Strona 1 z 4

problem z kardanem

: pt paź 21, 2005 7:14 pm
autor: west
A więc sprawa wygląda tak do uaza przeszczepiłem silnik od bmki r6 w między czasie kupiłem mosty od patrola i tu się pojawił problem

po zamontowaniu mostów okazało się że odległość między skrzynią a mostem wynosi 40 cm

grucha od mostu jest przesunięta w prawo

po zamontowaniu wału okazało się że wał się blokuje :evil:
nie tak całkiem blokuje ale obciera

Czy ktoś ćwiczył coś podobnego ??

A może ktoś z was ma pomysła jak to obeść 8)

: pt paź 21, 2005 7:29 pm
autor: vandall1
:)3 :)3
1/Możesz trochę podszlifować widełki w miejscu gdzie ocierają
2/Możesz deko zmienić kat podniesienia gruchy
3/Możesz opuścić niżej wyjście wału z reduktora /przechylić całość/
Jeżeli to tylko ocieranie z tytułu przesuniecia gruchy w prawo-patrz pkt 1
Jeżeli już na postoju kleszczy Ci w pionie-to nieżleś z.jebał....i przyjm wyrazy współczucia :)21

: pt paź 21, 2005 7:38 pm
autor: west
Tak właśnie myślałem o podszlifowaniu widełek ale to troszkę osłabi a chciał bym tego uniknąć.

Zjebałem dlatego że silnik był ustawiany na mosty uazowe a patrolowe przypadkiem wpadły i coś teraz trzea z tym zrobić

: pt paź 21, 2005 7:43 pm
autor: west
A jeszcze mam jednego pomysła jak wywale bęben od ręcznego to jak tam wygląda jest do czego wał przykręcić da to jakieś 5-7 cm i kąt się zmieni

: pt paź 21, 2005 7:55 pm
autor: Miskiller
a reduktor patrol czy uaz ?

: pt paź 21, 2005 7:56 pm
autor: west
Skrzynia i reduktor UAZ

: pt paź 21, 2005 8:40 pm
autor: gaaz99
zamiast krzyżaka przegub od jakiejś półosi :lol: zwiększone kąty wału :)2

: pt paź 21, 2005 8:44 pm
autor: west
gaaz99 pisze:zamiast krzyżaka przegub od jakiejś półosi :lol: zwiększone kąty wału :)2
Cały wał ma 40 cm a wygląda tak : krzyżak wieloklin krzyżak 8)
Przegub nie lubi pracować w skrajnych położeniach :cry:

: pt paź 21, 2005 8:47 pm
autor: gaaz99
od jakiegoś przednionapędowca :)2

: pt paź 21, 2005 8:48 pm
autor: gaaz99
skruć wieloklin

: pt paź 21, 2005 8:50 pm
autor: west
gaaz99 pisze:skruć wieloklin
Co to da ?? ?? ??

: pt paź 21, 2005 8:52 pm
autor: gaaz99
a chodzi ci że mało miejsca na przegub?

: pt paź 21, 2005 8:52 pm
autor: Didymos
Wywalenie bębna od ręcznego nic nie da, tj. może 10 mm.

: pt paź 21, 2005 8:53 pm
autor: wupasek
Didymos pisze:Wywalenie bębna od ręcznego nic nie da, tj. może 10 mm.
bez przerobek.. to gora 5mm :lol:

: pt paź 21, 2005 8:53 pm
autor: gaaz99
przeg€b np. z półosi t-4 ma większy wykrzyż od krzyżaków :)2

: pt paź 21, 2005 8:54 pm
autor: west
Przegub nie wyda bo nie lubi robić w skrajnych położeniach a po za tym faktycznie mało miejsca

: pt paź 21, 2005 9:02 pm
autor: gaaz99
jak masz resory to wydłużyć może tylnie wieszaki?

: pt paź 21, 2005 9:03 pm
autor: gaaz99
to podniesie troche ?? łeb mostu

: pt paź 21, 2005 9:05 pm
autor: Didymos
A może zwiększyć rozstaw osi, będzie się lepiej prowadził :)21

: pt paź 21, 2005 9:06 pm
autor: west
gaaz99 pisze:jak masz resory to wydłużyć może tylnie wieszaki?
Żeby zmienić kat mostu ?? Już zmieniłem przspawując mocowania na których leżą resory ! Problem polega na tym że grucha mostu nissana jest po prawej stronie a wyjście z reduktora patrzy centralnie i tu się za bardzo łamie

: pt paź 21, 2005 9:07 pm
autor: gaaz99
i komfort większy :)21

: pt paź 21, 2005 9:09 pm
autor: gaaz99
ja myślałem że kąty góra-dół :lol:

: pt paź 21, 2005 9:36 pm
autor: tomekuaz
wywal te mosty i po kłopocie. wstaw uazowe szybkie. ja tak mam i chyba ok... jutro kolejny rajd :)

: pt paź 21, 2005 9:44 pm
autor: west
tomekuaz pisze:wywal te mosty i po kłopocie. wstaw uazowe szybkie. ja tak mam i chyba ok... jutro kolejny rajd :)
Ty chyba też masz 3.5l ??
Napisz kilka zdań jak to robi bo ja się nie mogę doczekać pierwszega odpalenia!!!

A mostów nie wywale :evil:

: pt paź 21, 2005 9:47 pm
autor: gaaz99
mosty 8x37 wytrzymują duzo :)2