Problem z ciśnieniem

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Problem z ciśnieniem

Post autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 5:28 pm

w piątek zostały wyciągnięte tłoki celem wymiany pierścieni, do tego czasu ciśnienie miał na zimnym pełną skalę na rozgrzanym w czasie jazdy 2-3. Panewki załozyłem stare bo nie było potrzeby ich wymiany, musiałem odkręcić smok ale pompy nie ruszałem. Wszystko dzisiaj zostało złożone ale po odpaleniu NIE MA CIŚNIENIA
oczywiście olej nowy nalany itp itp.
jakieś pomysły gdzie poszło ciśnienie??
nie tyle że lampka się świeci i czujnik zero pokazuje ale klawiatura suchutka.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr lis 16, 2005 5:40 pm

a wyciągałeś aparat zapłonowy z całym napędem? bo od tego idzie
napęd pompy olejowej może cos z tym :roll:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 5:43 pm

aparat pompa nie była ściągana
jedyne co nadole to panewki na korbowodach ale przykręcone w swoje miejsce i smok pompy oraz oczywiście miska.
Już wrzody mi chyba pękły z nerwów, auto potrzebne na gwałt.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr lis 16, 2005 5:54 pm

a może jeszcze niezaciągnoł? odkręć może czujnik i popiłuj go :roll:
to dziwny przypadek :o
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
drwal
Posty: 339
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
Kontaktowanie:

Post autor: drwal » śr lis 16, 2005 6:04 pm

Kiedyś w gaziku miałem podobny problem. Postał dłuższy czas bez oleju i z pompy wszystko wyciekło. Na "sucho" nie mogła nic pociągnąć.
Odkręciłem ją i nalałem trochę do środka, żeby miała czym zassać. Jak ręką odjął.
Gaz 69M 1968 ; Suzuki Vitra 1993 ; Grand Vitara 2007 ; Nissan Leaf 2014

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 6:13 pm

mam wołge i filtr zewnętrzny więc jak dekiel od filtra odkręciłem to bardzo słabiutko coś pluło olejem od pompy.

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr lis 16, 2005 6:30 pm

A co to może być- zimny motor ma ciśnienie tak 3.5 a ciepły spada do 0! O co chodzi??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr lis 16, 2005 6:34 pm

ja kiedys zrzucałem głowice bo brak kompresji ,wymiana pierscieni ,wymiana zaworu planowanie głowicy , odpalenie i taki sam efekt tylko ze ja zakonczyłem na szlifie wału i nowych tulejkach wałka rozrzadu :lol: :lol: :lol: no i tak zakonczył se mój remont połowiczny
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » śr lis 16, 2005 7:28 pm

Nalej czesc oleju przez filter zewnetrzny powinno pomoc, nie trzyma zawor zwrotny , sa dwa typy w starym typie zawor ten jest wkrecony w blok na zewnatrz w magistrale olejowa w poblizu mocowania alternatora a w "nowszym" typie jest w korpusie pompy oleju koniecznie musisz jego sprawdzic .
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 16, 2005 7:37 pm

paranoic_killer pisze:A co to może być- zimny motor ma ciśnienie tak 3.5 a ciepły spada do 0! O co chodzi??
Chodzi o to,że on już nie żyje :)20

kuki:nie zaciąga pompa najpewniej :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 8:35 pm

Gazon pisze:Nalej czesc oleju przez filter zewnetrzny powinno pomoc, nie trzyma zawor zwrotny , sa dwa typy w starym typie zawor ten jest wkrecony w blok na zewnatrz w magistrale olejowa w poblizu mocowania alternatora a w "nowszym" typie jest w korpusie pompy oleju koniecznie musisz jego sprawdzic .
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
też tak myślę po lekturze mądrych książek. Może gdzieś uderzyłem w zawór i się jaja robią.
Przez filter lałem ze 3 razy i wszystko poszło a nowe nic się nie nalało. :(

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 16, 2005 9:07 pm

szukaj przyczyny w miejscu gdzie zaczales,pompa oleju przed montarzem powinna byc zalana olejem,nie zapomnij takze o uszczelnieniu smoka,(moze ssac powietrze zamiast oleju!!).Natomiast jezeli chodzi o zawor,to mysle ze powinien byc w porzo!!

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lis 16, 2005 9:12 pm

jesli wymieniasz olej llub pompe w kazdym jednym aucie- nie tylko w uazie- i nie wymienisz filtra oleju to pompa bedzie caly czas zapowietrzona i nie bedzie w stanie usunac powietrza przez "mokry" filtr olejowy. Czasem pomaga poluzowanie filtra aby pompa zaciagnela olej ale czasem i to nie pomaga i trzeba niestety zalozyc nowy filtr
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 9:46 pm

Bart03 pisze:jesli wymieniasz olej llub pompe w kazdym jednym aucie- nie tylko w uazie- i nie wymienisz filtra oleju to pompa bedzie caly czas zapowietrzona i nie bedzie w stanie usunac powietrza przez "mokry" filtr olejowy. Czasem pomaga poluzowanie filtra aby pompa zaciagnela olej ale czasem i to nie pomaga i trzeba niestety zalozyc nowy filtr
filtr oczywiście wymieniłem

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » czw lis 17, 2005 7:50 am

paranoic_killer pisze:A co to może być- zimny motor ma ciśnienie tak 3.5 a ciepły spada do 0! O co chodzi??
Mam ten sam problem, tyle ze na zimnym brakuje mi skali na liczniku, a na cieplym mam 1-2.

Jak narazie - odpukac - jezdzi juz roku.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » czw lis 17, 2005 12:32 pm

ale na zimnym to zawsze jest duzo wiecej, nie mechaniory? :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » czw lis 17, 2005 12:47 pm

wupasek pisze:ale na zimnym to zawsze jest duzo wiecej, nie mechaniory? :roll:
Wiadomo ze wiecej ale nie az tyle!!
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » czw lis 17, 2005 3:02 pm

Ufff to dobrze że mam już nowy na stanie- ino do założenia! Tak coś podejrzewałem że ten może się kończyć, a się trafił niezły motorek od znajomka za dobra kase.. :)2
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 4:38 pm

dzisiaj miske ściągnąłem, odkręciłem dekiel od pompy, dałem nową uszczelką bo tamta była wydmuchana, skręciłem, zalałem pompe olejem, miske przykręciłem i....
dalej nie ma ciśnienia :evil:
leciutko skoczyło zaraz po odpaleniu ale zaraz spadło. :(

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 17, 2005 6:24 pm

to moze faktycznie zawor przelewowy sie zawiesil albo cos z nim nie tak i przepyszcza na powrot :)26
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 6:40 pm

zawór był w pozycji zamkniętej.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » czw lis 17, 2005 7:23 pm

wyciągnij może zapłon z podstawą i zobacz czy napęd pompy jest ok :roll:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 17, 2005 7:50 pm

no moze cos z ta pletwa jest nie tak- ale co by moglo sie tam stac skoro tego nie ruszal- no chyba ze kuki nie chce sie przyznac :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 8:06 pm

nic nie ruszałem, od pompy tylko smok odkręciłem by odkręcić panewkę na 3 garze. Dzwonię cały dzień po wszystkich znajomych i niezanjomych i wszyscy mówią że to niemożliwe.
Jak zapalam auto to lamka na chwilkę zgaśnie wskazówka nieznacznie się podniesie i zachwilę spada na zero i lampka się zapala. [cenzura] już mne szlag trafia. Jutro miałem jeżdzić na imprezie, do roboty nie mam czym jechać. wrrr........ :evil:

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 8:09 pm

gaaz99 pisze:wyciągnij może zapłon z podstawą i zobacz czy napęd pompy jest ok :roll:
podobną rzecz mówił mi taki spec od silników z Krakowa, wyciągną aparat i podstawqe i zapodać napęd z wiertarki i płaskownika. Tylko to potem złożyć ........ :)3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość