atak 10x41 z tarpana

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

atak 10x41 z tarpana

Post autor: gaaz99 » sob paź 08, 2005 12:48 pm

czy atak 10x41 wytrzymalszy od 8x41? ja mam8x41 i zastanawiam się
czy niezmienić bo mam leżąc te tarpanowskie 10x41
kto to testował?

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » sob paź 08, 2005 4:31 pm

teoretycznie komplet 10/41 jest szybszy więc bardziej narażony na uszkodzenie. Poza tym na wałku atakującym jest więcej zębów co też powoduje że są drobniejsze.

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » sob paź 08, 2005 5:11 pm

chyba na uazmani o tym pisali pozytywnie jedziesz szybciej palisz mniej ale napewno jest to delikatniejsze .
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » sob paź 08, 2005 6:58 pm

Atak jest tylko troche słabszy tylko to koło co napędza wałek atakyjący (zapomniałem jak to się zwie :D :D ) jest cieńsze i to dużo. Z drugiej strony po co ci szybszy wałek?? Chyba nie po to żeby jeżdzić uazem 140km/h?? :o :o Jeżeli tak to powodzenia. Tylko jakoś nie bardzo moge sobie wyobrazić uaza jadącego taką prędkością. :lol: :lol: :lol:
I do tego na oryginalnej kolumnie kierowniczej. :lol: :lol: Z takimi luzami :)18
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob paź 08, 2005 7:02 pm

Tomek_B pisze: Tylko jakoś nie bardzo moge sobie wyobrazić uaza jadącego taką prędkością. :lol: :lol: :lol:
No widzisz a jednak sa takie uazy ktore tyle potrafia wyciagnac :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » sob paź 08, 2005 7:19 pm

NIECHODZI O SZYBKOŚĆ ALE O WYTRZYMAŁOŚĆ RUSKI 8X41
NA ŚRUBY 12-TKI TO SZAJS TARPANOWSKI 10X41 MA ZĘBY GRUBSZE ALE KRÓTSZE MNIEJSZĄ HIPOIDALNOŚĆ KOSZTEM GRUBOŚCI TALERZA CZY KTOŚ TO SPRAWDZAŁ CZY WYTRZYMUJE WIĘCEJ OD RUSKA 8X41 ??
JAK MAM TO TRZA GDZIEŚ ZAŁOŻYĆ JAKBY BYŁY MOCNIEJSZE
BO NAJMOCNIEJSZE DO UAZA SĄ 8X37 TYLKO TRZA JE KUPIĆ :oops:

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » ndz paź 09, 2005 7:05 am

Tylko dlaczego tak krzyczysz ?? :evil:
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » ndz paź 09, 2005 9:50 am

gaaz99 pisze:NIECHODZI O SZYBKOŚĆ ALE O WYTRZYMAŁOŚĆ RUSKI 8X41
NA ŚRUBY 12-TKI TO SZAJS TARPANOWSKI 10X41 MA ZĘBY GRUBSZE ALE KRÓTSZE MNIEJSZĄ HIPOIDALNOŚĆ KOSZTEM GRUBOŚCI TALERZA CZY KTOŚ TO SPRAWDZAŁ CZY WYTRZYMUJE WIĘCEJ OD RUSKA 8X41 ??
JAK MAM TO TRZA GDZIEŚ ZAŁOŻYĆ JAKBY BYŁY MOCNIEJSZE
BO NAJMOCNIEJSZE DO UAZA SĄ 8X37 TYLKO TRZA JE KUPIĆ :oops:
zgodze sie ze 8/37 wytrzymalszy(wieksze prawie o 1/3 zeby na ataku no i na talerzu), ale tez i na 8/41 da sie jezdzic tylko kwestia pilnowania luzów na walku atakujacym i dlatego jak sie o luzy nie zadba to nawet najmocniejszy dyferencjał nie pomoże
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz paź 09, 2005 10:22 am

zgadzam się że jak się luzów pilnuje to można pojeżdzić ja mam
silnik 185km i atak żuka :)2 8x41 i morduje go 1,5 roku i trzyma
tylko pytanie pozostało mocniejszy uaz 8x41 czy tarpan 10x41 ??

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » czw lut 01, 2007 8:22 pm

Panowie i wkladam ktos te talerze do uaza ??
Jak to robi ??
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » czw lut 01, 2007 11:06 pm

przede wszystkim pilnowac luzow.. robić porządnie i dbać..
miałęm wszystkie opcje..

10x41 mialem dwa lata na silniku 300d z beczki.. troche padaka ale i tak niezle krecil.. i jakos niezle nawet chodzilo.. rozwalilo sie dopiero na nowym silniku 2,9... (ale na ukrainie jechal spokojnie 137km/h :D i naprawde dobrze sie auto zachowywalo.. moze gdybym bardziej dbal o mosty.. tak czy tak talerz nie wytrzymal..)

8x41 zalozylem zaraz po tym.. wytrzymalo z 2 miechy;/ problem polegal na tym ze chyba nie do konca zle zlozylismy i dostalo lekkiego luzu... a w polaczeniu z mocą poszlo sie .....

w koncu zalozylem jakis czas temu 8/37 poki co jestem bardzo zadowolony predkosci lepsze niz na 8/41 a i mocniejszy niz na 10/41... i jesli mialbym wybierac do uaza ktory jezdzi w terenie to 8/37 zdecydowanie nie wazne ile wytrzymuje.. przynajmniej z takim silnikiem jak ja mam... po prostu to przelozenie najbardziej mi sie wpasowuje w biegi terenowe a i na szosie daje rade..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » czw lut 01, 2007 11:11 pm

Bart03 pisze:
Tomek_B pisze: Tylko jakoś nie bardzo moge sobie wyobrazić uaza jadącego taką prędkością. :lol: :lol: :lol:
No widzisz a jednak sa takie uazy ktore tyle potrafia wyciagnac :lol:
no mój przed rozkręceniem też bezproblemowo z takimi śmigał
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » pt lut 02, 2007 7:08 am

kubas pisze:przede wszystkim pilnowac luzow.. robić porządnie i dbać..
miałęm wszystkie opcje..
Dziekuje bardzo :)
Teraz juz wiem co robic :)
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » pt lut 02, 2007 10:34 am

mam takie razem z dyframi Tarpana - dwie satelity :cry:
ale przy takim przelozeniu zmniejsza sie moment obrotowy na dyfrze i poloskach....w dodatku sinikiem Zuka i turystycznym trybem jazdy ciezko to zamordowac :-)

co do trwalosci talerza i ataku, gdzies tu na forum ktos stwirdzil, ze nasze Zuko/Tarpanowskie wyroby jakosciowa sa duzo lepiej wykonane i jesli materialowo rowniez, to trwalosc moga miec wieksza.........
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

piterek1403
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm

Post autor: piterek1403 » sob maja 12, 2007 2:52 pm

Jesli ktoś ma przekładnie 10/41 od tarpana na zbyciu(chce wymienić w Uazie na 10/41 ) to proszę o kontakt piterek1403@wp.pl lub gg 8958358

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości