ZAGADKA

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

ZAGADKA

Post autor: kuki469 » śr cze 22, 2005 11:20 am

czemu podczas hamowania gwałtownie zwiekszają się wolne obroty??
dodam hamowania, nie zwalniania!!

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » śr cze 22, 2005 11:28 am

zawiesza się ... miałem to samo
spręzyna przy gaźniku do wymiany
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr cze 22, 2005 1:07 pm

może też być taka przyczyna że poduszki już słabo trzymaja silnik i przy gwałtownym hmowaniu przesówa się silnik i naciąga dzwignie gazu, kiedyś się z takim czymś spotkałem.
Gazy 69

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: ZAGADKA

Post autor: Władek » śr cze 22, 2005 1:22 pm

kuki469 pisze:czemu podczas hamowania gwałtownie zwiekszają się wolne obroty??
dodam hamowania, nie zwalniania!!

Jak hamujesz to naciskasz pedał hamulca a wcześniej odpuszczasz gaz, nieprawdaż? Miałem to samo kiedyś, wystarczyło, że nasmarowałem towotem zewnętrzne elementy gaźnika, te związane z przeniesieniem siły z linki gazu na odpowiednie elementy ruchome na gaźniku. Problem zniknął, a spowodowany był zacinaniem się linki gazu właśnie na elementach gaźnika. Trzeba było konkretnie kopnąćw gaz, gwałtowne odpuszczenie gazu powodowało, że linka też odpuszczała, potem zaś wyłem silnikiem na każdym skrzyżowaniu, aż wyczaiłem o co biega... :wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr cze 22, 2005 1:34 pm

Władziu ale skoro kuki pisze że przy zwalnianu się to nie dzieje to znaczy że wtedy gaz wraca i obroty się nie podnoszą, czyli to co Ty napisałeś to jakoś nie pasuje do tej dolegliwości. Ja bym stawiał na to że się przesówa silnik do przodu i to powoduje zwiększanie obrotów.
Gazy 69

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr cze 22, 2005 1:34 pm

Darek pisze:może też być taka przyczyna że poduszki już słabo trzymaja silnik i przy gwałtownym hmowaniu przesówa się silnik i naciąga dzwignie gazu, kiedyś się z takim czymś spotkałem.
To jest trafna odpowiedz

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr cze 22, 2005 5:49 pm

może cos być z tymi poduszkami bo jednej nie mam tylko pas transmisyjny załozony :D

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr cze 22, 2005 7:49 pm

Miałem to samo i była to sprężyna przy gaźniku
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr cze 22, 2005 7:57 pm

a u mnie przy podobnych objawach (tyle ze gaz zacinal sie nie tylko przy hamowaniu ale czesto po prostu przy odpuszczeniu pedalu) oska idaca od pedalu do gaznika (mniej wiecej) przesunela sie na gumowej tulejce i miala opory w obracaniu sie :roll:
Obrazek

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr cze 22, 2005 8:39 pm

Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr cze 22, 2005 9:07 pm

klucz13 pisze:Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21
w sumie tak ale na gazie smyram
Jutro popsikam linke, tulejki itp. WD 40 i zobaczymy

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr cze 22, 2005 9:11 pm

kuki469 pisze:
klucz13 pisze:Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21
w sumie tak ale na gazie smyram
Jutro popsikam linke, tulejki itp. WD 40 i zobaczymy
No przecież gaz masz w płynie :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr cze 22, 2005 9:14 pm

kuki469 pisze:
klucz13 pisze:Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21
w sumie tak ale na gazie smyram
Jutro popsikam linke, tulejki itp. WD 40 i zobaczymy

WD 40 wyschnie Ci szybko. Jeśli to rzeczywiście ten problem to nałóż towot.
Władek - Kraków

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr cze 22, 2005 9:20 pm

Władek pisze:

WD 40 wyschnie Ci szybko. Jeśli to rzeczywiście ten problem to nałóż towot.
Kto smaruje ten jedzie :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr cze 22, 2005 9:44 pm

no i poszukaj dobrze linki gazu w uazie no chyba ze reczny gaz :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr cze 22, 2005 11:23 pm

Ano własnie....
Jak pamietam,to ruch silnika do przodu powinien spowodować wrecz odwrotne zjawisko "na wskutek" układu uazowskich dzwigni :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » czw cze 23, 2005 11:20 am

Kasprol pisze:no i poszukaj dobrze linki gazu w uazie no chyba ze reczny gaz :lol: :lol:
:D :D :)2 :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości