jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » pn lip 04, 2005 9:30 pm
Panowie z czego sobie pospawać trapy pod uaziora ale ogóra (decyzja podjęta- zakupuje we wrześniu). Tak zeby wytrzymałe były no i żeby jedna osoba mogła je unieść! Długość tak ok 1,5 metra, szerokość 30 cm chyba wystarczy?
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pn lip 04, 2005 9:35 pm
paranoic_killer pisze:Panowie z czego sobie pospawać trapy pod uaziora ale ogóra (decyzja podjęta- zakupuje we wrześniu). Tak zeby wytrzymałe były no i żeby jedna osoba mogła je unieść! Długość tak ok 1,5 metra, szerokość 30 cm chyba wystarczy?
Dural
Władek - Kraków
-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » pn lip 04, 2005 9:42 pm
spawanie duralu to chyba niezbyt radosna robota

ZG 5.2 96r.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pn lip 04, 2005 9:50 pm
moralez pisze:spawanie duralu to chyba niezbyt radosna robota

Nie znam się na tym, ale skoro można z tego materiału zrobić samolot, to znaczy, że się da, można też nitować... Dural jest, jak sądzę, znakomity z uwagi na wytrzymałość i relatywnie niską wagę.
Władek - Kraków
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » pn lip 04, 2005 9:57 pm
ja mam stalowe z ceownika i kątownika i działają
w duzym błocie wymagany wykrywacz metali

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » pn lip 04, 2005 9:59 pm
tylko dural raczej ciezko zdobyc, a pozatym ponitowac to mozna miedz z olowiem, a pospawac juz nie bardzo,
spawac stopy aluminium nie jest tak latwo(i pewnie dlatego samoloty sa glownie nitowane

)

ZG 5.2 96r.
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » wt lip 05, 2005 9:51 am
Marci a jakie wymiary materiału?? Znaczy grubośc itp tych ceowników+kątowników?? Masz może jakies fotki?? Gdybym chciał z duralu zrobić trapy to chyba by mi przekroczyły wartość uaza... Ale cóż- może na jakimś lotnisku mają troszke odpadów- warto się rozejrzeć!

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » wt lip 05, 2005 9:56 am
do uaza miałem drabinkę :
elementy długie to profil zamknięty 20x40 i poprzeczki z kątownika 20x20 co 15 cm
kątownik spawany grzbietem do góry w osi profilu
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » wt lip 05, 2005 10:20 am
Podjedź do wyporzyczalni sprzetu budowlanego i zapytaj sie o pomosty od rusztowań niemieckich
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » wt lip 05, 2005 10:32 am
pomosty są oki ale drogie ...
i mają profil ceownika o dość wysokich bokach czyli cięcie i wzmocnienie boczków po drugie to ryflowana / azurowa blacha więc na piach super ale jak wkleja się w błoto to na ament

1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
Piotr Pająk
-

- Posty: 108
- Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Post
autor: Piotr Pająk » wt lip 05, 2005 10:45 am
ja mam właśnie pomosty budowlane i jestem bardzo zadowolony. Dospawałem uszy z boku co 30 cm i wysiągam je hakiem zrobinym z pręta zbrojeniowego lub jak sił nie starczy to samochodem

Były nieco długie - 2,5m i przeciąłem je na pół. trochę żałuj bo nie raz przydają się długe.
złota suka...
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » wt lip 05, 2005 11:22 am
na Discovery widziałem piękne, chyba z kevlaru czy czegoś podobnego, fajnie się poddawały, leciutkie, ale podejrzewam cena ciężka

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » wt lip 05, 2005 1:37 pm
50zł sztuka uzywana
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » wt lip 05, 2005 1:41 pm
Ale za jakie? Daj wiecej info. Ew. na PW.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » wt lip 05, 2005 3:53 pm
moje trapy to ceownik 60x40 dłogosc 150cm i na wierzchu przyspawany kątownik co 20cm garbem do góry
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Gazior69

- Posty: 323
- Rejestracja: pt paź 01, 2004 9:07 am
- Lokalizacja: Warszawa-Gocław
Post
autor: Gazior69 » śr lip 06, 2005 7:36 am
Gri74, 50 zł za sztukę, ale czego?
Mozesz napisać? Bo jak masz dosprzedania to biorę.
pozdr.
Wojdył GAZ69
Gazior na dozywocie....3.0 TD
Big Gaz już u mnie w garażu, tworzy się nowe

!
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » śr lip 06, 2005 12:29 pm
No ,tyle zapłacił szanowny Prezes wawa 4x4 w jakiejś wypozyczalni sprzętu budowlanego
Ps. mam nadzieję ,że to nie była tajemnica

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr lip 06, 2005 3:49 pm
poszperaj w staryc postach,znajdziesz tam opis i zdjecia trapow made in Zbig

solidne sa mozna je łączyć i zrobic dobry most a nie tylko pod MT eki podolżyć na blocie

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr lip 06, 2005 3:52 pm
kuki469 pisze:na Discovery widziałem piękne, chyba z kevlaru czy czegoś podobnego, fajnie się poddawały, leciutkie, ale podejrzewam cena ciężka

cirka about 1.000 zl za parke 125 cm x 27 cm

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » śr lip 06, 2005 5:34 pm
Eskapada pisze:kuki469 pisze:na Discovery widziałem piękne, chyba z kevlaru czy czegoś podobnego, fajnie się poddawały, leciutkie, ale podejrzewam cena ciężka

cirka about 1.000 zl za parke 125 cm x 27 cm

Za darmo, panie, za darmo.... Hacjenda! Wziąłbym ze 4 komplety...

Władek - Kraków
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr lip 06, 2005 5:50 pm
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » wt lip 12, 2005 6:55 pm
Eskapada pisze:poszperaj w staryc postach,znajdziesz tam opis i zdjecia trapow made in Zbig

solidne sa mozna je łączyć i zrobic dobry most a nie tylko pod MT eki podolżyć na blocie

Ja robilem trapy z projektu od Zbig'a (pojedynczy profil). Nie sa jakoś wyjątkowo ciężkie, żona bez kłopotu wytargała tagiego z błota
Mowa o tych po prawej na fotce.
http://www.expedycja.pl/galeria.php?id= ... 68&ile=302
Połączone jako pomost 2,5m i oparte jedynie na koncach wytrzymaly kilka przejazdow choc minimalnie ugiely sie.
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » wt lip 12, 2005 10:40 pm
Jaroma zarzuciłbyś jakies szersze dane na temat tych trapów?? Bo jakoś niemoge nic o nich znaleźć a już kolejna osoba mi o nich mówi!

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » czw lip 14, 2005 8:39 am
paranoic_killer pisze:Jaroma zarzuciłbyś jakies szersze dane na temat tych trapów?? Bo jakoś niemoge nic o nich znaleźć a już kolejna osoba mi o nich mówi!

Poslalem emila
Jak masz jeszcze jakies pytania wal smialo.
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
cykor
-

- Posty: 145
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
- Lokalizacja: Warszawa i nie
Post
autor: cykor » czw lip 14, 2005 11:50 am
moralez pisze:tylko dural raczej ciezko zdobyc, a pozatym ponitowac to mozna miedz z olowiem, a pospawac juz nie bardzo,
spawac stopy aluminium nie jest tak latwo(i pewnie dlatego samoloty sa glownie nitowane

)

Spawać samoloty można a nie spawa się ze względów bespieczeństwa, koncentracja naprężeń, pękanie, itp. Jak jeden arkusz w samolocie będzie miał wadę której nikt nie wykryje to rozerwie się tylko jeden arkusz a nie całe pospawane poszycie. I jeszcze jedna sprawa, inżynierom łatwiej liczyć obciążenia na nitach niż na spoinie którą pan Henio zrobił

Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości