kupilem strucla :)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

piotrATmodificada
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 16, 2005 8:51 pm

kupilem strucla :)

Post autor: piotrATmodificada » czw cze 16, 2005 9:08 pm

WItam wszystkich!
Jestem nowy na forum, bo wlasnie zakupilem strucelka. Strucel ma pare wad, ale odpala od pierwszego (przynajmniej na razie), troche jezdzi - choc na amorkach ramieniowych w czarne kiepsko sie trafia :)

mam pare pytanek od razu:
- gdzie kupiec rure kanalizacyjna o wymiarze pomiedzy 50 a 110 mm ? Na razie wynalazlem tylko te dwa wymiary a jeden za maly drugi za duzy ...
- od jakiego modelu BMW najlepiej kupic przekladnie kierownicza :) ?
- kto w wawie gnie rury wedle rysunku ? znacie kogos kto robi to za rozsadne pieniadze ?

Jestem z Warszawy, lokalizacja Wawer/Nowa Iwiczna.

Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw cze 16, 2005 9:09 pm

Dopiero kupiles i juz snorkela robisz i klatke??? :o

A wiesz przynajmniej czy on dlugo pojezdzi ? zeby nie bylo ze zamontujesz klatke a rama Ci w pol peknie :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » czw cze 16, 2005 9:18 pm

KleryK pisze:Dopiero kupiles i juz snorkela robisz i klatke??? :o

A wiesz przynajmniej czy on dlugo pojezdzi ? zeby nie bylo ze zamontujesz klatke a rama Ci w pol peknie :)

Nie dobijaj gościa "na wejściu"
Witamy PiotraAT w klubie. Ja się tam na samochodach nie znam, ale uzdatniam podobną ruinę już od jakiegoś czasu... :wink:
Na Twoim miejscu najpierw rozebrałby z tego auta wszystko co się da i złożył na nowo, przeglądając dokładnie. Jeśli na czymś się nie znasz to kup sobie książkę albo zatrudnij speca. O ile z częścią problemów dasz sobie radę sam (masz jakąś bazę maszynowo-narzędziową?) to z częścią nie poradzisz sobie, choćbyś chciał. Zresztą po co masz się doktoryzować na kolejności i kierunkach ułożenia pierścieni na tłokach? Klatkę daj zrobić komuś, kto już kiedyś spawał, sam może i sobie poradzisz, ale czy warto ryzykować uszkodzenie własnej głowy jak się klata złoży? Co do amorków ramieniowych - pierwszą radę, jaką otrzymałem od "speców" zapamiętam na zawsze: ramieniowe wy....rzucić! Więc wyrzuciłem, wstawiłem oryginały, ale jest tu mnóstwo wskazówek co do założenia czegoś rasowego... :wink:
W każdym razie - łap się za wyżymaczkę i produkuj szelesty, będą Ci potrzebne i to w dużej ilości.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw cze 16, 2005 9:30 pm

no wlasnie :lol:
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

piotrATmodificada
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 16, 2005 8:51 pm

Post autor: piotrATmodificada » czw cze 16, 2005 9:55 pm

>Dopiero kupiles i juz snorkela robisz i klatke??? :o
tak :)

>A wiesz przynajmniej czy on dlugo pojezdzi ? zeby nie bylo ze >zamontujesz klatke a rama Ci w pol peknie
Jak dlugo on pojezdzi - zobaczymy :)

Piotr

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw cze 16, 2005 9:57 pm

snorkel???
wpadnij do jakiegoś sklepu z hydrauliką ,powinieneś sobie coś dobrac...
80 fi bez problemu wyrobi...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw cze 16, 2005 10:02 pm

KleryK pisze:Dopiero kupiles i juz snorkela robisz ??? :o
trzeba syfa dobrze umyć zanim się weźmie za robotę :)21

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw cze 16, 2005 10:02 pm

gratulacje z zakupu, a tamten ktos odkogo kupiles uaza pewnie stal sie szczesliwym nieposiadaczem samochodu :lol: , a do uaza pasuje przkladnia od BMW7 kumpel ma taka i podobno duzych przrubek w mocowaniu nietrzeba
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

piotrATmodificada
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 16, 2005 8:51 pm

Post autor: piotrATmodificada » czw cze 16, 2005 10:07 pm

Władek pisze: Nie dobijaj gościa "na wejściu"
Witamy PiotraAT w klubie. Ja się tam na samochodach nie znam, ale uzdatniam podobną ruinę już od jakiegoś czasu... :wink:
Na Twoim miejscu najpierw rozebrałby z tego auta wszystko co się da i złożył na nowo, przeglądając dokładnie. Jeśli na czymś się nie znasz to kup sobie książkę albo zatrudnij speca. O ile z częścią problemów dasz sobie radę sam (masz jakąś bazę maszynowo-narzędziową?) to z częścią nie poradzisz sobie, choćbyś chciał. Zresztą po co masz się doktoryzować na kolejności i kierunkach ułożenia pierścieni na tłokach? Klatkę daj zrobić komuś, kto już kiedyś spawał, sam może i sobie poradzisz, ale czy warto ryzykować uszkodzenie własnej głowy jak się klata złoży? Co do amorków ramieniowych - pierwszą radę, jaką otrzymałem od "speców" zapamiętam na zawsze: ramieniowe wy....rzucić! Więc wyrzuciłem, wstawiłem oryginały, ale jest tu mnóstwo wskazówek co do założenia czegoś rasowego... :wink:
W każdym razie - łap się za wyżymaczkę i produkuj szelesty, będą Ci potrzebne i to w dużej ilości.
Wladek, Ty sie nie boj o mnie :) moze jakos dam rade 8)

Baze mam, samochodow juz pare rozebralem, pare tez zlozylem :)..

W weekend na slomczyn jade kupic sporo gratow do nowego wynalazku i pewnie wydac drugie tyle co za tego strucla zaplacilem :)

Piotr

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » czw cze 16, 2005 10:11 pm

piotrATmodificada pisze: Wladek, Ty sie nie boj o mnie :) moze jakos dam rade 8)

Ja się o Ciebie nie boję, szkoda tylko, żebyś odwalił kitę na zawał jak zaczniesz przyglądać się co masz pod blachą... :wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » czw cze 16, 2005 10:12 pm

No i zastanów się nad zgodnością z prawem niektórych przeróbek, coby Cię później jakiś "prekuator" nie ścigał...
Czy AT oznacza to, o czym myślę?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt cze 17, 2005 8:49 am

Jestem co tydzień w słomczynie, i znam rusków handlujacych tam czesciami do uaza.Jakby co...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt cze 17, 2005 8:52 am

A ja jestem z Wawra i robie Banie. Jakby co...
:)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

UAZ

Post autor: Bartmann » śr cze 22, 2005 7:38 pm

Zgodzę się z większością przedmówców. Uaz'a trza najpierw dobrze zweryfikować "sote" a później robić na terenowy wypas:) Klatka czy snorkel może nie wystarczyć jak ci się skrzynka skończy:)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr cze 22, 2005 9:10 pm

Gazfan to była złosliwość...
I to z ust samego Prezesa :D
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr cze 22, 2005 10:22 pm

A ja własnie kupiłem 2 strucle- cholera co za pech! Do obydwu musze przytargać już ciężarówkę części! No cóż- zawsze lepiej kupic strucla za grosze i go zrobić niż kupić "nówkę" za grube pieniądze i mocno się zdziwić... :)3
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw cze 23, 2005 11:31 am

Ja was Panowie bardzo proszę, nie proponujcie człowiekowi rozbierania parcha w drobny mak!!
ja widzę że kolega się trochę na tym zna i nie da się wpuścić w kanał, ale przez takie opinie jak Władka, to wychodzi że ten sport jest zaje-drogi :o
A wcale tak nie jest.
Kupiłeś?- dobrze. Jeździ?- dobrze. Obejrzeć- tak. Opukać- tak. Osłuchać- tak. Ale rozbierać w drobny mak?- W życiu.
Z resztą każde auto to indywidualny przypadek. Ja kupiłem super ruinę i musiałem wszystko rozebrać, ale zawieszenia nie tykałem, tylni most też jeszcze nie był rozbierany i jeździ pięknie. A ci ja tam takiego ciekawego zobaczę? Rozbiorę, popatrzę- no łądnie wszystko było dobrze. A przy składaniu coś źle pujdzie i szelesty lecą na darmo. Przy rozbieraniu też można coś zepsuć, jak się robi to pierwszy raz.
Jak jeździ, to jeździć. Jak się rozkraczy to robić. A jak robić to nie hałtura, tylko porządnie żeby później jak ktoś to zobaczy nie wykrzyknął- "Co za debil to tak zrobił?!" Albo "Co autor miał na myśli?"

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw cze 23, 2005 11:39 am

Zgodzę się z przedmówcą. Jak zaczniesz tak wszystko robierać to dobrze jak wyjedziesz za pół roku. Najpierw jeździć i wybadać co i jak, a później ewentualnie naprawiać.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość