Uaz tak czy nie??
Moderator: Student
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Uaz tak czy nie??
Witam
Mam pytanie dotyczace spraw technicznych czyli czy silnik uaza 2,5 benzynowy jest dobry i czy sie psuje badz nie.Dzieki za wszystkie odp.
Mam pytanie dotyczace spraw technicznych czyli czy silnik uaza 2,5 benzynowy jest dobry i czy sie psuje badz nie.Dzieki za wszystkie odp.
Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


Zależy do czego ten silnik ma służyć:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Jak jest dobry to się nie psuje, a jak kiepski to wiadomo 
Przez ponad 6 lat męczenia uazów silnik tylko raz uniemożliwił powrót do domu - złamały się 2 laski popychacza, więc nie jest tak źle.
Na początek ten silnik w zupełności wystarcza, ale z czasem to się wydaje za słaby jakby...

Przez ponad 6 lat męczenia uazów silnik tylko raz uniemożliwił powrót do domu - złamały się 2 laski popychacza, więc nie jest tak źle.
Na początek ten silnik w zupełności wystarcza, ale z czasem to się wydaje za słaby jakby...

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Mam Silnik Wołgi w UAZie ogólnie sprawuje się elegancko...jedyny poważniejszy problem miałem z aparatem zapłonowym...ale kompletny kosztował 120 zeta:) i pozbyłem się problemu.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
popieram kleryka- jezdzilem na oryginalnym a potem wsadzilem z kumplem mercedesa 2,4D (po remoncieKleryK pisze:Orginal jestr silniejszy od mercedesow co wstawiaja diesle. Pali kolo 12-13 na trasie i ogolnie jezdzij na nim dopoki nie zajezdzisz. Potem wstawiaj andorie diesla żukowską i to wszystko


UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
A ja uważa, że dobrze zrobiony silnik plus cały zespół napędowy i nie ma bidy. Moje oba uazy fruwają z prędkościami nawet do 140 km/h - oczywiście czysta głupota jeździć z taką prędkością jeżeli ma się orginalne mory, hamulce i MT-ki można zaliczyć ró lub jakiegoś plaskacza,ale są możliwości.
Mo uaz ma prędkość przelotową 90-110 i w takim zakresie pracuje cichutko, bez wibracji i można gadać w środku.
Tyle tylko, ze jak myślisz że wystarczy w normalnego uaza zainwestować tylkotrochę - to się mylisz!!
Oto koszty przybliżone:
remont silnika z wymianą wszystkiego na nowe - 4 tyś.
Amorki - 400 zł. minimum + polibusz 150
remont mostów - 400 zł ( zkładam tylko regulacje , wymianę łożysk itp)
przegląd skrzyni i wymiana wodzików itd. - 300 zł
Łożyska w kołach - 200 zł
przewody i świece - 200 zł
no i do ceny Uaza dodajesz ponad 5600 zl.
!!
Niestety takie są fakty!
Mo uaz ma prędkość przelotową 90-110 i w takim zakresie pracuje cichutko, bez wibracji i można gadać w środku.
Tyle tylko, ze jak myślisz że wystarczy w normalnego uaza zainwestować tylkotrochę - to się mylisz!!
Oto koszty przybliżone:
remont silnika z wymianą wszystkiego na nowe - 4 tyś.
Amorki - 400 zł. minimum + polibusz 150
remont mostów - 400 zł ( zkładam tylko regulacje , wymianę łożysk itp)
przegląd skrzyni i wymiana wodzików itd. - 300 zł
Łożyska w kołach - 200 zł
przewody i świece - 200 zł
no i do ceny Uaza dodajesz ponad 5600 zl.

Niestety takie są fakty!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

- m.organisciak
-
- Posty: 233
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:57 pm
- Lokalizacja: Toruń
lepiej niech sie o tym dowie przed zakupem niz - tak jak ja - po zakupie, chwilowo zaczynam grac w totka - wygrana pojdzie na to zeby wreszczie UAZ zaczol chodzic tak jak JA tego chce, no ale coz - jakos tak dalej uwazam - po wtopieniu okolo 1000 i z perspektywa wtopienia nastepnego 1 000 w dniach najblizszych - ze warto
Orgi
Oj tak... kosztuje.
Prawda jest jednak taka, że bez zainwestowania trudno być pewnym co się ma. Koszt moich remontów dawno już przewyższył koszt zakupu samochodu a jeszcze parę rzeczy pozostało do zrobienia choć maszynka już śmiga a patenty jakie znalazłem rozbierając powodowały delikatnie mówiąc zaskoczenie

Prawda jest jednak taka, że bez zainwestowania trudno być pewnym co się ma. Koszt moich remontów dawno już przewyższył koszt zakupu samochodu a jeszcze parę rzeczy pozostało do zrobienia choć maszynka już śmiga a patenty jakie znalazłem rozbierając powodowały delikatnie mówiąc zaskoczenie

-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
strasznie się czochracie i podniecacie tymi radami. Kolesia chyba już tu dawno nie ma. Poza tym sądząc z nicka że jego rocznik to 1989 to prawa jazdy jeszcze on nie ma (16 lat) . A jeśli nawet miałby, to wydaje mi się że uaz to nie jest najlepszy pomysł na pierwszy, po zrobieniu prawa jazdy, samochód. Łatwo sporo szkody i nieszczęść narobić – to duże i ciężkie auto, trudne do prowadzenia z firmowym brakiem hamulców.
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Po pierwsze to ma być samochód do jazdy w terenie a nie na ulicy.....po drugie bedzie to samochód mojego ojca ,po trzecie chciałem sie tylko dowiedziec cos na temat tego samochodu......wiec prosze bez komentarzy typu " A jeśli nawet miałby, to wydaje mi się że uaz to nie jest najlepszy pomysł na pierwszy, po zrobieniu prawa jazdy, samochód"dzieki za odpowiedzi.
Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość