ostatnie podpowiedzi proszę

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

ostatnie podpowiedzi proszę

Post autor: kuki469 » pn sie 22, 2005 7:48 pm

ostatnie podpowiedzi proszę, bo za tydzień chyba się wezmę,
Silnik wołga bierze siakieś 2 - 3 litery na tysiąc oleju
massssaaaakrycznie kopci z odmy i z filtra i z wlew
ciśnienie ma OK na zimnym pełen zegar, jak się zagrzeje 2

a więc ja biorę się za pierścienie ma ktoś jeszcze jakiś pomysł???
jeśli nie pierścienie to co??

Dziękuję za wszystkie konstruktywne podpowiedzi oprócz wsadź andorie i takie tam :D

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » pn sie 22, 2005 9:03 pm

uszczelniacze zaworowe

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

podpowiedz

Post autor: ub40 » pn sie 22, 2005 9:24 pm

Jezeli nie kopci z rury wydechowej na niebiesko to nie beda raczej uszczelniacze i prowadnice zaworowe tylko pierscienie olejowe i kompresyjne.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » pn sie 22, 2005 10:04 pm

z rury wydechowej ani grama dymnka nie puści, i zapala bez problemów

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

podpowiedz

Post autor: ub40 » wt sie 23, 2005 9:22 pm

stawiam na pierscienie olejowe i kompresyjne, sprawdz ktora swieca jest najczarniejsza to moze byc ten cylinder
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

wolly
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: czw sty 20, 2005 9:11 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wolly » śr sie 24, 2005 11:21 am

z rury nie dymi bo wszystko pcha do silnika i napewno jest zrywny jak stary łysek z kopalni wymiana pierscieni i gumek na zaworach to pólsrodek ale jak rozbierzesz to sie przekonasz co jest w srodku ;przecież nowy nie jest a co do zapalania nawet padlina zapala bo po to go stworzyli zeby nawet na nafcie jezdzij taki radziecki stwór :)2

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » śr sie 24, 2005 11:37 am

Sprawdz jak wyglądają tuleje jak mają progi albo rysy wymiej to nie takie drogie a za jedną robotą będziesz miał spokuj na jakiś czas :)2

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr sie 24, 2005 12:56 pm

z kopytem nie jest tak tragicznie oczywiscie nie to co 30 000 km temu ale daje rade. wszystko pieknie ale gdzie ja dostane gumki na zawory, bo jeszcze nie widziałem w żadnych zestawach naprawczych do wołgi-uaza???

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr sie 24, 2005 1:01 pm

jakies 15 tys. temu robiłem uszczelkę pod głowicą i zero progów jak nówka wyglądał, zresztę parę lat temu możecie nie uwierzyć u ojca w polonezie robiliśmy uszczelke pod głowicą i auto miało przejechane wtedy 250 tys. bez remontu!! i również zero progów ale olej co 10 000 i filtr co 7 tys zmieniany
aha i polonez miał zrobione 200 tys na gazie :D

wolly
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: czw sty 20, 2005 9:11 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wolly » śr sie 24, 2005 9:20 pm

ta !!masz racje no oko to chłop w szpitalu .... jak rozbierzesz i pomierzysz to wszystkie wątpliwosci prysną niestety teraz rosjanie robia odlewy z łyżeczek niestety jakośc wojenna skończyła sie z w latach 80 ale jak nie posmatrisz to nie uwidesz zapczasti teraz a kiedys to juz inna para kaloszy ale jak chcesz zaoszczedzic sobie roboty i biadolenia to jedna rada zrobic raz a dobrze i bedzie git na jakis tam czas wszystko zależy jak to jest użytkowane( ma tez swoje lata) jest to twardy zawodnik ale zawsze ma granice wytrzmałoscina jezeli wsadzisz troche serca i gotówki odda napewno z nawiazką

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości