Odwrócone felgi w uazie
Moderator: Student
Odwrócone felgi w uazie
Ciekawe kto jeszcze ma jakieś doświadczenia z tym wynalazkiem?????????????????????
Tyko pwiedzcie koledzy czy macie wybite i przespawane srodki felg ? Czy odwrócone na żywca poprostu odkręcone i założone odwrotnie ? Ja odwróciłem na "żywca" i do tej pory jezdziłem na silniku uazowym ale zmieniam motor na bmw i jestem ciekawy co będzie się działo . A tak poza tym wygląda na tych kołach zajebiście bojowo i penersko!!!
Są dwie szkoły jedna to : zdjąć opone i felga jest zrobiona z 2 części po zdjęciu opony widać punkty w których środek felgi jest zgrzany z obręczą trzeba odwiercić zgrzewy i młotem wybić środek następnie wbić go odwrotnie obspawać i już z tego co pomiętam to daje 3-5 cm na strone. 2 szkoła to mój potent nic nie robisz z felami tylko zakładasz je odwrotnie ale to nie wszystko bo szpilki są za krótkie ja wytoczyłem tulejki z gwintem przelotowym nakręciłem je na szpilki przyłożyłem fele i z 2 strony wkręciłem drógie szpilki to dopiero ogień chyba z 20 cm na strone a przewrócić uaza z takim rozstawem to cud. Jezdziłem 1 sezon na tym wynalazku na uazowym silniku wszystko ok teraz zakładam bm-ke i zobaczymy.
WOW
fajny patent z tymi dystansami
a ile cie kosztowały takie dystase??sam je robiłes czy w zakładzie??Ja bym takiego wynalazku potrzebował do muscela.
przy normalnych felgach uaza oponki sa baaardzo blisko amorków ,a z przodu zachacza mi felga o was od układu kierowniczego na piascie.

fajny patent z tymi dystansami

a ile cie kosztowały takie dystase??sam je robiłes czy w zakładzie??Ja bym takiego wynalazku potrzebował do muscela.
przy normalnych felgach uaza oponki sa baaardzo blisko amorków ,a z przodu zachacza mi felga o was od układu kierowniczego na piascie.

Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
Samobójca czy mordercawest pisze:Są dwie szkoły jedna to : zdjąć opone i felga jest zrobiona z 2 części po zdjęciu opony widać punkty w których środek felgi jest zgrzany z obręczą trzeba odwiercić zgrzewy i młotem wybić środek następnie wbić go odwrotnie obspawać i już z tego co pomiętam to daje 3-5 cm na strone. 2 szkoła to mój potent nic nie robisz z felami tylko zakładasz je odwrotnie ale to nie wszystko bo szpilki są za krótkie ja wytoczyłem tulejki z gwintem przelotowym nakręciłem je na szpilki przyłożyłem fele i z 2 strony wkręciłem drógie szpilki to dopiero ogień chyba z 20 cm na strone a przewrócić uaza z takim rozstawem to cud. Jezdziłem 1 sezon na tym wynalazku na uazowym silniku wszystko ok teraz zakładam bm-ke i zobaczymy.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Jedno i drugie...rwa mać
1/Odwrócenie wprost felgi powoduje,że nakretki nie wchodzą w stożki,a trafiają od dupy strony nie dociskajac nalezycie felgi do piasty!
2/Odsadzenie nadmierne felg powoduje duze zmiany geometrii zawieszenia-spróbuj skręcić przy depnietym lekko hamulcu...
3/Dystanse pod felgi mozna zrobić jedynie w ten sposób,ze toczymy pierścień przykręcany do piasty na oryginalne sruby i z niego wypuszczamy nastepne szpilki do których mocujemy felgę.Daje to 3,5-4 cm na stronę,tak,że felga siedzi jeszcze centralnym otworem na piaście.Biorac pod uwagę "domorosłość"-najlepiej zrobić to ze stali.
4/Gdybym był policjantem-natychmiast znalazłbym westa i zabrał mu dowód rej a moze i prawo jazdy

1/Odwrócenie wprost felgi powoduje,że nakretki nie wchodzą w stożki,a trafiają od dupy strony nie dociskajac nalezycie felgi do piasty!
2/Odsadzenie nadmierne felg powoduje duze zmiany geometrii zawieszenia-spróbuj skręcić przy depnietym lekko hamulcu...
3/Dystanse pod felgi mozna zrobić jedynie w ten sposób,ze toczymy pierścień przykręcany do piasty na oryginalne sruby i z niego wypuszczamy nastepne szpilki do których mocujemy felgę.Daje to 3,5-4 cm na stronę,tak,że felga siedzi jeszcze centralnym otworem na piaście.Biorac pod uwagę "domorosłość"-najlepiej zrobić to ze stali.
4/Gdybym był policjantem-natychmiast znalazłbym westa i zabrał mu dowód rej a moze i prawo jazdy

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Władku co piłeśWładek pisze:west pisze:Do odważnych świat należy!!! Są tacy któży stosują nowe rozwiązania i dobrze się tym bawią a i są też tacy któży siedzą w domu i mają pretensje do całego świata że nie są tymi pierwszymi!!!!!!!
Artysta jesteś, wiesz?

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Jakbyś zadał sobie trochę trudu to byś znalazł jak to ma być profesjonalnie zrobione szczegółowo to opisywałem jak to mi zrobili a mam od chyba trzech lat na tym uazie nie wspominając poprzednich a takimi wypowiedziami tylko potwierdzasz że albo udajesz lub co gorsze naprawdę jesteś
Amen
Amen
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
West! Zapodaj te foty owego odsuniecia koła o 20 cm-obadamy,czy faktycznie nie ma powodu do z.jebów.
Osobiscie odsunąłem koła o rozsądne 40mm na stronę poprzez wykonanie po prostu nowej piasty...Hamulce tarczowe,przy bebnach tak się nie da.Dyskutujmy o rozwiazaniach moze a nie o tym czy ktos jest zydem,czy cyklistą.
Osobiscie odsunąłem koła o rozsądne 40mm na stronę poprzez wykonanie po prostu nowej piasty...Hamulce tarczowe,przy bebnach tak się nie da.Dyskutujmy o rozwiazaniach moze a nie o tym czy ktos jest zydem,czy cyklistą.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Zastanów sie dokładnie co piszeszvandall1 pisze:Jedno i drugie...rwa mać![]()
1/Odwrócenie wprost felgi powoduje,że nakretki nie wchodzą w stożki,a trafiają od dupy strony nie dociskajac nalezycie felgi do piasty!
2/Odsadzenie nadmierne felg powoduje duze zmiany geometrii zawieszenia-spróbuj skręcić przy depnietym lekko hamulcu...
3/Dystanse pod felgi mozna zrobić jedynie w ten sposób,ze toczymy pierścień przykręcany do piasty na oryginalne sruby i z niego wypuszczamy nastepne szpilki do których mocujemy felgę.Daje to 3,5-4 cm na stronę,tak,że felga siedzi jeszcze centralnym otworem na piaście.Biorac pod uwagę "domorosłość"-najlepiej zrobić to ze stali.
4/Gdybym był policjantem-natychmiast znalazłbym westa i zabrał mu dowód rej a moze i prawo jazdy
bo ja akurat jezdziłem na odwracany felach na zywca na dystnsach i nic sie z felgami nie dzieje nic a nic , po zatym wykonywane były skoki udok. na fotkach i filmach i nic nie ma prawa sie stać , po za tym auto o 20cm szersze i stabilniejsze bezpieczne niema sie wcale do wywracenia , po za tym nic z geometria sie nie dzieje auto jeszcze lepiej sie prowadzi nie kołysze sie jak k.... na oponach jazdz 80-90 jest płynniejsza o własnosciach terenowych niechce mi sie pisać jakie sa z tego powodu . Panowie co wy sugerujecie ze uaz orginał jest bezpieczny?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm
west "śmiej się z tego" i rób swoje . Panowie powyrzej (z całym szcynkiem ) też macie rację i nie twierdze że nie . ale kolo działa i do czegos dojdzie (lubi się uczyć poprostu na błędach).Ale tęż nie można klapki na oczy i jedną trasą . pozdrawiam wszystkich (z całym szcunkiem dla wszystkich z tego forum)
Trochę mniej ciśnienia... proszę..west pisze:Miło poczytać opinie kogoś kto ma doświadczenie![]()
![]()
![]()
Ciekawe co na to koledzy TELEPACI
![]()
![]()
Jakimi jeszcze "cennymi" i "mądrymi"
poradami nas zaszczycą

I to komentują poprzednicy.west pisze:..chyba z 20 cm na strone..
Jest to dość "subtelna" różnica..Artur pisze:..po za tym auto o 20cm szersze..


Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
-
-
- Posty: 108
- Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Panowie spokojnie!!!!!!!!!!! Ja uważam że 20 cm na stronę to zajebista przesada. Po prostu po co
???? łożyska dostają po dupie!!!! chociażby.
ja mam odwrócone felgi w sposób "normalny", nie ma żednytch bić , jezdze tak już długo wszystko jest oki.Co do patentu westa jeżeli się sprawdza to dobrze. Uwazam że poszerzenia auta 20 cm na strone czyli jakby nie liczył 40cm poszerza się całe auto to przesada nie raz na trialu brakuje mi 5 cm żeby się wyrobić miedzy chorągiewkami a 40 cm??????????? cięzko by było gdziekolwiek sie zmieścic. Ale kazdy niech robi jak uwaza!!!!!!!!
P.S. Wygląd to jest rzecz którą bardzo rzadko biorę pod ueagę w aucie terenowym!!!
pozdro

ja mam odwrócone felgi w sposób "normalny", nie ma żednytch bić , jezdze tak już długo wszystko jest oki.Co do patentu westa jeżeli się sprawdza to dobrze. Uwazam że poszerzenia auta 20 cm na strone czyli jakby nie liczył 40cm poszerza się całe auto to przesada nie raz na trialu brakuje mi 5 cm żeby się wyrobić miedzy chorągiewkami a 40 cm??????????? cięzko by było gdziekolwiek sie zmieścic. Ale kazdy niech robi jak uwaza!!!!!!!!
P.S. Wygląd to jest rzecz którą bardzo rzadko biorę pod ueagę w aucie terenowym!!!
pozdro
złota suka...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość