Strona 1 z 3
bok i jego skutki
: ndz maja 08, 2005 7:03 pm
autor: BANANowy
Zaliczylem dzis boczka jak na zdjeciach.
http://www.forumgospodarcze.pl/4x4/bok.jpg
http://www.forumgospodarcze.pl/4x4/bok1.jpg
http://www.forumgospodarcze.pl/4x4/bok2.jpg
stanal na kolka bez rysy nawet:) ale inny problem jest
tu pytanie do specy od diesli.
Andoria chodzi ze straszna wibracja.na jedn gar mniej. siwy dym (spalal olej tak z 5 min na wolnych obrotach ).oleju w normie
niby dobrze ze spala ale te wibracje spokoju nie daja
: ndz maja 08, 2005 7:45 pm
autor: płaski
Kurna

Trza se było jeszcze kilka fotek trzepnąć zamiast pojazd postawić.Chyba niema takiego motora co by lubił takie połorzenie.
: ndz maja 08, 2005 7:54 pm
autor: Miskiller
ja stawiam na krzywy korbowod...
: ndz maja 08, 2005 8:00 pm
autor: płaski
miskiller pisze:ja stawiam na krzywy korbowod...
Może tak być jak olej poszedł nad tłok
: ndz maja 08, 2005 8:37 pm
autor: Mih
Taaa, trza bylo probowac, moze zapali i sam sie postawi....jak w rokkraulingu,

: ndz maja 08, 2005 8:42 pm
autor: Kasprol
to fakt chyba długo lezał na boku

: ndz maja 08, 2005 8:45 pm
autor: nie_mientki
Pogratulować figury

Najważniejsze że strat w ludziach nie było, bo uaz zniesie wszystko.
: ndz maja 08, 2005 8:59 pm
autor: BANANowy
Kasprol pisze:to fakt chyba długo lezał na boku
10 min lezal. na boku chodzil moze z 15 sekund bo go zgasilem. foty jedni robili drudzy sie ustawiali autami zeby z asekuracja go stawiac.
bialy dym z rury idzie. i 3 gary chodza.
pytanie dalej. czy to jak zaciagnie do komory oleju to spowoduje ze go spali czy wysadzi mi pierscien?
: ndz maja 08, 2005 9:07 pm
autor: Misiek Bielsko
no.. oleum sie przelalo przez pierscienie, a spreza sie nieco gorzej od powietrza.... Ale nie dramatyzowalbym, tylko sprawdzil.
: ndz maja 08, 2005 9:28 pm
autor: Miskiller
BANANowy pisze:pytanie dalej. czy to jak zaciagnie do komory oleju to spowoduje ze go spali czy wysadzi mi pierscien?
to zalezy od ilosci oleju... a w twoim przypadku to gorsze...tak mnie sie przynajmniej wydaje...
: ndz maja 08, 2005 9:43 pm
autor: szymonkarwaszewski
tak się składa że też tam byłem i czuję się współodpowiedzialny za tego krasza dlatego zapytam
jeżeli olej się dostał do cylindra i sprężył z ropą to nie powinien spowodowć strat ,czy dobrze rozymiem???
zakładając, że do pierwszego cylindra patrząć od chłodnicy poszł sporo oleju
to jest silnik Andoria bez turba disellll??
: ndz maja 08, 2005 9:48 pm
autor: Mih
czy to turbo czy nie akurat nie ma znaczenia, jesli silnikowi nie przeszlo to najlepiej sprawdzic cisnienie w cylindrach. `
: ndz maja 08, 2005 9:52 pm
autor: Miskiller
ilosc "sprezonego" oleju byla zbyt duza aby go "sprezyc" i albo powinno zatrzymac silnik albo ten olej gdzies musi sie przecisnac uszkadzajac tloka, pierscienie lub nie przeciska sie a zmiescic sie musi wiec krzywi korbowod....
: ndz maja 08, 2005 9:52 pm
autor: szymonkarwaszewski
co zrobić to wiemy bardzie chcieli byśmy wiedzieć co się mogło stać

: ndz maja 08, 2005 10:02 pm
autor: szymonkarwaszewski
miskiller pisze:ilosc "sprezonego" oleju byla zbyt duza aby go "sprezyc" i albo powinno zatrzymac silnik albo ten olej gdzies musi sie przecisnac uszkadzajac tloka, pierscienie lub nie przeciska sie a zmiescic sie musi wiec krzywi korbowod....
czyli wszystko jasne banan w najgorszym razie masz pierścienie i korbowód do wymiany w najlepszym pierścienie a jest mozliwość że przeciska się przez pierścienie a korbowód zastaje ok?i uszkadza je co powoduje ciągnięcie oleju z dołu i nie palenie na ten tłok dobrze rozumiem??
dobra jeszcze jedno pytanie po takim boku najlepiej wykręcić wtryskiwacze i przedmuchać silnik na rozruszniku czy to dobry plan???
: ndz maja 08, 2005 10:02 pm
autor: Mih
nad czym tu dumac, trzeba sprawdzic i po krzyku, zrobic sie moglo to tez wiadomo, tlok-korbowod, lub jeszcze inne kosmiczne rzeczy ktore nawet nikomu nie przychodza do glowy, na zdrowie to nie wyszlo,
: ndz maja 08, 2005 10:04 pm
autor: Mih
z przedmuchaniem to nie jest zla koncepcja, ba nawet dobra

: ndz maja 08, 2005 10:16 pm
autor: Miskiller
Mih pisze:z przedmuchaniem to nie jest zla koncepcja, ba nawet dobra

ale juz za pozno na przedmuchiwanie.... silnik pracowal podczas przewrotu i teraz przedmuchiwanie nic nieda
: ndz maja 08, 2005 10:20 pm
autor: szymonkarwaszewski
miskiller pisze:Mih pisze:z przedmuchaniem to nie jest zla koncepcja, ba nawet dobra

ale juz za pozno na przedmuchiwanie.... silnik pracowal podczas przewrotu i teraz przedmuchiwanie nic nieda
jeżeli chodzi o przedmuchiwanie to pytanie na przyszłość
: ndz maja 08, 2005 10:23 pm
autor: szymonkarwaszewski
chłopaki a co z tym :nie paleniem na jeden tłok
rozumiem że to możliwe że zaciąga olej z dołu i miesznka jest hujowa i niechce strzelić i se nie pali
ale skąd biały dym
może jednak pali na wszystkie tylko jakoś gorzej??
podpowidzcie
: ndz maja 08, 2005 10:27 pm
autor: Miskiller
szymonkarwaszewski pisze:
może jednak pali na wszystkie tylko jakoś gorzej??
podpowidzcie
odkrec zasilanie wtrysku i bedziesz wiedzial czy pali czy nie.... zrob to na pracujacym silniku zmiana pracy bedzie wskazywala na to, ze pali na ten odkrecany cylinder
: pn maja 09, 2005 12:54 am
autor: vandall1
Tez mi sie wydaje,ze mógł sie nawet korbowód przygiac
Ale masz w kajet!

: pn maja 09, 2005 8:58 am
autor: Marci
jezeli idzie biały dym to uszczelka lub głowica bo wode zaciąga
silnik do rozbiórki
a wszystko okaze sie w praniu
: pn maja 09, 2005 9:19 am
autor: BANANowy
juz mam umowionego machera. jade zaraz .szukam kogos kto mnie pociganie.
dzieki za info Panowie

i sie modlcie zeby moja studencka kasa to wytrzymala ..
bo skoncze jak inny zolty uaz-garazowiec z tego forum..
: pn maja 09, 2005 11:10 am
autor: Misiek Bielsko
Bialy dym to rowniez niespalone w cylindrze paliwo...