1. 0,22 MPa przód i tył
2. 0,22 MPa tył i 0,20 MPa przód
3. 0,20 MPa przód i tył
Dla wyjaśnienia - chodzi mi o katalogowo przewidziane ciśnienie na asfalt, nie zaś o "wynalazki" do jeżdżenia po piachu...

Moderator: Student
wupasek pisze:http://www.floraland.pl/elgo/jednostki.htm
albo tu :
http://216.239.59.104/search?q=cache:wW ... lr=lang_pl
http://xtronics.com/reference/convert.htm
przelicz sobie
nie znam sie na tym badziewiu..![]()
nie uwazalem na fizyce
ale chyba w MPa mniej wiecej jest tak jak mowisz
Marci pisze:mozliwe jezdziłem na cisnieniu po 0,5 atm i tez było ok tylko zew. bieznik szybko schodził i opona sie przekrecała na feldze przy ostrym hamowaniu
normalnie ma przód 2.0 atm tył 1,8 atm opony stomil nacinane typ U-42 tzw wezyki
dawaj niecale 2atm i nie marudzWładek pisze:Wupasek zeznał, że Jego instrukcja mówi 0,17 i 0,19 MPa, czyli na stare 1,7 przód i 1,9 atm. tył. Skąd są te różnice?
WładziuWładek pisze:Jakie powinno być prawidłowo "nabite" ciśnienie w oponach UAZ-a? Pytam, bo się z kilkoma zdaniam spotkałem. Oto one:
1. 0,22 MPa przód i tył
2. 0,22 MPa tył i 0,20 MPa przód
3. 0,20 MPa przód i tył
Dla wyjaśnienia - chodzi mi o katalogowo przewidziane ciśnienie na asfalt, nie zaś o "wynalazki" do jeżdżenia po piachu...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość