1180
Moderator: Student
1180
tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
Re: 1180
bude zrób z laminatu, poszykaj zgrabniejszego a mocniejszego zarazem silnikaL80 pisze:tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
Re: 1180
Niva ma aluminiowy maly i lekki ale niestety przelozenia 2,13 wiec ten poldek juz bylby za slaby na twoje gumyL80 pisze: może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
-
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
- Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków
Re: 1180
W pierwszej chwili myślałem iż Kolega wiersz napisałL80 pisze:tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium

w piątek moja myśl techniczna zostanie poddana weryfikacji_CaShu_ pisze:oddaj wszystko do piaskowania, przeciez lakier, biteks i inne syfy swoje waza
ogolnie wynik imponujacy, ale z innych postow niestety wynika, ze za duze zastosowales kompromisy i patenty
pozdro
Biore udział w takim rajdzie co się zwie Bagno Reklamy
Sam mam stracha
Re: 1180
może ktoś coś więcej wie na temat tego reduktora ?Bart03 pisze:Niva ma aluminiowy maly i lekki ale niestety przelozenia 2,13 wiec ten poldek juz bylby za slaby na twoje gumyL80 pisze: może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium, ale ciekawe ile ma dokladnie Samurai 410 - to jest wolny reduktor wiec moze ci podejdzie
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
musze dodać że w tej wadze są dwie wyciągarki i koła 37/12,5/R15borman pisze:ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .
Borman "miszczu" moglbys opisac kiedys swoja zmote dla potomnychborman pisze:ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .
chyba ze kiedys gdzie byl opis a ja przeoczylem to sorry

Ostatnio zmieniony czw paź 13, 2005 11:23 am przez wupasek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ty go lepiej nie zachecaj bo wyjedzie rurami na kiczowatych sprezynach i wachaczu z polowy resoru i bedziem spieprzac przed nim po ulicachAlbert_N pisze:znacznie wiecej. Ile waza drzwi od uaza, jak jedne suzukowskie waza ponad 20 kg a napewno sa lzejsze ? a pozostale elementy ?

Ostatnio zmieniony czw paź 13, 2005 3:05 am przez wupasek, łącznie zmieniany 1 raz.
Borman "miszczu" moglbys opisac kiedys swoja zmote dla potomnych
właśnie mam zamiar to zrobiś - po przejściu na emeryturę (dlatego robię notatki )
.............kiepski silnik - lekkie auto = i tak nie chce jechać
.............dobry,mocny motor-lekkie auto = porażka
............lekkie auto - dobra guma = też niezabardzo
...... ..... .... fabrykę można poprawić - ale bez przesady (złoty środek
??!!)- ja po latach jestem pełen uznania dla sowieckich konstruktorow-szpiegów .
właśnie mam zamiar to zrobiś - po przejściu na emeryturę (dlatego robię notatki )

.............kiepski silnik - lekkie auto = i tak nie chce jechać
.............dobry,mocny motor-lekkie auto = porażka
............lekkie auto - dobra guma = też niezabardzo
...... ..... .... fabrykę można poprawić - ale bez przesady (złoty środek

no
to zebrałem wszystkie pieczątki oprucz jednej
wnioski
silnik - nic nie będe zmieniał
jest w zupełności wystarczający a do małego momętu na wolnych obrotach idzie się przyzwyczaić
masa - jest bardzo dobrze ale jak by jescze mu ujoł to napewno by nie zaszkodziło
przeniesienie napędu - żadnych uszkodzeń
też nie ma co zmieniać no chyba że ten reduktor na lżejszy i wolniejszy
zawieszenie - jak zwykle tył cacy a z przodu awaria (pękł resor przy samym moście)
nad tym musze popracować
to zebrałem wszystkie pieczątki oprucz jednej
wnioski
silnik - nic nie będe zmieniał
jest w zupełności wystarczający a do małego momętu na wolnych obrotach idzie się przyzwyczaić
masa - jest bardzo dobrze ale jak by jescze mu ujoł to napewno by nie zaszkodziło
przeniesienie napędu - żadnych uszkodzeń
też nie ma co zmieniać no chyba że ten reduktor na lżejszy i wolniejszy
zawieszenie - jak zwykle tył cacy a z przodu awaria (pękł resor przy samym moście)
nad tym musze popracować
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość