Odwrócone felgi w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Odwrócone felgi w uazie

Post autor: west » czw sie 04, 2005 12:20 pm

Ciekawe kto jeszcze ma jakieś doświadczenia z tym wynalazkiem?????????????????????

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sie 04, 2005 9:11 pm

Godne polecenia :)2
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pt sie 05, 2005 7:38 am

Ja jeżdżę i sobie chwalę! Równiez polecam - ja ma dodatkowo poszerzone o 3 cm :lol:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 05, 2005 8:03 am

Tyko pwiedzcie koledzy czy macie wybite i przespawane srodki felg ? Czy odwrócone na żywca poprostu odkręcone i założone odwrotnie ? Ja odwróciłem na "żywca" i do tej pory jezdziłem na silniku uazowym ale zmieniam motor na bmw i jestem ciekawy co będzie się działo . A tak poza tym wygląda na tych kołach zajebiście bojowo i penersko!!!

Awatar użytkownika
SZKLARZYK
 
 
Posty: 210
Rejestracja: wt lis 23, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Kamionka k.W-wy

Post autor: SZKLARZYK » pt sie 05, 2005 12:37 pm

a to odwacanie to sami robicie??
jak to idzie??da sie w domu to zrobic??no sprzet jakis tam mam...
jak to robicie sami to nie ma problemu z biciem i krzywym ospawaniem??
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 05, 2005 1:41 pm

Są dwie szkoły jedna to : zdjąć opone i felga jest zrobiona z 2 części po zdjęciu opony widać punkty w których środek felgi jest zgrzany z obręczą trzeba odwiercić zgrzewy i młotem wybić środek następnie wbić go odwrotnie obspawać i już z tego co pomiętam to daje 3-5 cm na strone. 2 szkoła to mój potent nic nie robisz z felami tylko zakładasz je odwrotnie ale to nie wszystko bo szpilki są za krótkie ja wytoczyłem tulejki z gwintem przelotowym nakręciłem je na szpilki przyłożyłem fele i z 2 strony wkręciłem drógie szpilki to dopiero ogień chyba z 20 cm na strone a przewrócić uaza z takim rozstawem to cud. Jezdziłem 1 sezon na tym wynalazku na uazowym silniku wszystko ok teraz zakładam bm-ke i zobaczymy.

Awatar użytkownika
SZKLARZYK
 
 
Posty: 210
Rejestracja: wt lis 23, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Kamionka k.W-wy

Post autor: SZKLARZYK » pt sie 05, 2005 3:31 pm

WOW :)21
fajny patent z tymi dystansami !!
a ile cie kosztowały takie dystase??sam je robiłes czy w zakładzie??Ja bym takiego wynalazku potrzebował do muscela.
przy normalnych felgach uaza oponki sa baaardzo blisko amorków ,a z przodu zachacza mi felga o was od układu kierowniczego na piascie. :-?
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 05, 2005 4:56 pm

Robił mi to znajomy tam jest kwestia odpowiedniego materiału jak bardzo będziesz chciał to mogę zapytać ile by teraz wzioł . Ja to robiłem rok temu on mi robił jeszcze kilka innych rzeczy tak że nie wiem . Ale polecam wygląd super itd jak mi się uda to zrobie foty.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt sie 05, 2005 6:32 pm

west pisze:Są dwie szkoły jedna to : zdjąć opone i felga jest zrobiona z 2 części po zdjęciu opony widać punkty w których środek felgi jest zgrzany z obręczą trzeba odwiercić zgrzewy i młotem wybić środek następnie wbić go odwrotnie obspawać i już z tego co pomiętam to daje 3-5 cm na strone. 2 szkoła to mój potent nic nie robisz z felami tylko zakładasz je odwrotnie ale to nie wszystko bo szpilki są za krótkie ja wytoczyłem tulejki z gwintem przelotowym nakręciłem je na szpilki przyłożyłem fele i z 2 strony wkręciłem drógie szpilki to dopiero ogień chyba z 20 cm na strone a przewrócić uaza z takim rozstawem to cud. Jezdziłem 1 sezon na tym wynalazku na uazowym silniku wszystko ok teraz zakładam bm-ke i zobaczymy.
Samobójca czy morderca ??
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt sie 05, 2005 7:21 pm

Jedno i drugie...rwa mać !!

1/Odwrócenie wprost felgi powoduje,że nakretki nie wchodzą w stożki,a trafiają od dupy strony nie dociskajac nalezycie felgi do piasty!
2/Odsadzenie nadmierne felg powoduje duze zmiany geometrii zawieszenia-spróbuj skręcić przy depnietym lekko hamulcu...
3/Dystanse pod felgi mozna zrobić jedynie w ten sposób,ze toczymy pierścień przykręcany do piasty na oryginalne sruby i z niego wypuszczamy nastepne szpilki do których mocujemy felgę.Daje to 3,5-4 cm na stronę,tak,że felga siedzi jeszcze centralnym otworem na piaście.Biorac pod uwagę "domorosłość"-najlepiej zrobić to ze stali.
4/Gdybym był policjantem-natychmiast znalazłbym westa i zabrał mu dowód rej a moze i prawo jazdy :evil:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 05, 2005 7:28 pm

Do odważnych świat należy !!!!! Są tacy któży stosują nowe rozwiązania i dobrze się tym bawią a i są też tacy któży siedzą w domu i mają pretensje do całego świata że nie są tymi pierwszymi!!!!!!!

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt sie 05, 2005 8:02 pm

Pozostaje mi tylko mieć nadzieję,ze zanim sie spotkamy na jakiejś imprezie,prawa fizyki okażą się szybsze w eliminacji takich "odwaznych".
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » pt sie 05, 2005 8:49 pm

west pisze:Do odważnych świat należy !!!!! Są tacy któży stosują nowe rozwiązania i dobrze się tym bawią a i są też tacy któży siedzą w domu i mają pretensje do całego świata że nie są tymi pierwszymi!!!!!!!

Artysta jesteś, wiesz?
Władek - Kraków

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 05, 2005 8:58 pm

Prawa fizyki weryfikowały to przez cały ubiegły sezon 5 lub 6 imprez 10 - tki wyjazdów itd. i wszystko ok SUPER!!!!!! A tak na marginesie szczerze podziwiam ludzi którzy potrafią TELEPATYCZNIE ocenić obejrzeć zbadać i wydać werdykt o czymś czego na oczy nie widzieli BRAWO BRAWO !!!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt sie 05, 2005 8:58 pm

Władek pisze:
west pisze:Do odważnych świat należy !!!!! Są tacy któży stosują nowe rozwiązania i dobrze się tym bawią a i są też tacy któży siedzą w domu i mają pretensje do całego świata że nie są tymi pierwszymi!!!!!!!

Artysta jesteś, wiesz?
Władku co piłeś ?? to straceniec jak się chce zabić to jego sprawa ale dlaczego zagraża innym, izolować lub obowiązkowo leczyć
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 05, 2005 9:54 pm

A najbardziej cenie wywody osoby która wiedze czerpie z opowiadań typu "a kolega mojego kolegi kiedyś widział...." I Ty dobrze wiesz do kogo to piszę :oops:

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt sie 05, 2005 10:03 pm

Jakbyś zadał sobie trochę trudu to byś znalazł jak to ma być profesjonalnie zrobione szczegółowo to opisywałem jak to mi zrobili a mam od chyba trzech lat na tym uazie nie wspominając poprzednich a takimi wypowiedziami tylko potwierdzasz że albo udajesz lub co gorsze naprawdę jesteś
Amen
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 05, 2005 10:14 pm

Klucz13 ja nie neguje twojego rozwiązania ale powiedz proszę na jakiej ku..a podstawie twierdzisz że moje rozwiązanie jest złe skoro tego nie widziałeś a ja na tym jezdziłem i wszystko jest ok . No chyba że twierdzisz że masz monopol na wynalazki jeśli tak to SORY!!!!!!Chyle czoło :o

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob sie 06, 2005 1:06 am

West! Zapodaj te foty owego odsuniecia koła o 20 cm-obadamy,czy faktycznie nie ma powodu do z.jebów.
Osobiscie odsunąłem koła o rozsądne 40mm na stronę poprzez wykonanie po prostu nowej piasty...Hamulce tarczowe,przy bebnach tak się nie da.Dyskutujmy o rozwiazaniach moze a nie o tym czy ktos jest zydem,czy cyklistą.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt sie 09, 2005 8:19 am

vandall1 pisze:Jedno i drugie...rwa mać !!

1/Odwrócenie wprost felgi powoduje,że nakretki nie wchodzą w stożki,a trafiają od dupy strony nie dociskajac nalezycie felgi do piasty!
2/Odsadzenie nadmierne felg powoduje duze zmiany geometrii zawieszenia-spróbuj skręcić przy depnietym lekko hamulcu...
3/Dystanse pod felgi mozna zrobić jedynie w ten sposób,ze toczymy pierścień przykręcany do piasty na oryginalne sruby i z niego wypuszczamy nastepne szpilki do których mocujemy felgę.Daje to 3,5-4 cm na stronę,tak,że felga siedzi jeszcze centralnym otworem na piaście.Biorac pod uwagę "domorosłość"-najlepiej zrobić to ze stali.
4/Gdybym był policjantem-natychmiast znalazłbym westa i zabrał mu dowód rej a moze i prawo jazdy :evil:
Zastanów sie dokładnie co piszesz
bo ja akurat jezdziłem na odwracany felach na zywca na dystnsach i nic sie z felgami nie dzieje nic a nic , po zatym wykonywane były skoki udok. na fotkach i filmach i nic nie ma prawa sie stać , po za tym auto o 20cm szersze i stabilniejsze bezpieczne niema sie wcale do wywracenia , po za tym nic z geometria sie nie dzieje auto jeszcze lepiej sie prowadzi nie kołysze sie jak k.... na oponach jazdz 80-90 jest płynniejsza o własnosciach terenowych niechce mi sie pisać jakie sa z tego powodu . Panowie co wy sugerujecie ze uaz orginał jest bezpieczny?

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sie 09, 2005 1:48 pm

Miło poczytać opinie kogoś kto ma doświadczenie !! !! !! !! Ciekawe co na to koledzy TELEPACI ?? ?? ?? Jakimi jeszcze "cennymi" i "mądrymi" :)3 poradami nas zaszczycą ??

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » wt sie 09, 2005 3:22 pm

west "śmiej się z tego" i rób swoje . Panowie powyrzej (z całym szcynkiem ) też macie rację i nie twierdze że nie . ale kolo działa i do czegos dojdzie (lubi się uczyć poprostu na błędach).Ale tęż nie można klapki na oczy i jedną trasą . pozdrawiam wszystkich (z całym szcunkiem dla wszystkich z tego forum)

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sie 09, 2005 3:59 pm

Jasne że się śmieja !! Tylo denerwują mnie teksty typu " jesteś pijak i złodziej a dlaczego no bo każdy pijak to złodziej :lol: " A tak pozatym to co najmniej kilku zawodników rmpst jazdziło na tego typu wynalazkach i jakoś mają się dobrze !!

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » wt sie 09, 2005 7:07 pm

west pisze:Miło poczytać opinie kogoś kto ma doświadczenie !! !! !! !! Ciekawe co na to koledzy TELEPACI ?? ?? ?? Jakimi jeszcze "cennymi" i "mądrymi" :)3 poradami nas zaszczycą ??
Trochę mniej ciśnienia... proszę.. 8)
west pisze:..chyba z 20 cm na strone..
I to komentują poprzednicy.
Artur pisze:..po za tym auto o 20cm szersze..
Jest to dość "subtelna" różnica.. :)23

:)21
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: Piotr Pająk » wt sie 09, 2005 11:03 pm

Panowie spokojnie!!!!!!!!!!! Ja uważam że 20 cm na stronę to zajebista przesada. Po prostu po co ?????? łożyska dostają po dupie!!!! chociażby.
ja mam odwrócone felgi w sposób "normalny", nie ma żednytch bić , jezdze tak już długo wszystko jest oki.Co do patentu westa jeżeli się sprawdza to dobrze. Uwazam że poszerzenia auta 20 cm na strone czyli jakby nie liczył 40cm poszerza się całe auto to przesada nie raz na trialu brakuje mi 5 cm żeby się wyrobić miedzy chorągiewkami a 40 cm??????????? cięzko by było gdziekolwiek sie zmieścic. Ale kazdy niech robi jak uwaza!!!!!!!!

P.S. Wygląd to jest rzecz którą bardzo rzadko biorę pod ueagę w aucie terenowym!!!
pozdro
złota suka...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość