Strona 1 z 4

mosty nissan

: pn wrz 05, 2005 9:09 pm
autor: west
Czy ktoś ćwiczył mosty k 160 w uazie ??

: pn wrz 05, 2005 9:19 pm
autor: kita
no wiem gdzie jest taki do oglądnięcia ...
kontakt znasz....

: pn wrz 05, 2005 11:30 pm
autor: vandall1
Owszem-da się.Wieksze,o ile pamietam sa flansze wałów,ale generalnie powaznych problemów nie ma.

: wt wrz 06, 2005 5:32 am
autor: west
A jak z wytrzymałością faktycznie niezniszczalne ??

: wt wrz 06, 2005 7:10 am
autor: mefisto
sory bo to nie w temacie. jak jest z awganami , też są niezniszczalne?? :-? dziękuję

: wt wrz 06, 2005 7:13 am
autor: szymon milimetr
Witam. Wiekszych problemow nie ma z zalozeniem takich mostow, a same plusy. Skuteczne hamulce i nie martwisz sie ze zaraz ukrecisz półoś albo zmielisz atak. Niema mostow niezniszczalnych ale patrola wytrzymuja naprawde duzo

: wt wrz 06, 2005 9:14 am
autor: Zbowid
A jak to się ma do orginalnego silnika? Jakie ma parametry - chodzi mi o przełożenia jak wpływają na jazdę, prędkość i wyrabianie w terenie?

: wt wrz 06, 2005 9:35 am
autor: Wojtek_K
jak już zmieniasz to daj od GR: masz blokadę, sprężyny, szersze ...
160 ma węższe mosty od uazowych więc musisz dać felę z większym /-/ offsetem

: wt wrz 06, 2005 10:04 am
autor: west
Jak poznać czy tylny most ma LSD ??

: wt wrz 06, 2005 12:27 pm
autor: Artur
west pisze:Jak poznać czy tylny most ma LSD ??
Trza unieśc jedno koło do góry np. na podnosniku i musi sie cięzko obracać wrecz bardzo ciezko( układ różnicowy cięzko kreci sie)
jezeli idzie leko to znaczy że niema albo tarczki juz hu..j szczelił. generalnie LSD pomaga tyle co umarłemu kadzidło wykrzyżów wielkich nie pokona ty daje że możesz sie lekko rozbujać.

: wt wrz 06, 2005 2:59 pm
autor: tiger
Ja mam w Gazie mosty od k-160. LSD z tego co mi wiadomo to ma k-260 i niektore GRy mialy. Waly bedziesz musial nieco skracac ale do flanszy przy moscie da sie je dopasowac poniewaz jest na niej na tyle miejsca ze mozesz zrobic odwory na inny rozstaw ja tak zrobilem i dziala. Mosty sa wezsze niz oryginaly ale nie duzo ale ja mam odstawione felgi wiec nie mam problemu.

: wt wrz 06, 2005 2:59 pm
autor: west
[/quote]
Trza unieśc jedno koło do góry np. na podnosniku i musi sie cięzko obracać wrecz bardzo ciezko( układ różnicowy cięzko kreci sie)
jezeli idzie leko to znaczy że niema albo tarczki juz hu..j szczelił. generalnie LSD pomaga tyle co umarłemu kadzidło wykrzyżów wielkich nie pokona ty daje że możesz sie lekko rozbujać.[/quote]

Ale czy się do obadać wizualnie jakiś charakterystyczny szczegół ??

: wt wrz 06, 2005 3:01 pm
autor: west
tiger pisze:Ja mam w Gazie mosty od k-160. LSD z tego co mi wiadomo to ma k-260 i niektore GRy mialy. Waly bedziesz musial nieco skracac ale do flanszy przy moscie da sie je dopasowac poniewaz jest na niej na tyle miejsca ze mozesz zrobic odwory na inny rozstaw ja tak zrobilem i dziala. Mosty sa wezsze niz oryginaly ale nie duzo ale ja mam odstawione felgi wiec nie mam problemu.
A jakie wrażenia jesteś zadowolony ??
Jakieś usterki były ??
Jaki masz motor ??

: wt wrz 06, 2005 5:07 pm
autor: rafiknt
mefisto pisze:sory bo to nie w temacie. jak jest z awganami , też są niezniszczalne?? :-? dziękuję
jak klopot z mostem patrola to czesci sie znajda. a do awganow sam zobacz na gieldach czy alegro !!

: wt wrz 06, 2005 8:42 pm
autor: tiger
Zadowolony jestem jak najbardziej bo mam mocne mosty i tarczowe hamulce.
Usterek nie ma zadnych bo jak dwa razy wieksze tryby niz gazikowe moga sie posypac.
Motor mam narazie tylko 2,4TD ale bedzie jakis ok 200 koni

: wt wrz 06, 2005 8:54 pm
autor: leon zet
west pisze:Ale czy się do obadać wizualnie jakiś charakterystyczny szczegół ??
Naklejka z napisem "LSD" w kolorze pomarańczowym na pochwie mostu. Nie wiem czy to standart, ale u znajomego coś takiego widziałem właśnie w Patrolu :roll:

: wt wrz 06, 2005 9:29 pm
autor: BABCIA I
Doradzając montaż GR-skich mostów trzeba napisać o wielokrotnie większych kosztach przeróbki.
Kto zna patrolowskich mostów przełożenia ? Czy diesel - benzyna różni się przełożeniami w mostach czy np. w reduktorze ?

: wt wrz 06, 2005 9:41 pm
autor: Bart03
2,8 a 3,3 ma inne skrzynie

: wt wrz 06, 2005 9:43 pm
autor: tiger
Tu masz podane wszystkie przelozenia.

: wt wrz 06, 2005 9:44 pm
autor: BABCIA I
....czyli mosty są te same ? Pytałem głównie o różnicę pomiędzy gnojówką ,a etyliną. Jeśli się różnią to oczywiście "benzynowe" mosty będą lepsze do Uaza.

: wt wrz 06, 2005 9:45 pm
autor: tiger
Kurde zapomnialem wkleic linka http://www.rajdy4x4.pl/samochody/gazik/mosty-patrol/
Prosze cie bardzo.

: wt wrz 06, 2005 9:46 pm
autor: BABCIA I
Tiger ! Nie śpi ! Piszemy o patrolowskich dyfrach. Gazowskie przełożenia mam w głowie.

: wt wrz 06, 2005 9:50 pm
autor: Bart03
BABCIA I pisze:Tiger ! Nie śpi ! Piszemy o patrolowskich dyfrach. Gazowskie przełożenia mam w głowie.
pkt. 8

a tak przy okzji jak masz to wszystko w glowie to jakie przelozenie maja szybkie dyfry uaz-gaz ??

: śr wrz 07, 2005 10:05 am
autor: dzikigor
a o ile są węższe te mosty z k-160 od uazowych ??

: śr wrz 07, 2005 10:39 am
autor: Jaroma
dzikigor pisze:a o ile są węższe te mosty z k-160 od uazowych ??
Irytujące :)26

Kolega Tiger zapodał link gdzie jasno zapisano http://www.rajdy4x4.pl/samochody/gazik/mosty-patrol/

Oooooooo tu....
Mi udało sie kupic mosty od patrola k160....
.... mosty patrola są weższe o 2 cm na kazdą strone od mostów gazika czy uaza jezdzic sie da ale skret jest maly (taki sam jak w gaziku) i duze kolka obcieraja o resory na skretach z tylu o rure wlewowa paliwa zalozylem dystanse 4 cm na strone, i problem zniknał...
no :)21

Nie spać !! Zwiedzać !! :)25