Strona 1 z 3
Witam jestem nowy :)
: sob paź 22, 2005 9:05 pm
autor: czapla_offroad
Witam
Trafiłem na tą stronke ponieważ chyba zaraziłem się offroadem.
W wakacje ojciec kupił mi uaza 469B i jakoś mnie to wciągbeło
Mam dopiero 16lat więc moge jeździć jedynie po bezdrożach ale to chyba uazkowi nie przeszkadza
Razem z kuzynem jeździmy sobie weekendami i remontujemy oczywiście
Myśle że jakoś nam to idzie ponieważ zaliczylismy już pare wtop, zarżnięcie mostu itp:)
Uaz mój ma silnik od C360

Niby jest oszczędny ale jak na mnie ma mało mocy. Planuje go zmienić na 300D z mercedesa ale ojciec jeszcze nie jest do końca przekonany. Jak C360 wytknie gire to myśle że nie bedzie miał oporów i zmienimy
Zamieszczam zdjecia mojego potworka
Myśle że mimo mojego wieku zaakceptujecie mnie i będe mógł tutaj miło spędzać czas
Pozdrawiam CZAPLA
http://bikepics.com/members/czaplaspeed ... 0dragster/
: sob paź 22, 2005 9:30 pm
autor: gaaz99
spuść olej i po garach

: sob paź 22, 2005 9:35 pm
autor: czapla_offroad
hmmm może lepiej ciecz chłodzącą///

: sob paź 22, 2005 10:10 pm
autor: west
Jedno i drugie wtedy masz gwarancje

: sob paź 22, 2005 10:12 pm
autor: czapla_offroad
Nieno chopaki nie róbmy jaj
A tak wogóle duża przewage ma silnik z beczki nad silnikiem C360?
Jeździł ktoś na tym i natym i może sie wypowiedziec?
: sob paź 22, 2005 10:15 pm
autor: west
Jeden i drugi to klekot
Jak zmieniać to na lepsze jakaś mocna bena

: sob paź 22, 2005 10:16 pm
autor: czapla_offroad
NIE. W żadnym wypadku beny
ODPADA
Jedynie diesel

: sob paź 22, 2005 10:17 pm
autor: chiquito83
czapla_offroad pisze:NIE. W żadnym wypadku beny
ODPADA
Jedynie diesel

ten 300D troche ciezki jest
: sob paź 22, 2005 10:21 pm
autor: czapla_offroad
A myślisz że C360 jest lekki

przecia to traktor

: sob paź 22, 2005 10:24 pm
autor: west
Diesel

ale skoro się upierasz to zakładaj

ale żeby nie było że starszy kolega nie ostrzegał

: sob paź 22, 2005 10:26 pm
autor: czapla_offroad
A dlaczego tak odradzacie diesle do uaza jeśli można wiedzieć?

: sob paź 22, 2005 10:29 pm
autor: west
Ja osobiście w terenie lubię moc

a nie klekotanie smród i hałas
Wybór należy do ciebie

: sob paź 22, 2005 10:40 pm
autor: Didymos
A jaki masz ten silnik perkins czy 4 cyl.

: sob paź 22, 2005 10:45 pm
autor: czapla_offroad
4 cylindry.
Czy ktoś zna moc tego silnika? chyba około 60km...
Ale moment ma bardzo dobry

: sob paź 22, 2005 10:45 pm
autor: RAVkrakuf
Didymos pisze:A jaki masz ten silnik perkins czy 4 cyl.

a Perszing był zarówno 3 jak i 4 cyl przeca;) sam na własne prywante oczy nawet dzis widziałem ...
w GPW jest perkins 3 cyl a np. w Hyster czy BalcanCar 4 cyl perkins
RAV - siła perszinga
: sob paź 22, 2005 10:46 pm
autor: RAVkrakuf
czapla_offroad pisze:4 cylindry.
Czy ktoś zna moc tego silnika? chyba około 60km...
Ale moment ma bardzo dobry

Ale WIBRACJE tez ma bardzo dobre
RAV - siła wibratora
: sob paź 22, 2005 10:49 pm
autor: czapla_offroad
W terenie nie jest źle
Gorzej po czarnym

: sob paź 22, 2005 10:51 pm
autor: Didymos
Ale w c360 perkins był chyba tylko 3 cyl. Co do tego 4 cyl. to rzeczywiście 60 KM. 3,0 z beczki ma 88KM i jest napewno lżejszy, ja tam chętnie zamieniłbym uazowołgę na mesia

: sob paź 22, 2005 10:52 pm
autor: wupasek
Didymos pisze:Ale w c360 perkins był chyba tylko 3 cyl. Co do tego 4 cyl. to rzeczywiście 60 KM. 3,0 z beczki ma 88KM i jest napewno lżejszy, ja tam chętnie zamieniłbym uazowołgę na mesia

uazowolge na 300D?
gdzie jest SebastianS?.. chyba by Cie wyklal

: sob paź 22, 2005 10:56 pm
autor: Didymos
wupasek pisze:Didymos pisze:Ale w c360 perkins był chyba tylko 3 cyl. Co do tego 4 cyl. to rzeczywiście 60 KM. 3,0 z beczki ma 88KM i jest napewno lżejszy, ja tam chętnie zamieniłbym uazowołgę na mesia

uazowolge na 300D?
gdzie jest SebastianS?.. chyba by Cie wyklal

Ze względów ekonomicznych oczywiście, żeby nie kosmiczne ceny paliwa to chętnie wepchnąłbym jakąś dużą benzynę.
: sob paź 22, 2005 10:56 pm
autor: czapla_offroad
Lejesz redbulla i jedziesz a benzyna to tragedia

: ndz paź 23, 2005 7:40 am
autor: Przemekslaw
Kup "dużą" benzyne i zagazuj...jak cos to włanczasz bezyne...na asfalt gaz

: ndz paź 23, 2005 8:02 am
autor: Kasprol
tylko ze obecnie to rzeczywiscie najlepszy redbull lub olej marlibo bo gaz tez zaczyna w kosmos leciec z cena

ja sie wcale nie dziwie ze ludziska chca klekoty montowac
: ndz paź 23, 2005 9:22 am
autor: Didymos
Mi gazu łyka ok. 25l/10

przy cenie 2,2 zł to nie wychodzi za ciekawie, 10l redbulla wychodzi dużo lepiej, poza tym wodoodporność diesla jest bezsprzeczna.
: ndz paź 23, 2005 10:09 am
autor: west
Didymos pisze:Mi gazu łyka ok. 25l/10

przy cenie 2,2 zł to nie wychodzi za ciekawie, 10l redbulla wychodzi dużo lepiej, poza tym wodoodporność diesla jest bezsprzeczna.
ILE

UZAOWOŁGA

chyba reduktor 2-ójka i prłen gaz pod góre przez te 100km
A tak poważniej uaz na drodze oczywiście powinien palić 13-15 l /100km
w terenie to wiadomo brek ograniczeń