mam dwa pytania.

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

mam dwa pytania.

Post autor: sanders » sob wrz 10, 2005 7:38 pm

1- czy dużo trzeba przerabiać ,żeby załorzyć gażniak z fiata 125 p lub poloneza ?
I czy wtedy dużo trzeba zmieniaś w lpg?
2- Co panowie myślą i sądzą o serwie z poloneza ?
Co mi radzicie ? Bo mam problem z chamulcami po odpaleniu silnika wogule pedał chamulca nie ma oporu i tak samo jest na zgaszonym silniku.(zmieniłem w tym układzie : są wszystkie nowe cylinderki ,okładziny, w serwie jest załorzona noga pompka chamulcowa wszystko jest odpowietszone i niedziała wogule ?!) :roll: dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » sob wrz 10, 2005 8:35 pm

:o :-? a jak jest z wydajnością pompki od poldka czyżby była za słaba??ale da się z tym coś zrobić??

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob wrz 10, 2005 8:40 pm

ad.1 nie trzeba praktycznie nic przerabiac pod warunkiem ze masz kolektor na gaznik dwugardzielowy. Jesli taki posiadasz to w gazniku fiatowskim trzeba nieco rozwiercic otwory coby wszedl na szpilki :lol:

ad. 2 LPG potrzebuje tylko przepustnice i praktycznie nie potrzebuje gaznika wiec nie trzeba nic zmieniac

Co do H !! amulcow pewnie zle wyregulowane albo nadal zapowietrzone
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » sob wrz 10, 2005 8:40 pm

Jeśli chodzi o gaźnik to wszystko zalezy od tego jaki masz kolektor 2 czy 1 gardzielowy najprostszy sposób odkręć gaźnik i zobacz .

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob wrz 10, 2005 8:41 pm

sanders pisze::o :-? a jak jest z wydajnością pompki od poldka czyżby była za słaba??ale da się z tym coś zrobić??
:o a ty masz pompe z poloneza :o
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » sob wrz 10, 2005 8:49 pm

temat nie raz był rozpatrywany o hamulcach ale ja powiem tak:
żeby w łaziku mieć dobre orginalne hamulce to trzeba zaglądać do nich co kilka tygodni. kombinowaniu z kiepski pomocnikami hamowania typu polonez to też nie jest dobry pomysł bo też nie będzie jak trza. Ja problem z hamulacami rozwiązałem tak:
serwo mercerdes, pompka mercedes, przweody podłączone jak w mesiu, karzde przednie koło z osobna i tył razem. poza tym trzeba wywalić takie gówno kwadratowe co do tego tyle przewodów wchodzi-tylko przeszkadza.
a odpowietrzać sprężarką, nie ma dokładniejszego i szybszego sposobu.
u mnie hamulce bez więkrzego wysiłku dęba zatrzymują z 70km/h koła 33"/12,5". Szkoda gum :wink:
tak że tak
pozdrawiam
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » sob wrz 10, 2005 8:52 pm

1- 2 gardzielowy kolektor
2- tak serwo z pompą chamulcową od poldka

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob wrz 10, 2005 8:56 pm

to pompe z poldka mozesz wywalic na smietnik bo ma za mala wydajnosc 8)

musi byc z uaza ewentualnie zuk
w twoim przypadku zuk bedzie gitara bo pasuje na serwo poldasa :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » sob wrz 10, 2005 8:56 pm

:o czyli mam wywalić wszustko co zrobiłem i mątować od mesia :( . no trudno coś pomyślę i będzę działał . dzięki narazie jeszcze jak by ktoś miał fajnyn patent to jestem otrarty na propozusję :-?dziekuję za porady

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob wrz 10, 2005 8:56 pm

z jakiego mesia masz pompe i jaka ma srednice tłoczyskp???????????? :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » sob wrz 10, 2005 8:58 pm

:o powarznie pasyje? jak tak to zajebiście

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » sob wrz 10, 2005 10:02 pm

Kasprol pisze:z jakiego mesia masz pompe i jaka ma srednice tłoczyskp???????????? :lol: :lol: :lol:
No właśnie, bo ja mam wpychać wiszące pedały od beczki razem z pompą ham., ale co do tej pompy to sam nie wiem :-?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » sob wrz 10, 2005 10:58 pm

o średnice nie ma sie co martwić, uazowa wcale nie jest dużo więkasza od tej z mercedesa ale za to jaka sprawność. u mnie chodzi wszystko jak przykazano mimo że okładziny ledwo szczęki się trzymają. jak bym mógł to bym zdjęcia wysłał ale niestety nie moge. Ale wasz wybór. A pompka z jakiejś beczki jest. Teraz jestem w trakcie montowania pompki sprzęgła od mesia. A wracając do hamulcy to pic polega na tym że ta od mesia pierwsze udeżenie ciśnienia wali na przód pojedyńczymmi przewodami na każde koło(bez tego pierdolniczka kwadratowego-za mało przwpustowe to jest i dotego kąt dochodzi) a dopiero potem tył hamuje. tak jest w zachodnich wozach jak by ktoś nie wiedział. Jedyny minus tej koncepcji to taki że w ciągu roku 2x wymieniałem okładziny(od ostrego hamowania oczywiście :D ).
naprawde polecam a jak by co to priv
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob wrz 10, 2005 11:25 pm

motokogut pisze:...bez tego pierdolniczka kwadratowego-za mało przwpustowe to jest i dotego kąt dochodzi...
:o no to zes sie teraz wiedza popisal :)20

chlopie - przeciez to jest hydraulika !! !!
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

szymon milimetr
Posty: 612
Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: szymon milimetr » ndz wrz 11, 2005 6:32 am

Witam. Nie rozumiem o co chodzi z tym kwadratowym pierdolniczkiem!? :o Jak sie zaklada serwo hamulcowe od maecedesa to pompa hamulcowa pasuje od zuka < baz zadnych przerobek > a na pompie od mesia nie ma prawa chodzic bo jest za mala wydajnosc pompy hamulcowej!
cale zycie z wariatami

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » ndz wrz 11, 2005 8:26 am

z hamulcami mordowałem się non stop ponad 2 lata, jak lały to dawałem nowe gumki które po 2 tygodniach znów lały, regulowałem bo nierówno brały, padał był za 3 razem czasami za 5 :o

2 miesiące temu załozyłem wszystkie nowe cylinderki, nowe okładziny, przewody, sprężynki itp. Koszt jakieś 200 zł i problem się skończył

a z gaźnikiem też się pobawię bo znajomy ma poloneza wstawionego i pali mu po mieście 15 - 16 litrów a mnie 20, więc gra warta świeczki

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz wrz 11, 2005 8:48 am

z ta pompa to nie takie sobie byle co bo ja teraz walcze z taka przeróba i kolesie tak namotali ze nie jestes wstanie zblokowac kól przy 90km/h dlatego chce wiedziec z którego mesia ta pompa i jaki ma przekrój :evil: :evil: :evil: :evil: wiec gadanie ze byle jaka pompa to zwykłe pier.......dolenie
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » ndz wrz 11, 2005 9:21 am

:-? to prawda że do uaza podchodzą tarcze chamulcowe od lublinka?i czy trzeba dużo przerabiać?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz wrz 11, 2005 9:32 am

tarcze podchodza ale to nie wszystko - najlepsze zaczyna sie przy montazu zacisku :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » ndz wrz 11, 2005 9:35 am

napewno . a tak przy okazji dzięki za doradę z tą pompą od żyka

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz wrz 11, 2005 9:43 am

nie dziekuj bo prawde mowiac nie ma za co :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » ndz wrz 11, 2005 9:58 am

:o :wink: jaki skromny . Jest bo ja niewiedziałem i niewiadomo ile jeszcze bym nie wiedział

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » ndz wrz 11, 2005 2:28 pm

kuki469 pisze:z hamulcami mordowałem się non stop ponad 2 lata, jak lały to dawałem nowe gumki które po 2 tygodniach znów lały, regulowałem bo nierówno brały, padał był za 3 razem czasami za 5 :o

2 miesiące temu załozyłem wszystkie nowe cylinderki, nowe okładziny, przewody, sprężynki itp. Koszt jakieś 200 zł i problem się skończył

a z gaźnikiem też się pobawię bo znajomy ma poloneza wstawionego i pali mu po mieście 15 - 16 litrów a mnie 20, więc gra warta świeczki
Ja kupiłem właśnie nowy typ cylinderków do Uaza - samonastawne - działają jak żukowskie ale ciekawsze wykonanie - rosyjskie :lol: :lol:

Działają bez zarzutów i powiem szczerze, że chyba problem hamulców się skończył...
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz wrz 11, 2005 2:37 pm

oooo prosze :lol: . Ile kosztuje sztuka ?? Jak z dostepnoscia bo jestem wlasnie na etapie cylinderkow i jutro chce zamowic :)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » ndz wrz 11, 2005 2:39 pm

Bart03 co za zmiana w emblemacie :)2
Zapodaj pare fotek swojego pokraka !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość