jak mam zrobić awaryjne

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

jak mam zrobić awaryjne

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 8:08 am

jak mam zrobić awaryjne bo gośc co mi instalację robił zapomniał w które miejcse mam wpiąć włącznik?????????? :oops: z góry dziękuje ps jak mam wpiąć regulator od fiata 125p 6 djodowy do mój jest spalony i mam wtykę a fiat nie!? dziękuję :oops:

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » czw wrz 01, 2005 9:40 am

Trochę mało danych do udzielania jakiś rad :wink:

tomek_uaz469B
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt sie 26, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: tomek_uaz469B » czw wrz 01, 2005 10:14 am

A moglibyście powiedziec w jaki sposób ja mam zrobić awaryjne od podstaw? Jakie części sądo tego potrzebne(oprócz oczywiście przerywacza) oraz czy bede musiał rybić awaryjne na osobnym przerywaczu? Musze jeszcze dodaćże instalacje w uazie robiłem sam.
Uaz 469B 1978r.

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw wrz 01, 2005 1:06 pm

:-? Popieram Rafała D ..troche mało danych ratofer@02 ...
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 1:42 pm

kursze :)26 no ja mam zrobioną całóą instalację ,mam podłączone kierynki. a ja niewiem jak podpiąć przełącznik do tej instalacji co mam żeby były awaryjne
ps:jak podpiąć "2" kable od instalacji gazowej do cewki zapłonowej????
która ma 3 wypusty?????dziękuję z góry

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 1:43 pm

jak jeszcze jest za mało damuch to panowie piszcie pozdrawiam

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » czw wrz 01, 2005 2:02 pm

Nie wiem o jaki przerywacz się opierasz. Ja mam instalację własnej budowy ale w oparciu o schemat UAZ'a i z przerywaczem UAZ'a. Tam w zależności od podania napięcia na jedno z wybraych wejść pracuje jedna strona migaczy. Przy podaniu napięcia na oba wejścia są awaryjne. Dodatkowo potrzeba tak podłączyć włącznik awaryjnych aby pracowały bez włączonej stacyjki a migacze po włączeniu zapłonu.
Najprościej będzie jak sięgniesz do schematu jakiegoś samochodu z którego masz przerywacz i zobaczysz jak to ma być podłączone.

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » czw wrz 01, 2005 2:54 pm

Prosciej bedzie jak pojedziesz do elektryka . Na miejscu ogladnie co namotales w tej instalacji i napewno rozwiaze Twoj problem.
Skoro masz robiona instalacje to trudno bedzie podpowiedziec cos sensownego.

tomek_uaz469B
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt sie 26, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: tomek_uaz469B » czw wrz 01, 2005 5:28 pm

Nio tak bo w najgorszym wypadku kiedy bedą chodziły awaryjne dedzie szedł prąd na cewkę i zapłon
Uaz 469B 1978r.

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » czw wrz 01, 2005 8:53 pm

:D juz zrobiłem działa jak pan bóg przykazał posiedziałem i doszłem o co wtym chodzi !!!!proste to jest tylko trzeba myśleć!!!! :P ALE PANOWIE DZIĘKUJĘ ZA RADY JESTESCIĘ WIELCY (mam prośdę kiedy jak co niebędę wiedział wspomużcie !!!!!)jeszcze raz dzięki :)2 :)2 :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość