Strona 1 z 4
problem z kardanem
: pt paź 21, 2005 7:14 pm
autor: west
A więc sprawa wygląda tak do uaza przeszczepiłem silnik od bmki r6 w między czasie kupiłem mosty od patrola i tu się pojawił problem
po zamontowaniu mostów okazało się że odległość między skrzynią a mostem wynosi 40 cm
grucha od mostu jest przesunięta w prawo
po zamontowaniu wału okazało się że wał się blokuje
nie tak całkiem blokuje ale obciera
Czy ktoś ćwiczył coś podobnego
A może ktoś z was ma pomysła jak to obeść

: pt paź 21, 2005 7:29 pm
autor: vandall1
1/Możesz trochę podszlifować widełki w miejscu gdzie ocierają
2/Możesz deko zmienić kat podniesienia gruchy
3/Możesz opuścić niżej wyjście wału z reduktora /przechylić całość/
Jeżeli to tylko ocieranie z tytułu przesuniecia gruchy w prawo-patrz pkt 1
Jeżeli już na postoju kleszczy Ci w pionie-to nieżleś z.jebał....i przyjm wyrazy współczucia

: pt paź 21, 2005 7:38 pm
autor: west
Tak właśnie myślałem o podszlifowaniu widełek ale to troszkę osłabi a chciał bym tego uniknąć.
Zjebałem dlatego że silnik był ustawiany na mosty uazowe a patrolowe przypadkiem wpadły i coś teraz trzea z tym zrobić
: pt paź 21, 2005 7:43 pm
autor: west
A jeszcze mam jednego pomysła jak wywale bęben od ręcznego to jak tam wygląda jest do czego wał przykręcić da to jakieś 5-7 cm i kąt się zmieni
: pt paź 21, 2005 7:55 pm
autor: Miskiller
a reduktor patrol czy uaz ?
: pt paź 21, 2005 7:56 pm
autor: west
Skrzynia i reduktor UAZ
: pt paź 21, 2005 8:40 pm
autor: gaaz99
zamiast krzyżaka przegub od jakiejś półosi

zwiększone kąty wału

: pt paź 21, 2005 8:44 pm
autor: west
gaaz99 pisze:zamiast krzyżaka przegub od jakiejś półosi

zwiększone kąty wału

Cały wał ma 40 cm a wygląda tak : krzyżak wieloklin krzyżak

Przegub nie lubi pracować w skrajnych położeniach

: pt paź 21, 2005 8:47 pm
autor: gaaz99
od jakiegoś przednionapędowca

: pt paź 21, 2005 8:48 pm
autor: gaaz99
skruć wieloklin
: pt paź 21, 2005 8:50 pm
autor: west
gaaz99 pisze:skruć wieloklin
Co to da

: pt paź 21, 2005 8:52 pm
autor: gaaz99
a chodzi ci że mało miejsca na przegub?
: pt paź 21, 2005 8:52 pm
autor: Didymos
Wywalenie bębna od ręcznego nic nie da, tj. może 10 mm.
: pt paź 21, 2005 8:53 pm
autor: wupasek
Didymos pisze:Wywalenie bębna od ręcznego nic nie da, tj. może 10 mm.
bez przerobek.. to gora 5mm

: pt paź 21, 2005 8:53 pm
autor: gaaz99
przeg€b np. z półosi t-4 ma większy wykrzyż od krzyżaków

: pt paź 21, 2005 8:54 pm
autor: west
Przegub nie wyda bo nie lubi robić w skrajnych położeniach a po za tym faktycznie mało miejsca
: pt paź 21, 2005 9:02 pm
autor: gaaz99
jak masz resory to wydłużyć może tylnie wieszaki?
: pt paź 21, 2005 9:03 pm
autor: gaaz99
to podniesie troche

łeb mostu
: pt paź 21, 2005 9:05 pm
autor: Didymos
A może zwiększyć rozstaw osi, będzie się lepiej prowadził

: pt paź 21, 2005 9:06 pm
autor: west
gaaz99 pisze:jak masz resory to wydłużyć może tylnie wieszaki?
Żeby zmienić kat mostu

Już zmieniłem przspawując mocowania na których leżą resory ! Problem polega na tym że grucha mostu nissana jest po prawej stronie a wyjście z reduktora patrzy centralnie i tu się za bardzo łamie
: pt paź 21, 2005 9:07 pm
autor: gaaz99
i komfort większy

: pt paź 21, 2005 9:09 pm
autor: gaaz99
ja myślałem że kąty góra-dół

: pt paź 21, 2005 9:36 pm
autor: tomekuaz
wywal te mosty i po kłopocie. wstaw uazowe szybkie. ja tak mam i chyba ok... jutro kolejny rajd

: pt paź 21, 2005 9:44 pm
autor: west
tomekuaz pisze:wywal te mosty i po kłopocie. wstaw uazowe szybkie. ja tak mam i chyba ok... jutro kolejny rajd

Ty chyba też masz 3.5l
Napisz kilka zdań jak to robi bo ja się nie mogę doczekać pierwszega odpalenia!!!
A mostów nie wywale

: pt paź 21, 2005 9:47 pm
autor: gaaz99
mosty 8x37 wytrzymują duzo
