Strona 1 z 1
Serwo UAZ
: śr cze 29, 2005 8:04 pm
autor: KleryK
Posiadam teraz serwo z ¿uka ale jeszcze nie zdj±³em starej pompy zukowskiej choc wczoraj kupilem now± 2 stopniow± uazow±. Nie wiem czy to wspomaganie od zuka bedzie pasowalo do mojej nowej pompy czy lepiej kupic UAZowe wspomaganie tylko ile zaplacic za nie ?
servo uaz
: śr cze 29, 2005 8:20 pm
autor: Bartmann
Nowe - około 300 pln brutto.
: śr cze 29, 2005 10:06 pm
autor: Bart03
nie pasuje do zuka bo pompa uaz ma duzo szerszy rozstaw srub mocujacych niz zuk.
trzeba przerobic mocowanie
: śr cze 29, 2005 10:47 pm
autor: KleryK
tak wlasnie myslalem ze zukowska ma wezsze sruby
No to kupujem

: czw cze 30, 2005 6:34 am
autor: Bart03
po co kupowac uazowe serwo skoro mozna w prosty sposob zrobic przejsciowke z pompy uazowej na serwo zuka
: czw cze 30, 2005 7:33 am
autor: Didymos
A w ogóle dlaczego zmieniasz pompę na orginał? Żukowska bez problemu daje radę.
: czw cze 30, 2005 10:30 am
autor: KleryK
Didymos pisze:A w ogóle dlaczego zmieniasz pompê na orgina³? ¯ukowska bez problemu daje radê.
Docelowo planuje by moj UAZ byl w 100% orginalny i byl zrobiony na LWP i zebym takiego katowal
A taka przejsciowke jak dorobic

??
Ja teraz bylem w kaliningradzie to nawet sobie boczne orginalne kierunkowskazy kupilem

bo mialem zukowskie wczesniej

: pt lip 01, 2005 1:32 pm
autor: cowboy_3151
KleryK pisze:
Docelowo planuje by moj UAZ byl w 100% orginalny i byl zrobiony na LWP i zebym takiego katowal
Życze powodzenia,bo niektórych części co miały być montowane w uazach dla LWP to nigdy w Polsce nie było.
Np. mała zagadka do czego służy uchwyt na ramie z góry, z przodu od strony wydechu, widac go od góry taka blacha z dziurami?
Powinien być chyba ze go ktos usunoł albo to rama po 1992 roku.
Pozdrawiam
: pt lip 01, 2005 2:09 pm
autor: Bart03
KleryK pisze: ...A taka przejsciowke jak dorobic

??...
Normalnie
Biezesz kawalek grubej blachy (kolo 12 mm) i wycinasz z niej kwadrat 95x75 mm albo kolo fi 95. Potem w srodku wycinasz otwor fi 41 na pompe uaza i znaczysz otwory na sruby mocujace blache do serwa i sruby do przykrecenia pompy. Dalej wiertarka i naprzod

Nastepnie obracasz serwo o 90 stopni aby sruby serwa byly w linii pionowej. Na koniec dorabiasz dluzszy popychacz i wszystko skrecasz.
Jest tylko jeden problem poniewaz serwo zuk, polonez itd ma bardzo krotki rozstaw srub stad beda one kolidowac o obudowe pompy i trzeba wtedy np podciac lekko pompe (tak mozna zrobic np z zerwem z mercedesa) albo wykonac na tyle grubsza blache aby schowały sie w niej nakretki mocujace blache do serwa (np blache 20mm)

Ta druga opcja z blacha 20 jest w twoim przypadku najlepsza
No i oczywiscie z tym otworem fi 41 to bez frezarki sie nie obejdzie
