Strona 1 z 1

tarpan+uaz

: wt kwie 05, 2005 9:36 am
autor: olowaty
witam! chce poskładać autko tzn.: rama od tarpana na resorach, buda też,
mosty uaz, reduktor i skrzynia uaz, silnik gaz 66.
mam pytanie:
1. co wy na to jako osoby doświadczone w off-roadzie?
2. czy w uazach występowały reduktory z międzyosiowym mech. różnicowym? w jedym z katalogów spotkałem się z taką informacją
3. które mosty są lepsze gaz, uaz czy aro muscel?
Piszcie radźcie! :oops:

Re: tarpan+uaz

: wt kwie 05, 2005 10:32 am
autor: Gaz-Konary
olowaty pisze:3. które mosty są lepsze gaz, uaz czy aro muscel?
Piszcie radźcie! :oops:
UAZowe są mocniejsze niż GAZikowe. A co do mostów od Muscela.... Zwróć uwagę, że przedni most ma gruszkę po przeciwnej stronie niż GAZ/UAZ, więc przy zastosowaniu układu napedowego od UAZa napotykasz na dość poważny problem techniczny.

: wt kwie 05, 2005 11:18 am
autor: Darek
jak masz silnik gaza 66 to go wkładaj razem ze skrzynia biegów i reduktorem od tego gaza. Mosty wtedy od muszczela będą pasować i sa dość mocne tylko z bebechami do nich jest krucho.
Powodzenia w motaniu :)21

: wt kwie 05, 2005 1:02 pm
autor: olowaty
właśnie tak wogóle to myślałem też o mostach od gaz 66 ale troche by chyba wystawały?
a co z reduktorem? były takie z mech. różnicowym?

: wt kwie 05, 2005 1:29 pm
autor: Bartas
właśnie tak wogóle to myślałem też o mostach od gaz 66 ale troche by chyba wystawały?
a co z reduktorem? były takie z mech. różnicowym?
do ramy tarpanowskiej, napewno będą wystawały, chyba że to ma byc Monster Track Quatro i wtedy spory lifcik się należy 8)
A silnik to V benzynka z gardłem :)2

: wt kwie 05, 2005 4:58 pm
autor: moralez
olowaty pisze:właśnie tak wogóle to myślałem też o mostach od gaz 66 ale troche by chyba wystawały?
to auto i przerobka wykonana przez poowecka
http://blue162.webpark.pl/pooweck/1.jpg
http://blue162.webpark.pl/pooweck/3.jpg
http://blue162.webpark.pl/pooweck/13.jpg
olowaty pisze: a co z reduktorem? były takie z mech. różnicowym?
seryjnie nie

: wt kwie 05, 2005 5:05 pm
autor: Albert_N
nie budzi zaufania to zamocowanie mostow.. no i wykrzyz chyba jest mocno ograniczony przez blotniki.
Jak to jezdzi w ogole?

: wt kwie 05, 2005 5:06 pm
autor: moralez
osobisice nie widzialem, ale z tego co mowi wlasciciel to jezdzi :)2
mocowanie wytrzymuje,

: wt kwie 05, 2005 5:26 pm
autor: wupasek
moralez pisze:osobisice nie widzialem, ale z tego co mowi wlasciciel to jezdzi :)2
mocowanie wytrzymuje,
mam nadzieje ze Pooweck sie nie obrazi.. ale ten grill to jest scisla czolowka "najlepszych" :)21

: wt kwie 05, 2005 6:37 pm
autor: bodek1
moralez pisze:
olowaty pisze:właśnie tak wogóle to myślałem też o mostach od gaz 66 ale troche by chyba wystawały?
to auto i przerobka wykonana przez poowecka
http://blue162.webpark.pl/pooweck/1.jpg
http://blue162.webpark.pl/pooweck/3.jpg
http://blue162.webpark.pl/pooweck/13.jpg
olowaty pisze: a co z reduktorem? były takie z mech. różnicowym?
seryjnie nie
Jezus Maria !! !! !! Myslę , że trzeba założyć KLUB SAMOBÓJCOW :)3 Z autopsji znam takie mocowania resorów . Podnoszenie budy na klockach pod resorami już było omawiane . To totalna rzeźba . Bez urazy dla mechanika , który to wykonał , ale :)3 :)3 :)3 Miałem coś podobnego i po ostrych jazdach same problemy . Totalne luzowanie cybantow , a co za tym idzie mostów . Nie mówię o lajtowej jeździe bo takiego auta nikt na bulwar nie robi . Zresztą nie będę się wymądrzał bo jak znam życie każdy jest w 100% przekonany do tego co robi i uważa , że robi to najlepiej :)3 TEREN ZWERYFIKUJE i nauczy pokory . :o

: wt kwie 05, 2005 7:25 pm
autor: moralez
temat tych cybantow byl juz poruszany, wiec proponuje go nie odgrzewac na nowo. Jak juz napisalem teren zweryfikowal nic nie odpadlo

: wt kwie 05, 2005 7:33 pm
autor: mały1
jest facet w yellow dream który na bazie budy tarpana,ramy i podzespołach uaza zrobił zmotę-
wywalił silnik uaza(wybuchł)-wstawił 2 litrową benzynę chyba omegi razem ze skrzynią
-wybuchł reduktor-wstawil od robura-
-wybuchły mosty-wstawil od patrola
-aktualnie wybuchła mu buda-tzn przerdzewiała i rozpadła się jakaś cienka blacha tam była
-ma zamiar wyspawać jakiegoś potwora
- wybór należy do ciebie :wink:

-

: wt kwie 05, 2005 8:21 pm
autor: gri74
Ta , i spirala sie nakręca..........................................

A potem się podliczy koszty i powie o [cenzura]! to ja za to mogłem kupić.....
Gelende,patrola i 5 uazów...

: wt kwie 05, 2005 10:15 pm
autor: yankee
Ale ten pojazd to będzie to :wink: i nie do równa mu Gelende, patrola i 5 uazów :P

: śr kwie 06, 2005 5:46 am
autor: bodek1
yankee pisze:Ale ten pojazd to będzie to :wink: i nie do równa mu Gelende, patrola i 5 uazów :P
Pewnie!!! W wybuchach :)21 :)3

: śr kwie 06, 2005 8:48 am
autor: p69k
kazdy jest kowalem swojej zmoty :)2

: śr kwie 06, 2005 10:29 am
autor: Artur
yankee pisze:Ale ten pojazd to będzie to :wink: i nie do równa mu Gelende, patrola i 5 uazów :P
To będzie wielkie monstrum które nic wielkiego nie zrobi , bo masy ma z 5T i górki z piachem to będzie bariera nie do pokonania a tym bardziej łąki torfowe i jeszcze będzie trza ze dwa takie co by to wytargać z tego błota. U nas mają kolesie takie ale z mostami stara 266 i gaza 66 . Wyglądają ino monstrualnie i nic więcej.

: czw kwie 07, 2005 7:02 pm
autor: mały1
no i tu artur nie do końca jest tak, tarpan z lekką budą i odpowiednimi oponami i prześwitem może dużo zdziałać
po prostu frunie :lol:
no ale każdy jest kowalem sojej zmoty jak ktoś napisał

: czw kwie 07, 2005 7:47 pm
autor: Maciej Szczepański
Zostawcie Tarpana rolnikom!!!

: pn kwie 11, 2005 8:22 am
autor: bazooka
Maciej Szczepański pisze:Zostawcie Tarpana rolnikom!!!
Nie mogę się zgodzić - tarpan faktycznie wiele potrafi nawet bez wiekszych modyfikacji (tylko opony lepsze załozyć) a poza tym zależy do czego komu potrzebne auto :D , fakt do ekstremu sie nie nadaje ale przejedzie tam gdzie osobówka nie a dodatkowo 6 osób do kabiny i jeszcze miejsce na ładunek zostaje 8)
Sam takiem jeżdzę :lol:

BEZ MAIZLA I MŁOTA TO NIE ROBOTA