jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » śr lip 06, 2005 10:25 pm
Czy jedna z 2 wiazek elektrycznych ta gdzie sa koncowki czujnikow w silniku ma isc od strony alternatora czy od strony rozrusznika

???? Mam instalacje od 31512

UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw lip 07, 2005 12:48 am
to zalezy z której strony patrzysz ,ale jak masz resztę to podotykaj końcówkami do masy i zobacz czy i jaka kontrolka lub czujnik pracuje
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » czw lip 07, 2005 2:44 am
Chodzi mi o to czy maja one wchodzic do czujnikow zakrecajac przy alte3rnatorze czy przy rozruszniku. Bo jak to zrobie to dokombinuje z podlaczaniem reszty
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » czw lip 07, 2005 8:08 am
W silniku uaza czujniki temp wody idą lewą stroną a oleju prawą (z alternatorem).
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » czw lip 07, 2005 9:25 am
Rafa³ D pisze:W silniku uaza czujniki temp wody id± lew± stron± a oleju praw± (z alternatorem).
i o to chodzilo , dziekuje

UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » czw lip 07, 2005 12:29 pm
Do usług...
Powodzenia

-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » wt lut 14, 2006 11:32 pm
Panowie chcialbym sie spytac czy zeby wymienic cala wiazke trzeba bude zdejmowac??
Dziwne teroszke by to bylo i dlatego pytam specjalistow

Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam Banko
tel 695-288-825
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lut 15, 2006 12:50 am
nie trzeba budy zdejmowac

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » śr lut 15, 2006 9:55 am
Bart03 pisze:nie trzeba budy zdejmowac

Dzieki bardzo.
Pozdrawiam
tel 695-288-825
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lut 15, 2006 7:18 pm
Bart03 pisze:nie trzeba budy zdejmowac

......no nie trzeba....ale można

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lut 15, 2006 7:24 pm
zdrowego zeba tez mozna wyrwac - tylko po co

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lut 15, 2006 9:03 pm
Bart03 pisze:zdrowego zeba tez mozna wyrwac - tylko po co

......żeby miejsce na nowego zrobić......
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » czw lut 16, 2006 7:27 pm
Panowie ratunku

Kupilem dzis nowa wiazke elektryczna do uaza.
Cala sprawa polega na tym ze mam wlozony silnik mercedesa 2.4 i nie wiem czy bedzie tam duzoi przerabiania...
Z gory dziekuje za pomoc...
tel 695-288-825
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lut 16, 2006 8:18 pm
troche przerabiania z kablami do czujnikow, troche trzeba bylo chyba przedluzyc kagel do rozrusznika i chyba tyle - dokladnie nie pamietam bo przerabialem to pare lat temu a potem i tak zalozylem cala nowa elektryke.
Nie jest zle

poradzisz sobie a jakbys czegos nie wiedzial to pytaj.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » czw lut 16, 2006 8:52 pm
Bart03 pisze:troche przerabiania z kablami do czujnikow, troche trzeba bylo chyba przedluzyc kagel do rozrusznika i chyba tyle - dokladnie nie pamietam bo przerabialem to pare lat temu a potem i tak zalozylem cala nowa elektryke.
Nie jest zle

poradzisz sobie a jakbys czegos nie wiedzial to pytaj.
Ok dzieki za pomoc

Pozdrawiam
tel 695-288-825
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » czw lut 16, 2006 8:59 pm
A jeszcze mam pytanko: czy te koncowki trzeba jakos przerabiac

Chodzi mi o te wsiowki, itd.

?

tel 695-288-825
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt lut 17, 2006 10:40 am
uazowe konektory do czujnikow sa na srubki, zreszta do lamp idt tez sa takie. Jak masz silnik z mercedesa i zegary z uaza to musisz posiadac czujniki uazowskie w silniku. Do tego trzeba bylo dorabiac krociec czujnika cisn. oleju i troche przerobic gwint czujnika temp.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » pt lut 17, 2006 11:33 am
Bart03 pisze:uazowe konektory do czujnikow sa na srubki, zreszta do lamp idt tez sa takie. Jak masz silnik z mercedesa i zegary z uaza to musisz posiadac czujniki uazowskie w silniku. Do tego trzeba bylo dorabiac krociec czujnika cisn. oleju i troche przerobic gwint czujnika temp.
Czujnik temp. mam uazowski i jest juz zrobiony a nie mam pewnosci co do czujnika oleju- wiem ze w starej i\nstalacji byla kontrolka, a zegar nie dzialal
tel 695-288-825
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt lut 17, 2006 11:43 am
wlasni dlatego trzeba dorobic taki kruciec w ktory wkrecasz kontrolke i czujnik membranowy cisnienia. Chyba ze ci na tym nie zalezy - kontrolka tez wystarczy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » pt lut 17, 2006 1:52 pm
tel 695-288-825
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pt lut 17, 2006 7:11 pm
Bart03 pisze:wlasni dlatego trzeba dorobic taki kruciec w ktory wkrecasz kontrolke i czujnik membranowy cisnienia. Chyba ze ci na tym nie zalezy - kontrolka tez wystarczy

......masz kontrolkę, też będzie .....
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt lut 17, 2006 7:20 pm
czujnik temp wyglada podobnie jak czujnik kontrolki cisnienia ale ma zupelnie inna zasade dzialania
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » pt lut 17, 2006 10:30 pm
Bart03 pisze:czujnik temp wyglada podobnie jak czujnik kontrolki cisnienia ale ma zupelnie inna zasade dzialania
Wiem ze dziala inaczej

Dzis podjalem decyzje ze do oleju bedzie tylko kontrolka

Tak ja Fazi pisze:
faziuaz pisze:......masz kontrolkę, też będzie .....

Jeszcze raz dzieki
tel 695-288-825
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » ndz lut 19, 2006 7:42 pm
Banko pisze:Bart03 pisze:czujnik temp wyglada podobnie jak czujnik kontrolki cisnienia ale ma zupelnie inna zasade dzialania
Wiem ze dziala inaczej

Dzis podjalem decyzje ze do oleju bedzie tylko kontrolka

Tak ja Fazi pisze:
faziuaz pisze:......masz kontrolkę, też będzie .....

Jeszcze raz dzieki
........według mnie to wystarcza ponieważ kontrolka zaczyna świecić gdy ciśnienie spadnie poniżej 0,5 atm(w różnych pojazdach różnica może wynosić(+,-)0,1 atm)
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » pn lut 20, 2006 4:54 pm
tel 695-288-825
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość