Strona 1 z 1
blok silnika starego typu
: sob kwie 30, 2005 12:00 am
autor: GRANAT
jestem posiadaczem nominalnego bloku do uaza. jest to blok z tulejami <pływajacymi > i nie wiem czy da sie z nim cos zrobic oprucz oddania na złom hehe . da sie go komus opchnąc za cene wiekszą od ceny złomu aluminium????? wszystkich zainteresowanych prosze o odpowiedz
: sob kwie 30, 2005 6:04 am
autor: Jerry
Daj ogloszenie na gielde i juz
: sob kwie 30, 2005 8:41 am
autor: GRANAT
hyba nie bede sie w to bwił bo na alegro widziałem chłop sprzedawał blok nowego typu i cene miał nie wysoką a tego syfu i tak chyba nie kupi chyba ze muzeum . wiec dokączy to zywotu na złomie chyba
: ndz maja 01, 2005 8:10 am
autor: gri74
Panie,

nie wyrzucaj............
: pn maja 02, 2005 6:45 am
autor: stef
Ja mam dwa silniki na starym bloku.
Jeden wyremontowany - czeka na wlzenie a drugi aktualnie jezdzi w uazie. i przyznam ze dziala to i spelnia swoje zadania.
tak wiec daj cyna na gieldzie - przeciez to sa darmowe ogloszenia - moze komus sie przyda.
: wt maja 03, 2005 4:32 pm
autor: GRANAT
uhu hu jezdzisz na tym???? ja słyszałem ze tego typu bloki strasznie ciekną i sa do d....... bo mam jeszcze dwa bloki nowsze ale jeszcze z filtrem przykrecanym do takiej <rurki>a nie bezposrednio do bloku. i jak cos to na tym bede składał silnik
: wt maja 03, 2005 6:50 pm
autor: SebastianS
Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki

Bez znaczenia jest, czy blok starszego czy nowszego typu. Cieknie prawie zawsze, chyba że powiodą się gimnastyki, jakie należy wykonywać, żeby uszczelnić taki silnik. Istnieje szereg patentów, które przynajmniej na jakiś czas skutkują...
: wt maja 03, 2005 10:36 pm
autor: stef
uhu hu jezdzisz na tym?? ja słyszałem ze tego typu bloki strasznie ciekną i sa do d.......
Granat to wpadnij i zobacz jak sie na tym jezdzi i sie zdziwisz, zreszta nei pamietam czy jezdziles ze mna uazem czy nie.
Bo porownujac wszystkie uazy jakie jezdzily na Hernikowe imprezy to jakos moj bym najbardziej niezawodny ze wszystkich.
Filtro oleju tez byl przykrecany do takie jak tonazywasz rurki, ale teraz pokaze ci inny jeszcze starszy wynalazek i udowodnie ze jezdzi i to nie najgorzej - w porownaniu to innych znanych ci uazow z imprez
: wt maja 03, 2005 10:43 pm
autor: moralez
SebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki

Bez znaczenia jest, czy blok starszego czy nowszego typu. Cieknie prawie zawsze, chyba że powiodą się gimnastyki, jakie należy wykonywać, żeby uszczelnić taki silnik. Istnieje szereg patentów, które przynajmniej na jakiś czas skutkują...
jakie gimnastyki masz na mysli

bo u mnie sa albo zwykle uszczelnienia jakie fabryka przewidziala, albo czerwony sylikon i od dluzszego czasu nic nie kapie, a na bagnecie zawsze cos tam jest

: wt maja 03, 2005 11:26 pm
autor: klucz13
SebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki

..
Jak remont robisz przecinakiem i młotkiem to nie będzie ciekło a lało zrób to porządnie a kilkadziesiąt tysięcy przejedziesz i nadal będzi suchy jakie to trudne w zrozumieniu ręce opadają
: śr maja 04, 2005 12:38 am
autor: SebastianS
klucz13 pisze:SebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki

..
Jak remont robisz przecinakiem i młotkiem to nie będzie ciekło a lało zrób to porządnie a kilkadziesiąt tysięcy przejedziesz i nadal będzi suchy jakie to trudne w zrozumieniu ręce opadają
Stareńki, prosze Cię... robię remonty tych silników usługowo i raczej (tfu. tfu, odpukać) nie słyszę reklamacji... Wiem ile się trzeba namęczyć, żeby nie lało... naprawdę. I znając te silniki, zawsze zastrzegam klientom, że za uszczelnienie nie odpowiadam, jakkolwiek podejmę wszelki próby jego jak najlepszego wykonania. Uważam jednak, że elementarna uczciwość tego wymaga - nie przeskoczysz konstrukcji uszczelnienia, jaka jest zastosowana w uazie, już wołga ma to daleko lepiej zrobione i tam spod sznura poci się bardzo rzadko i dopiero po sporych przebiegach.
A ze dobrze zrobiony silnik uaza, czy wołgi potrafi zdziwić dzielnością - nie mnie to mówić, bo osobiście bronię na tym forum tego zdania, za przykład stawiając często własny samochód z silnikiem wołgi, który miał pewnie gdzieś ok. 130 koni i naprawdę - był bardzo groźny, a wytrzymał 100.000 km bardzo ostrej eksploatacji (głównie na obrotach wyższych, niż maksymalne, jakie deklarowała fabryka) i nadal kwalifikował się do użytku.
: pt maja 06, 2005 1:58 am
autor: GRANAT
no to stefan spodziewaj sie niebawem mojej wizyty bo musze troche poznac inne poglądy na temat uaza hhehe i inne wizje modernizacji. jestem otwaryt na nowe poglądy .....
: pt maja 06, 2005 2:07 am
autor: GRANAT
uhu hu urodziny 5 05 uhu hu głowa ciezka
: sob maja 28, 2005 12:08 am
autor: GRANAT
uhu hu nie jest zle zamias na złom to blok posłuzy na budwe nowego serca do uaza i jeszcze sie okazało ze to nie uaz tylko wołga wiec serce nie byle jakie tylko tuleje wcisnąc
: sob maja 28, 2005 10:38 pm
autor: SebastianS
Uhu hu, jakbyś miał problemy - zapodawaj smiało do mnie.