Strona 1 z 2
1180
: pn paź 10, 2005 6:58 pm
autor: L80
tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
: pn paź 10, 2005 8:55 pm
autor: sanders
jaki masz silnik ?
: pn paź 10, 2005 10:18 pm
autor: kacper44
poldolot
: pn paź 10, 2005 10:58 pm
autor: sanders
czuję zazdrość

: pn paź 10, 2005 11:02 pm
autor: sanders
siema cywil

jak zdówko
Re: 1180
: pn paź 10, 2005 11:05 pm
autor: sanders
L80 pisze:tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
bude zrób z laminatu, poszykaj zgrabniejszego a mocniejszego zarazem silnika
Re: 1180
: pn paź 10, 2005 11:25 pm
autor: Bart03
L80 pisze:
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
Niva ma aluminiowy maly i lekki ale niestety przelozenia 2,13 wiec ten poldek juz bylby za slaby na twoje gumy

, ale ciekawe ile ma dokladnie Samurai 410 - to jest wolny reduktor wiec moze ci podejdzie
: wt paź 11, 2005 11:00 pm
autor: _CaShu_
oddaj wszystko do piaskowania, przeciez lakier, biteks i inne syfy swoje waza
ogolnie wynik imponujacy, ale z innych postow niestety wynika, ze za duze zastosowales kompromisy i patenty
pozdro
: wt paź 11, 2005 11:11 pm
autor: sanders
jest dobrze

Re: 1180
: śr paź 12, 2005 7:05 am
autor: Niva'94
L80 pisze:tyle warzy teraz moje autko
szyby mam z plastiku chodnice alu
boczki też zrobione z plastkiu
może inaczej nie mam już co wyżucić
pozostało podmienianie
no to może zaczne od dołu
mostów nie zmienie bo niby na jakie
zawieszenia i tak już prawie niema
silnik ze skrzynio jest i tak za mały
buda zostać musi bo lubie ciepełko
a rama z aluminium to nie rama
jak zwykłym drutem nie można do niej nic pospawać
ale jest jedna żecz któro by chyba można wymienić na lżejszą
mam reduktor od gaza
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
W pierwszej chwili myślałem iż Kolega wiersz napisał

: śr paź 12, 2005 7:25 pm
autor: L80
_CaShu_ pisze:oddaj wszystko do piaskowania, przeciez lakier, biteks i inne syfy swoje waza
ogolnie wynik imponujacy, ale z innych postow niestety wynika, ze za duze zastosowales kompromisy i patenty
pozdro
w piątek moja myśl techniczna zostanie poddana weryfikacji
Biore udział w takim rajdzie co się zwie Bagno Reklamy
Sam mam stracha
Re: 1180
: śr paź 12, 2005 7:30 pm
autor: L80
Bart03 pisze:L80 pisze:
może jest od czegoś o podobnych parametrach (2.78 przełożenie na terenowych) który byłby w obudowie z aluminium
Niva ma aluminiowy maly i lekki ale niestety przelozenia 2,13 wiec ten poldek juz bylby za slaby na twoje gumy

, ale ciekawe ile ma dokladnie Samurai 410 - to jest wolny reduktor wiec moze ci podejdzie
może ktoś coś więcej wie na temat tego reduktora ?
: śr paź 12, 2005 7:32 pm
autor: Misiek Bielsko
: śr paź 12, 2005 7:35 pm
autor: borman
ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .
: śr paź 12, 2005 7:40 pm
autor: L80
borman pisze:ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .
musze dodać że w tej wadze są dwie wyciągarki i koła 37/12,5/R15
: śr paź 12, 2005 8:23 pm
autor: Albert_N
wydaje mi sie ze na elementach blacharskich moglbys troche zaoszczedzic wagi- zamiast ciezkich uazowych blach zbuduj sobie budke z aluminium.
: śr paź 12, 2005 11:30 pm
autor: wupasek
borman pisze:ja kiedyś zszedłem do 1300 kg , ale póżniej musiałem dołożyć jakieś 170 kg . ...............obawiam się że będziesz musiał zrobić to samo - ,, z gów na bata nie ukręcisz ''.............a o takim silniku w uazie to jeszcze nie słyszałem .
Borman "miszczu" moglbys opisac kiedys swoja zmote dla potomnych
chyba ze kiedys gdzie byl opis a ja przeoczylem to sorry

: śr paź 12, 2005 11:33 pm
autor: wupasek
Albert_N pisze:wydaje mi sie ze na elementach blacharskich moglbys troche zaoszczedzic wagi- zamiast ciezkich uazowych blach zbuduj sobie budke z aluminium.
hmm.. no ale ile on moze zaoszczedzic? 10-15kg?
: czw paź 13, 2005 12:48 am
autor: Albert_N
znacznie wiecej. Ile waza drzwi od uaza, jak jedne suzukowskie waza ponad 20 kg a napewno sa lzejsze ? a pozostale elementy ?
: czw paź 13, 2005 1:44 am
autor: wupasek
Albert_N pisze:znacznie wiecej. Ile waza drzwi od uaza, jak jedne suzukowskie waza ponad 20 kg a napewno sa lzejsze ? a pozostale elementy ?
Ty go lepiej nie zachecaj bo wyjedzie rurami na kiczowatych sprezynach i wachaczu z polowy resoru i bedziem spieprzac przed nim po ulicach

: czw paź 13, 2005 3:02 am
autor: Albert_N
hehehe

: czw paź 13, 2005 8:19 am
autor: Zbowid
Ja myśłę, że powinieneś po prostu wystartować - jak impra będzie fajna i trasa ciekawa to i tak odpadną ci zbędne części

: czw paź 13, 2005 9:00 am
autor: borman
Borman "miszczu" moglbys opisac kiedys swoja zmote dla potomnych
właśnie mam zamiar to zrobiś - po przejściu na emeryturę (dlatego robię notatki )
.............kiepski silnik - lekkie auto = i tak nie chce jechać
.............dobry,mocny motor-lekkie auto = porażka
............lekkie auto - dobra guma = też niezabardzo
...... ..... .... fabrykę można poprawić - ale bez przesady (złoty środek

??!!)- ja po latach jestem pełen uznania dla sowieckich konstruktorow-szpiegów .
: czw paź 13, 2005 9:05 am
autor: borman
Zbowid pisze:Ja myśłę, że powinieneś po prostu wystartować - jak impra będzie fajna i trasa ciekawa to i tak odpadną ci zbędne części :)21
:)2 :)2 :)2 :)2 - tylko że zazwyczaj na pierwszych imprezkach odpadają te trochę potrzebniejsze części - ważne żeby było bezpiecznie !!
: ndz paź 16, 2005 5:23 pm
autor: L80
no
to zebrałem wszystkie pieczątki oprucz jednej
wnioski
silnik - nic nie będe zmieniał
jest w zupełności wystarczający a do małego momętu na wolnych obrotach idzie się przyzwyczaić
masa - jest bardzo dobrze ale jak by jescze mu ujoł to napewno by nie zaszkodziło
przeniesienie napędu - żadnych uszkodzeń
też nie ma co zmieniać no chyba że ten reduktor na lżejszy i wolniejszy
zawieszenie - jak zwykle tył cacy a z przodu awaria (pękł resor przy samym moście)
nad tym musze popracować