Wymiary uszczelki - na CITO!!!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Wymiary uszczelki - na CITO!!!

Post autor: Władek » wt kwie 12, 2005 7:36 pm

Potrzebuję informacji, najpóźniej do 22.00 - jaki wymiar ma uszczekla, która "przychodzi" pomiędzy skrzynią i reduktorem w UAZ-ie? To znaczy: wiem, że jest "niekształtna", ale gdyby spróbować ją "zamknąć w obrysie prostokąta, to jakie ten prostokąt miałby wymiary? Polecił mi człowiek, wobec stale kapiącego oleju na połączeniu skrzyni i reduktora, wykonać uszczelkę z płyty korkowej o grubości około 2-3 mm. Muszę znać wymiary uszczelki, aby zanabyć właściwej wielkości taką korkową płytkę (oczywiście nie korek jednorodny tylko klejonka trocin korkowych).
Jeśli więc ma ktoś taką uszczelkę w domu czy garażu i może ją pomierzyć - będę wdzięczen dozgonnie. :wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » wt kwie 12, 2005 7:43 pm

ja te uszczelke wykonałem z gróbego kartony brystol i jest ok
format A4
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt kwie 12, 2005 8:11 pm

korek czy gumo-korek to głupota i niech mechanik puknie sie w czoło
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt kwie 12, 2005 8:44 pm

Kasprol pisze:korek czy gumo-korek to głupota i niech mechanik puknie sie w czoło

A czemu? Gość powiada, że to zdaje znakomicie egzamin, składa całość na teflonie...
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt kwie 12, 2005 8:47 pm

Marci pisze: format A4

I to jest informacja, której szukałem, dziękuję bardzo.
Kasprol! Do tablicy! Dlaczego korek jest zły ?? ?? ??
Władek - Kraków

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

uszczelka

Post autor: ub40 » wt kwie 12, 2005 8:47 pm

uszczelka o ktorej mowa powinna byc zrobiona z kartonu grubosci 1mm lub najlepiej z klingieritu 1,5mm. Kartonowa mozna uszczelnic dodatkowo np czerwonym sylikonem.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: uszczelka

Post autor: Władek » wt kwie 12, 2005 8:56 pm

ub40 pisze:uszczelka o ktorej mowa powinna byc zrobiona z kartonu grubosci 1mm lub najlepiej z klingieritu 1,5mm. Kartonowa mozna uszczelnic dodatkowo np czerwonym sylikonem.

Co to jest klingerit ?? ?? ??
Władek - Kraków

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

uszczelka

Post autor: ub40 » wt kwie 12, 2005 9:15 pm

Klingierit jest to takie tworzywo ktore jest odporne na olej, wode, wys. temp. Stosowany jest powszechnie w cieplownictwie. Ma rozne grubosci, jest rowniez zbrojone siatka stalowa. Do tej uszczelki ktora potrzebujesz nie musi byc zbrojony. Zbrojony najczesciej stosuje sie przy wys. temp. i cisnieniach.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt kwie 12, 2005 11:08 pm

Zaraz,zaraz,
uszczelka nie moze byc z korka , bo ma ustalona grubosć,ponoć,a jak w instrukcji powiadają :D jest ona stała tak i jak grubosc blachy pomiędzy reduktorem a skrzynką ,zresztą przyciska onata blacha, pierscien dociskajacy łozysko
Tak piszą .............................................
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt kwie 12, 2005 11:37 pm

Racja,poza tym ta uszczelka nie moze siadać....Twój mechanix Władziu....niech go dunder świśnie!
Jeszcze jedna rzecz-sprawdzić czy to wszystko jest płaskie,blacha szczególnie i ów klingeryt,albo brystol mit silikon zapodać.Żaden korek!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr kwie 13, 2005 6:52 am

przedewszystkim dobrze odtłuscic przed silikonowaniem lub płaszczyzne za spawac w całosc bedzie jeszcze jeden plus zostana 4 sruby na zapas :D :D :D :D
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr kwie 13, 2005 7:51 am

"kryngielit" i czerwony silikon i nic nie leci :D

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr kwie 13, 2005 10:09 am

gri74 pisze:Zaraz,zaraz,
uszczelka nie moze byc z korka , bo ma ustalona grubosć,ponoć,a jak w instrukcji powiadają :D jest ona stała tak i jak grubosc blachy pomiędzy reduktorem a skrzynką ,zresztą przyciska onata blacha, pierscien dociskajacy łozysko
Tak piszą .............................................
Tak jak mówisz nigdy z korka bo sie bedzie luzowac i 4 wyskakuje

Awatar użytkownika
Bucz
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 02, 2002 11:56 pm
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: Bucz » śr kwie 13, 2005 4:14 pm

"kryngielit' kupisz w kazdym sklepie z art . met.gum. albo w wiekszych motoryzacyjnych. Jest w roznych grubosciach. W obuwniczym dokupujesz otworniki Takie rurki do wycinania kolek w skorze itp 8 i 10mm i nie ma uszczelki ktorej bys nie wyprodukowal do uaza.
GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr kwie 13, 2005 6:13 pm

No ładnie.... Czyli korek jest BE ?? A - już tak tylko teoretycznie - jeśli miąższość tego korka jest taka, że po skręceniu taka uszczelka korkowa, poddana sprasowaniu, sięgnie grubością do rubości bristolu czy tego tam kli-coś tam? :wink: Czy i wówczas nie spełni zadania? Trudno wówczas będzie mówić, że będzie elastyczna a właściwości korka są takie, że wchłonie on trochę oleju i koniec, nie przepuści nic dalej. Rozumiem, że powiększenie odstępu pomiędzy skrzynią i reduktorem spowoduje "wyskakiwanie" czwórki. Jaka jest tolerancja? Czy powiększenie tego odstępu o, przykładowo, 1 mm to już jest problem? Wszak sprasowane korkowe uszczelki dwie (z obu stron blachy) nie będą miały większej grubości.[/list]
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr kwie 13, 2005 8:37 pm

Władziu!Ta blacha rozdzielajaca skrzynię z reduktorem-pełni też rolę dociskiwacza dolnego łozyska w skrzyni-więc nie kombinuj może?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość