Regulator napięcia RC2/12B od 125p do Uaza
Moderator: Student
Regulator napięcia RC2/12B od 125p do Uaza
Jest to regulator mechaniczny (duża metalowa prostokątna puszka). Jak podłączyć jego styki? Nie ma na nim żadnych oznaczeń typu "+" czy "-" tylko numery 15, 67 i 31. O ile z 31 nie ma problemu bo to na 100% jest masa to nie wiem jak podłaczyć 15 i 67. Gdzie "sz" od alternatora a gdzie "+" od stacyjki? Pomocy!!!
Po mojemu tak będzie. Sprawdz napięcie w instalacji podczas pracy silnika. Powinno być koło 13,6V. +30 pojawia się po rozruchu ale po doładowaniu akumulatora do napięcia zapewnianego przez przez regulator wskazanie ustala się blisko zera.KleryK pisze:Wogole jezeli mam ciagle ladowanie na +30 to znaczy ze walnięty regulator????
Mam 2 pytania do znawcow elektryki UAZowej:
1. Czy w UAZie byly tylko alternatory 6-cio diodowe? Moj jest z 89r. (nawet wiekszosc czesci ma taka date produkcji, np. regulator tez. Typ regulatora: PP132A-0 czyli przekladajac na lacine: RR132A-0)
2. Co sie stanie gdy do alternatora 6-cio diodowego podlaczymy 9-cio diodowy regulator? Pytanie dot. rowniez sytuacji odwrotnej: 9-cio d. alternator i 6-cio d. regulator?
Z elektryki jestem kiepski wiec prosze o wyrozumialosc, cierpliwosc itd.
Arendzik
UAZ '89+LPG
UAZ '89+LPG
czesc ja mam usiebie od fiaciura ale polonezowski identyczny jest, jezdze juz 3 lat i jaest ok, napoczatku na wskazniku jest ze sie laduje potem spada do do granicy miedzy -30 a +30KleryK pisze:A do UAZowego alternatora pasuje polonezowy elektroniczny regulator ? Zauwazylem ze pozno zaczyna ladowac i tak troche jakby mniej laduje niz mechaniczny. Wogole jezeli mam ciagle ladowanie na +30 to znaczy ze walnięty regulator????
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

- Slawquu
- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
- Kontaktowanie:
z tego co mi sie wydaje i z tego co widac na załączonym obrazku jest to regulator napięcia do prądnicy, takie jak dawniej występowały i on raczej nie nadaje sie do alternatora... no ale zawsze moge sie mylić..has01 pisze:A ja na moim reglu mam takie liczby od lewej strony parząc 16 19 18
Ktoś wie jak to podłączyć??
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
Troche sie nazbierało gratów...
pewnie chodzilo mu o regulator do 9 diodowego alternatora - ale to przeciez szczegolfaziuaz pisze:.....przepraszam...co to jestpodlaczymy 9-cio diodowy regulator?.....jak żyje nie widziałem diodowego regulatora
(czy to jakaś nowość?)

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
No w sumie to na zdjęcu mało widać ale może masz rację, ale to jest niby do 125p ze starego wypustu roczniki 78 czy coś takiego.Slawquu pisze:z tego co mi sie wydaje i z tego co widac na załączonym obrazku jest to regulator napięcia do prądnicy, takie jak dawniej występowały i on raczej nie nadaje sie do alternatora... no ale zawsze moge sie mylić..has01 pisze:A ja na moim reglu mam takie liczby od lewej strony parząc 16 19 18
Ktoś wie jak to podłączyć??
Bo myślałem o próbie analogicznej tak jak było z tymi nowszymi 15 67 31 mechanicznymi np. do 125p, ale nie mam pewności.


A w ogóle to jakich regulatorów waszych syfach używacie

UAZ '78
:)2



To znaczy że na początku ładował tak koło 13V jak trochę pojęździłem i włączyłem dmuchawę, światła to zaczynał ładować tylko koło 10V
w czasie jazdy
wiem to bo poprzedni właściciel założył dodatkowy Voltomierz. Efektem było to że jak się zaczymałem i wyłączyłem silnik nie pozostało mi nic tylko na pycha(dobże że było nas 3) Wogóle jak go załorzyłem to amperomierz dalej się nie wychylał, pokazywał poniżej 0
Może miałem zły egzemplaż
Jaki model regla masz w swoim syfku wupasek
I jaki altelnator 
Bo ja mam 6cio diodowy,choć do końca pewny nie jestem bo go nie rozbierałem
wiesz jak to sprawdzić 
Jak sprawdzisz to napisz poszukam takiego regla jak ty masz.
Pozdrowienia




Jaki model regla masz w swoim syfku wupasek


Bo ja mam 6cio diodowy,choć do końca pewny nie jestem bo go nie rozbierałem


Jak sprawdzisz to napisz poszukam takiego regla jak ty masz.
Pozdrowienia
UAZ '78
:)2



to znaczy że nie ładował ci wcale .........powinien dawać między 13,8v-14,2..to jest prawidłowe i zarazem dopuszczalne ładowanie(wyższe też jest do dupy i może rozwalić nawet najlepszy akumulator,poprzez "wygotowanie" wody)To znaczy że na początku ładował tak koło 13V jak trochę pojęździłem i włączyłem dmuchawę, światła to zaczynał ładować tylko koło 10V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość