Strona 1 z 3
scorpio + patrol ??????????
: czw wrz 01, 2005 12:06 am
autor: ratofer@o2.pl
witam mam pytanie co jest lepiej zrobić

??(chodzi mi o koszty i iloćś pracy )
1- silnik , skrzynią "5" ze scorpio (2,9v6) połączyć z redyktorem nissana patrola(gr,k160)??

?
czy
2-połączyć silnik scorpio (2,9v6) z skrzynią i reduktorem z nissana patrola (gr,k160)????
doszły mnie słuchy o jakiś "kryzach" ale niemam zielonego pojęcia jak tosię robi , też nie mam pojęcia jak się to łączy (np. silnik scorpio z skrzynią i reduktorem nisana patrola??/ )??????
z góry dziękuję i pozdrawiam
(i to wszystko ma być w uazie)
(:)17 ludziska niepiszcie mi że po co to wszystko w uazie każdy ma prawo do swoich maż

eń)z góry dziękuję pozdrawiam

: czw wrz 01, 2005 12:21 am
autor: Bart03
silnik ze skrzynia - skorpio, reduktor - patrol, najtaniej, najlepiej, najszybciej, najprosciej

: czw wrz 01, 2005 6:47 am
autor: ratofer@o2.pl
dobrze ale jak to połączyć???????
: czw wrz 01, 2005 6:48 am
autor: ratofer@o2.pl
i jak to się będzię sprawować???? (pasowałoby żeby nic sięnie rawało )
: czw wrz 01, 2005 6:53 am
autor: Bart03
krotkim walem z pzregubem gumowym
no i oczywiscie trzeba troche przerobic reduktor a do tego trzeba miec dodatkowa flanszze i dekiel z simeringiem. Nie pamietam dokladnie bo to akurat kumpel robil w swojej rajdowce ale wiem ze ty byla dosyc prosta i szybka robota

- to jest wlasnie duzy plus reduktorow z patrola
z reduktorem z uaza jest troche wiecej roboty (duzo toczenia i kombinowania ale tez sie da)- ja mam wlasnie tak rozwiazane
: czw wrz 01, 2005 7:01 am
autor: Bart03
a o pracowanie to sie nie boj, jak dobrze wszystko poloczysz i wycentrujesz to to ci wytrzyma napewno. Ja mam motor BMW 2,8 i nie ma ze boli, chlopaki maja motory BMW ponad 340 koni i tez wszystko ladnie pracuje- ogien panie kolego

: czw wrz 01, 2005 7:07 am
autor: ratofer@o2.pl

sory ale na jakiej zasadziedziała ta flansza

?
jak pan muśli będzie się to dobrzesprawować (czy wyniknąpotem jakieś usterki , problemy ?)???? A jakie potem zakładać wały napępowe np w mostacz patrola ,(czy nie muszą oone byś dłuższe??? lub krutszę)
: czw wrz 01, 2005 5:37 pm
autor: Marcin-Kraków
ratofer@o2.pl pisze:
sory ale na jakiej zasadziedziała ta flansza

?
jak pan muśli będzie się to dobrzesprawować (czy wyniknąpotem jakieś usterki , problemy ?)???? A jakie potem zakładać wały napępowe np w mostacz patrola ,(czy nie muszą oone byś dłuższe??? lub krutszę)
Sorry kolego ale wydaje mi sie ze nie masz o tym zielonego pojecia, wiec nie kombinuja sam tylko daj konus do zrobienia co zna temat. Unikniesz wielu problemow a i moze zycie komus uratujesz.
: czw wrz 01, 2005 7:43 pm
autor: Misiek Bielsko
: czw wrz 01, 2005 8:30 pm
autor: Rafał D
Hasło "mierz siły na zamiary" w tym wypadku może się nie sprawdzić.
Bez urazy....
: czw wrz 01, 2005 8:42 pm
autor: ratofer@o2.pl
no ale ja Pisałem że niemam zielonego pojęcia o tym temacie i chciałem się coś dowiedzieć .przecierz niepisałm że się znam ,a co najgorsze niemiałem czasu spytać czy panowie nieznacie kogoś co się zna i to zrobi

PS: jak się dowiem o co chdzi to przynajmniej będęwiedział co chcę i co będzie najlepsze .(ciekawym czy w moim wieku byli z panów już tacy wielcy fachowcy???? )( a jak komuś się coś wytłumaczy to korona z głowy spadnie????)pozdrawiam
: czw wrz 01, 2005 8:49 pm
autor: Wojciechrr
: czw wrz 01, 2005 8:53 pm
autor: Bart03
wybacz kolego ale jak nie znasz sie choc troche na mechanice to ci za cholery nie wytlumacze jak to wyknac
Przeciez nie bede pisal i tlumaczyl co to flansza, walek zdawczy itd bo do rana bym nie skonczyl

: czw wrz 01, 2005 8:55 pm
autor: Mroczny
ratofer@o2.pl pisze:no ale ja Pisałem że niemam zielonego pojęcia o tym temacie i chciałem się coś dowiedzieć .przecierz niepisałm że się znam ,a co najgorsze niemiałem czasu spytać czy panowie nieznacie kogoś co się zna i to zrobi

PS: jak się dowiem o co chdzi to przynajmniej będęwiedział co chcę i co będzie najlepsze .(ciekawym czy w moim wieku byli z panów już tacy wielcy fachowcy???? )( a jak komuś się coś wytłumaczy to korona z głowy spadnie????)pozdrawiam
aby budować auta to pojecie trzeba jednak mieć. A czytanie forum nie da wspomnianego pojęcia w stopniu umożliwiającym budowanie aut. Pomijając szczegóły techniczne jest jeszcze kilka kwestii inszych. Dobranie pompy hamulcowej od innego auta już wymaga jakiegos pojęcia a co dopiero komplicja napedu z kilku pojazdów. Ktos już napisał, że da się wszystko połączyć ale nie zawsze to ma sens. I ekonomiczny i merytoryczny.
: czw wrz 01, 2005 8:57 pm
autor: ratofer@o2.pl
ale ja wiem so to jest wałek zdawczy i orjentacyjnie wiem wczym żecz i mam pojęcie jak to ma wyględać przecierz niemyszę znać wszystkich nazw!!!!!!!!! tylko niewiem co to flansza

szefie litości
: czw wrz 01, 2005 9:00 pm
autor: Bart03
flansza to takie kolko do ktorego przykreca sie np. wal napedowy
: czw wrz 01, 2005 9:06 pm
autor: ratofer@o2.pl
tak mówicie jak bym tylko siedział na tylko na forym i nic nie robił w temacie 4x4 (od początku wakacju składam sam uaza z "śmieci" i niejestem żadnym mechanikiem a autko jest już w dość niezłum stanie i chula jak tżeba tulko drobne zmiany i jazda )
: czw wrz 01, 2005 9:08 pm
autor: ratofer@o2.pl
aaaaaaaa to już k***a wiem dzięki widziałem połączenie skrzyni scorpio z redyktorem uaza eee szefie toś mi już rozjaśni sprawę , pwoli będę

działal
: czw wrz 01, 2005 9:10 pm
autor: ratofer@o2.pl
a jeszcze jedno w przypadku forda scorpio cosłorta trzeba dorabiać kryzę???? bo on jest chyba tylko w automacie?????
: czw wrz 01, 2005 9:14 pm
autor: Bart03
ciekawe kto ci ja dorobi
kiedys dorabiali w Bielsku ale to bylo dawno
Prosciej kupic skrzynie reczna z dzwonem z forda
: czw wrz 01, 2005 9:16 pm
autor: Mroczny
ratofer@o2.pl pisze:a jeszcze jedno w przypadku forda scorpio cosłorta trzeba dorabiać kryzę???? bo on jest chyba tylko w automacie?????
nie tylko w automacie
a skrzynia od efi pasuje do cosworta
: czw wrz 01, 2005 9:20 pm
autor: ratofer@o2.pl
ale to niejest takie trudne mówię panu znam jednego goćsia dokabiał kryzę do stara lejlanda i łączył ten silnik chyba z skrzynią stara 200??niechsę panu ściemu waliś dokładnie

niepowiem panu jakie to dyłu stary ale kryzę dorabiał i podziś dzień to działa
: czw wrz 01, 2005 9:22 pm
autor: ratofer@o2.pl
efi skrzynia wytrzyma i czy trzeba dyżo przerabiać spotkał sie już pan z takim połączniem??????

: czw wrz 01, 2005 9:23 pm
autor: ratofer@o2.pl
efi skrzynia wytrzyma i czy trzeba dyżo przerabiać spotkał sie już pan z takim połączniem??????

: czw wrz 01, 2005 9:27 pm
autor: Bart03

nie jest trudne. Oj cos mi sie zdaje ze ty chyba nie wiesz o czy mowisz. W Polsce jest juz garstka fachowcow ktorzy potrafia takie rzeczy robic - bo tu nie chodzi o to zeby pospawac kielich aluminiowy ale czesciowo go takze stworzyc od nowa.
W Bielsku koles robil normalne odlewy kokilowe i to byl naprawde dobry fachowiec przez duze "F"
Teraz pewnie sie zapytasz co to jest kolila 