wymiana głowicy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
shrek4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

wymiana głowicy

Post autor: shrek4x4 » ndz kwie 10, 2005 5:34 pm

mam głowicę która pasuje na uazowski blok ale od przodu , tam gdzie w uazie jest pompa wody ma jeden otwór, a uaz ma dwa, jak sobie z tym poradzić, czy to się da razem połączyć, blok i tą głowicę, żeby było dobrze?????????

Awatar użytkownika
Jerry

Post autor: Jerry » ndz kwie 10, 2005 5:55 pm

Sadzac po Twoich pytaniach mechanikiem nie jestes.
Na Twoim miejscu dalbym to komus kto sie na tym zna.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Władek

Re: wymiana głowicy

Post autor: Władek » ndz kwie 10, 2005 7:30 pm

shrek4x4 pisze:mam głowicę która pasuje na uazowski blok ale od przodu , tam gdzie w uazie jest pompa wody ma jeden otwór, a uaz ma dwa, jak sobie z tym poradzić, czy to się da razem połączyć, blok i tą głowicę, żeby było dobrze?????????

Ja też nie jestem mechanikiem, ale radzę: skoro potrzebne są dwa otwory a jest jeden to ten drugi trzeba wywiercić. :o

A na poważnie: Shrek! Nie pchaj palca między drzwi, bo Ci to całe urządzenie padnie szybciej niż myślisz. Daj zarobić człowiekowi, który to już robił. :wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
shrek4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

Post autor: shrek4x4 » ndz kwie 10, 2005 7:46 pm

właśnie mi moi kochani mechanicy powiedzieli, że mi drugi otwór wywiercą i będzie dobrze, ale nie wiem dlaczego tam jest tylko jedna dziura?, czy w wołgowskiej głowicy każdej są dwa otwry?

Awatar użytkownika
Zbowid

Post autor: Zbowid » ndz kwie 10, 2005 8:09 pm

MOżesz kolego mieć głowicę od Wołgi która pracowała jako agregat w pompie wodnej dużej mocy - ja taką zakupiłem i chłodzenie było tam rozwiązane zupełnie inaczej, bez udziału pomy wodnej tak jak w Uazie.