jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
P.H.
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 10:20 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: P.H. » śr sie 03, 2005 8:32 pm
Witam

!
Planuje zamontować silnik wołgi do uaza 469. W tej chwili mam silnik starszego typu z kwadratowym kolektorem ssącym. Interesuje mnie jakie problemy mogą wystąpić przy tej operacji, co pasuje a co nie, co trzeba przerobić ? Na pierwszy rzut oka wydaje mi się że sterowanie gaźnikiem trzeba przerobić bo nie ma gdzie zaczepić do kolektora tych dzwigienek. Co ze skrzynią biegów?
Z góry dzięki za pomoc.
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » śr sie 03, 2005 9:41 pm
Cały silnik pasuje bez żadnych przeróbek - tylko musisz pomyśleć o sprzęgle - wołgowskie jest mniejsze... i obudowa sprzęgła jest inna

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Michal_C
-

- Posty: 296
- Rejestracja: czw cze 09, 2005 1:13 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Michal_C » czw sie 04, 2005 12:27 am
Sprawa sprzegla jest prosta, zainstaluj tarcze sprzeglowa od Zuka

"Inspired by the nature"
"Dzik project"
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » czw sie 04, 2005 11:00 pm
Hmm pozostaje jeszze problem dolnej, blaszanej osłony sprzęgła. Mam też motor wołgi i jeździłem bez tej osłony do dwóch pierwszych zmieleń łożyska:)
Później kupiłem osłonę ale nie pasowała i trza było cudować...ogólnie "prawie" pasuje ale trzeba otwory na śróby nowe nawiercić i odciąć kształtkę z filcem.
Warto też przed założeniem zamienić ten cholerny filtr w alu obudowie (jeśli masz taką wersję) na adapter filtrów typowych.
-
Michal_C
-

- Posty: 296
- Rejestracja: czw cze 09, 2005 1:13 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Michal_C » pt sie 05, 2005 12:42 am
Mozna tez do kola zamachowego wolgi zainstalowac docisk z tarcza uaza.jak zauwazyles jest nieco wiekszy. Przykre jest to ze oba elementy musisz oddac do szpenia, ktory ladnie Ci to zmontuje. Reszta jak pamietam pasuje jak ulal

"Inspired by the nature"
"Dzik project"
-
P.H.
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 10:20 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: P.H. » ndz sie 07, 2005 12:08 pm
Dzięki za cenne uwagi.
Które rozwiązanie ze sprzęgłem jest najlepsze? Żuk, uaz czy wołga?
Bartmann gdzie dostane taki adapter filtrów?
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » ndz sie 07, 2005 12:33 pm
Szukaj użytkownika WOLLY.
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » ndz sie 07, 2005 12:36 pm
Co do sprzęgła to chyba raczej oryginał UAZ
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » ndz sie 07, 2005 1:02 pm
Ze sprzęgłem uaza jest więcej rzeźby, bo trzeba przerzucić obudowę sprzęgła od uaza, ja bym wsadził żuka.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » ndz sie 07, 2005 1:15 pm
Hmmm...zależy...sprzęgło uaza wydaje się być odporniejsze...może warto się trochę wysilić na wstępie żeby później mieć lepsze rozwiązanie...inna sprawa, że nie mam doświadczenia ze sprzęgłem żuka więc mogę się mylić.
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » ndz sie 07, 2005 2:45 pm
Sprzęgło zuka jest ok tylko kup docisk od zuka diesla jest on dużo mocniejszy ma chyba jeszcze raz tyle blaszek "słoneczek" co benz i spoko wytrzyma a kosztuje chyba dyche więcej w ubiegłym roku płaciłem 70 zł nówka orginał
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » ndz sie 07, 2005 2:52 pm
A i jeszcze jedno to zukowskie sprzęgło montowaliśmy w uazie z silnikiem bmw 2.5 i jest ok tylko ważne DIESEL
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » wt sie 30, 2005 8:48 pm
Jedna uwaga po ladnych paru latach eksploatacji Wolgi z kolem zamachowym Wolgi i dociskiem Uaz-a:
Obudowa sprzegla Wolgi na wertepach lubi pekac bo jako mniejsza do skrzyni jest przykrecona na mniejsza liczbe srub niz obudowa uazowa ktora i tak ma dodatkowe przykrecane wzmocnienia.
Zaletą Wolgi jest lepsze uszczelnieni tyłu i lepsze zbieranie sie (mniejsze kolo) na asfalcie ale teraz to ja bym robil tylko Uazo-Wolge.
-
ratofer@o2.pl
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm
Post
autor: ratofer@o2.pl » śr sie 31, 2005 11:47 pm
P.H. ja radzę ci weź docisk uaza , tarczę uaza sprawuje sięto dobrze .ja do swojego uaza kupowałem silnik wołgi gaz 24 . Ten silnik chodził w nysie ,miał docisk i tarczę z ch***** czego , zaczołem bawić się w te patenty z żuka , szoda czasu

jak to ktoś mądry powiedział"... co uaz to uaz..(hehehehh). "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość