do woja potraktowales powaznie

twojego to chyba do wojsk pancernych wezma....
