scorpio + patrol ??????????

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

scorpio + patrol ??????????

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 12:06 am

witam mam pytanie co jest lepiej zrobić ????(chodzi mi o koszty i iloćś pracy )
1- silnik , skrzynią "5" ze scorpio (2,9v6) połączyć z redyktorem nissana patrola(gr,k160)?? ???
czy
2-połączyć silnik scorpio (2,9v6) z skrzynią i reduktorem z nissana patrola (gr,k160)????
doszły mnie słuchy o jakiś "kryzach" ale niemam zielonego pojęcia jak tosię robi , też nie mam pojęcia jak się to łączy (np. silnik scorpio z skrzynią i reduktorem nisana patrola??/ )??????
z góry dziękuję i pozdrawiam
(i to wszystko ma być w uazie)
(:)17 ludziska niepiszcie mi że po co to wszystko w uazie każdy ma prawo do swoich maż :P eń)z góry dziękuję pozdrawiam :evil:
Ostatnio zmieniony czw wrz 01, 2005 11:06 pm przez ratofer@o2.pl, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 01, 2005 12:21 am

silnik ze skrzynia - skorpio, reduktor - patrol, najtaniej, najlepiej, najszybciej, najprosciej :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 6:47 am

dobrze ale jak to połączyć???????

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 6:48 am

i jak to się będzię sprawować???? (pasowałoby żeby nic sięnie rawało )

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 01, 2005 6:53 am

krotkim walem z pzregubem gumowym

no i oczywiscie trzeba troche przerobic reduktor a do tego trzeba miec dodatkowa flanszze i dekiel z simeringiem. Nie pamietam dokladnie bo to akurat kumpel robil w swojej rajdowce ale wiem ze ty byla dosyc prosta i szybka robota :)2 - to jest wlasnie duzy plus reduktorow z patrola :lol:
z reduktorem z uaza jest troche wiecej roboty (duzo toczenia i kombinowania ale tez sie da)- ja mam wlasnie tak rozwiazane
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 01, 2005 7:01 am

a o pracowanie to sie nie boj, jak dobrze wszystko poloczysz i wycentrujesz to to ci wytrzyma napewno. Ja mam motor BMW 2,8 i nie ma ze boli, chlopaki maja motory BMW ponad 340 koni i tez wszystko ladnie pracuje- ogien panie kolego :)2
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 7:07 am

:oops: sory ale na jakiej zasadziedziała ta flansza ???
jak pan muśli będzie się to dobrzesprawować (czy wyniknąpotem jakieś usterki , problemy ?)???? A jakie potem zakładać wały napępowe np w mostacz patrola ,(czy nie muszą oone byś dłuższe??? lub krutszę)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » czw wrz 01, 2005 5:37 pm

ratofer@o2.pl pisze::oops: sory ale na jakiej zasadziedziała ta flansza ???
jak pan muśli będzie się to dobrzesprawować (czy wyniknąpotem jakieś usterki , problemy ?)???? A jakie potem zakładać wały napępowe np w mostacz patrola ,(czy nie muszą oone byś dłuższe??? lub krutszę)
Sorry kolego ale wydaje mi sie ze nie masz o tym zielonego pojecia, wiec nie kombinuja sam tylko daj konus do zrobienia co zna temat. Unikniesz wielu problemow a i moze zycie komus uratujesz.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » czw wrz 01, 2005 7:43 pm

:)2

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » czw wrz 01, 2005 8:30 pm

Hasło "mierz siły na zamiary" w tym wypadku może się nie sprawdzić.
Bez urazy....

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 8:42 pm

no ale ja Pisałem że niemam zielonego pojęcia o tym temacie i chciałem się coś dowiedzieć .przecierz niepisałm że się znam ,a co najgorsze niemiałem czasu spytać czy panowie nieznacie kogoś co się zna i to zrobi ??PS: jak się dowiem o co chdzi to przynajmniej będęwiedział co chcę i co będzie najlepsze .(ciekawym czy w moim wieku byli z panów już tacy wielcy fachowcy???? )( a jak komuś się coś wytłumaczy to korona z głowy spadnie????)pozdrawiam

Wojciechrr
Posty: 425
Rejestracja: śr gru 10, 2003 1:36 pm
Lokalizacja: Drezdenko
Kontaktowanie:

Post autor: Wojciechrr » czw wrz 01, 2005 8:49 pm

:o

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 01, 2005 8:53 pm

wybacz kolego ale jak nie znasz sie choc troche na mechanice to ci za cholery nie wytlumacze jak to wyknac :cry:
Przeciez nie bede pisal i tlumaczyl co to flansza, walek zdawczy itd bo do rana bym nie skonczyl :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw wrz 01, 2005 8:55 pm

ratofer@o2.pl pisze:no ale ja Pisałem że niemam zielonego pojęcia o tym temacie i chciałem się coś dowiedzieć .przecierz niepisałm że się znam ,a co najgorsze niemiałem czasu spytać czy panowie nieznacie kogoś co się zna i to zrobi ??PS: jak się dowiem o co chdzi to przynajmniej będęwiedział co chcę i co będzie najlepsze .(ciekawym czy w moim wieku byli z panów już tacy wielcy fachowcy???? )( a jak komuś się coś wytłumaczy to korona z głowy spadnie????)pozdrawiam
aby budować auta to pojecie trzeba jednak mieć. A czytanie forum nie da wspomnianego pojęcia w stopniu umożliwiającym budowanie aut. Pomijając szczegóły techniczne jest jeszcze kilka kwestii inszych. Dobranie pompy hamulcowej od innego auta już wymaga jakiegos pojęcia a co dopiero komplicja napedu z kilku pojazdów. Ktos już napisał, że da się wszystko połączyć ale nie zawsze to ma sens. I ekonomiczny i merytoryczny.

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 8:57 pm

ale ja wiem so to jest wałek zdawczy i orjentacyjnie wiem wczym żecz i mam pojęcie jak to ma wyględać przecierz niemyszę znać wszystkich nazw!!!!!!!!! tylko niewiem co to flansza :)11 szefie litości

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 01, 2005 9:00 pm

flansza to takie kolko do ktorego przykreca sie np. wal napedowy
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 9:06 pm

tak mówicie jak bym tylko siedział na tylko na forym i nic nie robił w temacie 4x4 (od początku wakacju składam sam uaza z "śmieci" i niejestem żadnym mechanikiem a autko jest już w dość niezłum stanie i chula jak tżeba tulko drobne zmiany i jazda )

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 9:08 pm

aaaaaaaa to już k***a wiem dzięki widziałem połączenie skrzyni scorpio z redyktorem uaza eee szefie toś mi już rozjaśni sprawę , pwoli będę :)2 :)2 działal
Ostatnio zmieniony czw wrz 01, 2005 9:15 pm przez ratofer@o2.pl, łącznie zmieniany 1 raz.

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 9:10 pm

a jeszcze jedno w przypadku forda scorpio cosłorta trzeba dorabiać kryzę???? bo on jest chyba tylko w automacie?????

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 01, 2005 9:14 pm

ciekawe kto ci ja dorobi :lol:
kiedys dorabiali w Bielsku ale to bylo dawno

Prosciej kupic skrzynie reczna z dzwonem z forda
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw wrz 01, 2005 9:16 pm

ratofer@o2.pl pisze:a jeszcze jedno w przypadku forda scorpio cosłorta trzeba dorabiać kryzę???? bo on jest chyba tylko w automacie?????
nie tylko w automacie
a skrzynia od efi pasuje do cosworta

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 9:20 pm

ale to niejest takie trudne mówię panu znam jednego goćsia dokabiał kryzę do stara lejlanda i łączył ten silnik chyba z skrzynią stara 200??niechsę panu ściemu waliś dokładnie :)26 niepowiem panu jakie to dyłu stary ale kryzę dorabiał i podziś dzień to działa

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 9:22 pm

efi skrzynia wytrzyma i czy trzeba dyżo przerabiać spotkał sie już pan z takim połączniem?????? :)26

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 9:23 pm

efi skrzynia wytrzyma i czy trzeba dyżo przerabiać spotkał sie już pan z takim połączniem?????? :)26

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 01, 2005 9:27 pm

:o nie jest trudne. Oj cos mi sie zdaje ze ty chyba nie wiesz o czy mowisz. W Polsce jest juz garstka fachowcow ktorzy potrafia takie rzeczy robic - bo tu nie chodzi o to zeby pospawac kielich aluminiowy ale czesciowo go takze stworzyc od nowa.
W Bielsku koles robil normalne odlewy kokilowe i to byl naprawde dobry fachowiec przez duze "F"

Teraz pewnie sie zapytasz co to jest kolila :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość