mosty nissan

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

mosty nissan

Post autor: west » pn wrz 05, 2005 9:09 pm

Czy ktoś ćwiczył mosty k 160 w uazie ??

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » pn wrz 05, 2005 9:19 pm

no wiem gdzie jest taki do oglądnięcia ...
kontakt znasz....

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn wrz 05, 2005 11:30 pm

Owszem-da się.Wieksze,o ile pamietam sa flansze wałów,ale generalnie powaznych problemów nie ma.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt wrz 06, 2005 5:32 am

A jak z wytrzymałością faktycznie niezniszczalne ??

mefisto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 02, 2005 7:35 pm

Post autor: mefisto » wt wrz 06, 2005 7:10 am

sory bo to nie w temacie. jak jest z awganami , też są niezniszczalne?? :-? dziękuję

szymon milimetr
Posty: 612
Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: szymon milimetr » wt wrz 06, 2005 7:13 am

Witam. Wiekszych problemow nie ma z zalozeniem takich mostow, a same plusy. Skuteczne hamulce i nie martwisz sie ze zaraz ukrecisz półoś albo zmielisz atak. Niema mostow niezniszczalnych ale patrola wytrzymuja naprawde duzo
cale zycie z wariatami

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » wt wrz 06, 2005 9:14 am

A jak to się ma do orginalnego silnika? Jakie ma parametry - chodzi mi o przełożenia jak wpływają na jazdę, prędkość i wyrabianie w terenie?
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » wt wrz 06, 2005 9:35 am

jak już zmieniasz to daj od GR: masz blokadę, sprężyny, szersze ...
160 ma węższe mosty od uazowych więc musisz dać felę z większym /-/ offsetem
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt wrz 06, 2005 10:04 am

Jak poznać czy tylny most ma LSD ??

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt wrz 06, 2005 12:27 pm

west pisze:Jak poznać czy tylny most ma LSD ??
Trza unieśc jedno koło do góry np. na podnosniku i musi sie cięzko obracać wrecz bardzo ciezko( układ różnicowy cięzko kreci sie)
jezeli idzie leko to znaczy że niema albo tarczki juz hu..j szczelił. generalnie LSD pomaga tyle co umarłemu kadzidło wykrzyżów wielkich nie pokona ty daje że możesz sie lekko rozbujać.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt wrz 06, 2005 2:59 pm

Ja mam w Gazie mosty od k-160. LSD z tego co mi wiadomo to ma k-260 i niektore GRy mialy. Waly bedziesz musial nieco skracac ale do flanszy przy moscie da sie je dopasowac poniewaz jest na niej na tyle miejsca ze mozesz zrobic odwory na inny rozstaw ja tak zrobilem i dziala. Mosty sa wezsze niz oryginaly ale nie duzo ale ja mam odstawione felgi wiec nie mam problemu.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt wrz 06, 2005 2:59 pm

[/quote]
Trza unieśc jedno koło do góry np. na podnosniku i musi sie cięzko obracać wrecz bardzo ciezko( układ różnicowy cięzko kreci sie)
jezeli idzie leko to znaczy że niema albo tarczki juz hu..j szczelił. generalnie LSD pomaga tyle co umarłemu kadzidło wykrzyżów wielkich nie pokona ty daje że możesz sie lekko rozbujać.[/quote]

Ale czy się do obadać wizualnie jakiś charakterystyczny szczegół ??

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt wrz 06, 2005 3:01 pm

tiger pisze:Ja mam w Gazie mosty od k-160. LSD z tego co mi wiadomo to ma k-260 i niektore GRy mialy. Waly bedziesz musial nieco skracac ale do flanszy przy moscie da sie je dopasowac poniewaz jest na niej na tyle miejsca ze mozesz zrobic odwory na inny rozstaw ja tak zrobilem i dziala. Mosty sa wezsze niz oryginaly ale nie duzo ale ja mam odstawione felgi wiec nie mam problemu.
A jakie wrażenia jesteś zadowolony ??
Jakieś usterki były ??
Jaki masz motor ??

rafiknt
 
 
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 19, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: NOWY TARG PODHALE

Post autor: rafiknt » wt wrz 06, 2005 5:07 pm

mefisto pisze:sory bo to nie w temacie. jak jest z awganami , też są niezniszczalne?? :-? dziękuję
jak klopot z mostem patrola to czesci sie znajda. a do awganow sam zobacz na gieldach czy alegro !!
teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt wrz 06, 2005 8:42 pm

Zadowolony jestem jak najbardziej bo mam mocne mosty i tarczowe hamulce.
Usterek nie ma zadnych bo jak dwa razy wieksze tryby niz gazikowe moga sie posypac.
Motor mam narazie tylko 2,4TD ale bedzie jakis ok 200 koni
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt wrz 06, 2005 8:54 pm

west pisze:Ale czy się do obadać wizualnie jakiś charakterystyczny szczegół ??
Naklejka z napisem "LSD" w kolorze pomarańczowym na pochwie mostu. Nie wiem czy to standart, ale u znajomego coś takiego widziałem właśnie w Patrolu :roll:

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » wt wrz 06, 2005 9:29 pm

Doradzając montaż GR-skich mostów trzeba napisać o wielokrotnie większych kosztach przeróbki.
Kto zna patrolowskich mostów przełożenia ? Czy diesel - benzyna różni się przełożeniami w mostach czy np. w reduktorze ?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt wrz 06, 2005 9:41 pm

2,8 a 3,3 ma inne skrzynie
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt wrz 06, 2005 9:43 pm

Tu masz podane wszystkie przelozenia.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » wt wrz 06, 2005 9:44 pm

....czyli mosty są te same ? Pytałem głównie o różnicę pomiędzy gnojówką ,a etyliną. Jeśli się różnią to oczywiście "benzynowe" mosty będą lepsze do Uaza.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt wrz 06, 2005 9:45 pm

Kurde zapomnialem wkleic linka http://www.rajdy4x4.pl/samochody/gazik/mosty-patrol/
Prosze cie bardzo.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » wt wrz 06, 2005 9:46 pm

Tiger ! Nie śpi ! Piszemy o patrolowskich dyfrach. Gazowskie przełożenia mam w głowie.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt wrz 06, 2005 9:50 pm

BABCIA I pisze:Tiger ! Nie śpi ! Piszemy o patrolowskich dyfrach. Gazowskie przełożenia mam w głowie.
pkt. 8

a tak przy okzji jak masz to wszystko w glowie to jakie przelozenie maja szybkie dyfry uaz-gaz ??
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

dzikigor
 
 
Posty: 154
Rejestracja: wt paź 21, 2003 12:12 pm
Lokalizacja: tychy

Post autor: dzikigor » śr wrz 07, 2005 10:05 am

a o ile są węższe te mosty z k-160 od uazowych ??
UAZ z 2.5tdi na pokładzie

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Jaroma » śr wrz 07, 2005 10:39 am

dzikigor pisze:a o ile są węższe te mosty z k-160 od uazowych ??
Irytujące :)26

Kolega Tiger zapodał link gdzie jasno zapisano http://www.rajdy4x4.pl/samochody/gazik/mosty-patrol/

Oooooooo tu....
Mi udało sie kupic mosty od patrola k160....
.... mosty patrola są weższe o 2 cm na kazdą strone od mostów gazika czy uaza jezdzic sie da ale skret jest maly (taki sam jak w gaziku) i duze kolka obcieraja o resory na skretach z tylu o rure wlewowa paliwa zalozylem dystanse 4 cm na strone, i problem zniknał...
no :)21

Nie spać !! Zwiedzać !! :)25
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość