1180

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

1180

Post autor: L80 » pn paź 10, 2005 6:58 pm

tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » pn paź 10, 2005 8:55 pm

jaki masz silnik ?

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pn paź 10, 2005 10:18 pm

poldolot
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » pn paź 10, 2005 10:58 pm

czuję zazdrość
:D

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » pn paź 10, 2005 11:02 pm

siema cywil :D :)2 jak zdówko

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Re: 1180

Post autor: sanders » pn paź 10, 2005 11:05 pm

L80 pisze:tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
bude zrób z laminatu, poszykaj zgrabniejszego a mocniejszego zarazem silnika

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: 1180

Post autor: Bart03 » pn paź 10, 2005 11:25 pm

L80 pisze: może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
Niva ma aluminiowy maly i lekki ale niestety przelozenia 2,13 wiec ten poldek juz bylby za slaby na twoje gumy 8) , ale ciekawe ile ma dokladnie Samurai 410 - to jest wolny reduktor wiec moze ci podejdzie
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » wt paź 11, 2005 11:00 pm

oddaj wszystko do piaskowania, przeciez lakier, biteks i inne syfy swoje waza :)

ogolnie wynik imponujacy, ale z innych postow niestety wynika, ze za duze zastosowales kompromisy i patenty

pozdro

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » wt paź 11, 2005 11:11 pm

jest dobrze !! :)2

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Re: 1180

Post autor: Niva'94 » śr paź 12, 2005 7:05 am

L80 pisze:tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
W pierwszej chwili myślałem iż Kolega wiersz napisał :D

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » śr paź 12, 2005 7:25 pm

_CaShu_ pisze:oddaj wszystko do piaskowania, przeciez lakier, biteks i inne syfy swoje waza :)

ogolnie wynik imponujacy, ale z innych postow niestety wynika, ze za duze zastosowales kompromisy i patenty

pozdro
w piątek moja myśl techniczna zostanie poddana weryfikacji
Biore udział w takim rajdzie co się zwie Bagno Reklamy
Sam mam stracha

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Re: 1180

Post autor: L80 » śr paź 12, 2005 7:30 pm

Bart03 pisze:
L80 pisze: może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
Niva ma aluminiowy maly i lekki ale niestety przelozenia 2,13 wiec ten poldek juz bylby za slaby na twoje gumy 8) , ale ciekawe ile ma dokladnie Samurai 410 - to jest wolny reduktor wiec moze ci podejdzie
może ktoś coś więcej wie na temat tego reduktora ?

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr paź 12, 2005 7:32 pm


Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr paź 12, 2005 7:35 pm

ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » śr paź 12, 2005 7:40 pm

borman pisze:ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .
musze dodać że w tej wadze są dwie wyciągarki i koła 37/12,5/R15

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr paź 12, 2005 8:23 pm

wydaje mi sie ze na elementach blacharskich moglbys troche zaoszczedzic wagi- zamiast ciezkich uazowych blach zbuduj sobie budke z aluminium.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr paź 12, 2005 11:30 pm

borman pisze:ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .
Borman "miszczu" moglbys opisac kiedys swoja zmote dla potomnych

chyba ze kiedys gdzie byl opis a ja przeoczylem to sorry :wink:
Ostatnio zmieniony czw paź 13, 2005 11:23 am przez wupasek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr paź 12, 2005 11:33 pm

Albert_N pisze:wydaje mi sie ze na elementach blacharskich moglbys troche zaoszczedzic wagi- zamiast ciezkich uazowych blach zbuduj sobie budke z aluminium.
hmm.. no ale ile on moze zaoszczedzic? 10-15kg?

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw paź 13, 2005 12:48 am

znacznie wiecej. Ile waza drzwi od uaza, jak jedne suzukowskie waza ponad 20 kg a napewno sa lzejsze ? a pozostale elementy ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » czw paź 13, 2005 1:44 am

Albert_N pisze:znacznie wiecej. Ile waza drzwi od uaza, jak jedne suzukowskie waza ponad 20 kg a napewno sa lzejsze ? a pozostale elementy ?
Ty go lepiej nie zachecaj bo wyjedzie rurami na kiczowatych sprezynach i wachaczu z polowy resoru i bedziem spieprzac przed nim po ulicach :)21
Ostatnio zmieniony czw paź 13, 2005 3:05 am przez wupasek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw paź 13, 2005 3:02 am

hehehe :)21
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw paź 13, 2005 8:19 am

Ja myśłę, że powinieneś po prostu wystartować - jak impra będzie fajna i trasa ciekawa to i tak odpadną ci zbędne części :)21
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » czw paź 13, 2005 9:00 am

Borman "miszczu" moglbys opisac kiedys swoja zmote dla potomnych

właśnie mam zamiar to zrobiś - po przejściu na emeryturę (dlatego robię notatki ) :lol:


.............kiepski silnik - lekkie auto = i tak nie chce jechać
.............dobry,mocny motor-lekkie auto = porażka
............lekkie auto - dobra guma = też niezabardzo
...... ..... .... fabrykę można poprawić - ale bez przesady (złoty środek !!??!!)- ja po latach jestem pełen uznania dla sowieckich konstruktorow-szpiegów .

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » czw paź 13, 2005 9:05 am

Zbowid pisze:Ja myśłę, że powinieneś po prostu wystartować - jak impra będzie fajna i trasa ciekawa to i tak odpadną ci zbędne części :)21
:)2 :)2 :)2 :)2 - tylko że zazwyczaj na pierwszych imprezkach odpadają te trochę potrzebniejsze części - ważne żeby było bezpiecznie !!

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » ndz paź 16, 2005 5:23 pm

no
to zebrałem wszystkie pieczątki oprucz jednej

wnioski
silnik - nic nie będe zmieniał
jest w zupełności wystarczający a do małego momętu na wolnych obrotach idzie się przyzwyczaić
masa - jest bardzo dobrze ale jak by jescze mu ujoł to napewno by nie zaszkodziło
przeniesienie napędu - żadnych uszkodzeń
też nie ma co zmieniać no chyba że ten reduktor na lżejszy i wolniejszy
zawieszenie - jak zwykle tył cacy a z przodu awaria (pękł resor przy samym moście)
nad tym musze popracować

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość