jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 5:28 pm
w piątek zostały wyciągnięte tłoki celem wymiany pierścieni, do tego czasu ciśnienie miał na zimnym pełną skalę na rozgrzanym w czasie jazdy 2-3. Panewki załozyłem stare bo nie było potrzeby ich wymiany, musiałem odkręcić smok ale pompy nie ruszałem. Wszystko dzisiaj zostało złożone ale po odpaleniu NIE MA CIŚNIENIA
oczywiście olej nowy nalany itp itp.
jakieś pomysły gdzie poszło ciśnienie??
nie tyle że lampka się świeci i czujnik zero pokazuje ale klawiatura suchutka.
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr lis 16, 2005 5:40 pm
a wyciągałeś aparat zapłonowy z całym napędem? bo od tego idzie
napęd pompy olejowej może cos z tym

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 5:43 pm
aparat pompa nie była ściągana
jedyne co nadole to panewki na korbowodach ale przykręcone w swoje miejsce i smok pompy oraz oczywiście miska.
Już wrzody mi chyba pękły z nerwów, auto potrzebne na gwałt.
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr lis 16, 2005 5:54 pm
a może jeszcze niezaciągnoł? odkręć może czujnik i popiłuj go
to dziwny przypadek

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
drwal

- Posty: 339
- Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: drwal » śr lis 16, 2005 6:04 pm
Kiedyś w gaziku miałem podobny problem. Postał dłuższy czas bez oleju i z pompy wszystko wyciekło. Na "sucho" nie mogła nic pociągnąć.
Odkręciłem ją i nalałem trochę do środka, żeby miała czym zassać. Jak ręką odjął.
Gaz 69M 1968 ; Suzuki Vitra 1993 ; Grand Vitara 2007 ; Nissan Leaf 2014
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 6:13 pm
mam wołge i filtr zewnętrzny więc jak dekiel od filtra odkręciłem to bardzo słabiutko coś pluło olejem od pompy.
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » śr lis 16, 2005 6:30 pm
A co to może być- zimny motor ma ciśnienie tak 3.5 a ciepły spada do 0! O co chodzi??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr lis 16, 2005 6:34 pm
ja kiedys zrzucałem głowice bo brak kompresji ,wymiana pierscieni ,wymiana zaworu planowanie głowicy , odpalenie i taki sam efekt tylko ze ja zakonczyłem na szlifie wału i nowych tulejkach wałka rozrzadu

no i tak zakonczył se mój remont połowiczny
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Gazon

- Posty: 389
- Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
- Lokalizacja: Abinsk Rosjia
Post
autor: Gazon » śr lis 16, 2005 7:28 pm
Nalej czesc oleju przez filter zewnetrzny powinno pomoc, nie trzyma zawor zwrotny , sa dwa typy w starym typie zawor ten jest wkrecony w blok na zewnatrz w magistrale olejowa w poblizu mocowania alternatora a w "nowszym" typie jest w korpusie pompy oleju koniecznie musisz jego sprawdzic .
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr lis 16, 2005 7:37 pm
paranoic_killer pisze:A co to może być- zimny motor ma ciśnienie tak 3.5 a ciepły spada do 0! O co chodzi??
Chodzi o to,że on już nie żyje
kuki:nie zaciąga pompa najpewniej

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 8:35 pm
Gazon pisze:Nalej czesc oleju przez filter zewnetrzny powinno pomoc, nie trzyma zawor zwrotny , sa dwa typy w starym typie zawor ten jest wkrecony w blok na zewnatrz w magistrale olejowa w poblizu mocowania alternatora a w "nowszym" typie jest w korpusie pompy oleju koniecznie musisz jego sprawdzic .
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
też tak myślę po lekturze mądrych książek. Może gdzieś uderzyłem w zawór i się jaja robią.
Przez filter lałem ze 3 razy i wszystko poszło a nowe nic się nie nalało.

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lis 16, 2005 9:07 pm
szukaj przyczyny w miejscu gdzie zaczales,pompa oleju przed montarzem powinna byc zalana olejem,nie zapomnij takze o uszczelnieniu smoka,(moze ssac powietrze zamiast oleju!!).Natomiast jezeli chodzi o zawor,to mysle ze powinien byc w porzo!!
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 16, 2005 9:12 pm
jesli wymieniasz olej llub pompe w kazdym jednym aucie- nie tylko w uazie- i nie wymienisz filtra oleju to pompa bedzie caly czas zapowietrzona i nie bedzie w stanie usunac powietrza przez "mokry" filtr olejowy. Czasem pomaga poluzowanie filtra aby pompa zaciagnela olej ale czasem i to nie pomaga i trzeba niestety zalozyc nowy filtr
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » śr lis 16, 2005 9:46 pm
Bart03 pisze:jesli wymieniasz olej llub pompe w kazdym jednym aucie- nie tylko w uazie- i nie wymienisz filtra oleju to pompa bedzie caly czas zapowietrzona i nie bedzie w stanie usunac powietrza przez "mokry" filtr olejowy. Czasem pomaga poluzowanie filtra aby pompa zaciagnela olej ale czasem i to nie pomaga i trzeba niestety zalozyc nowy filtr
filtr oczywiście wymieniłem
-
stef
-

- Posty: 952
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stef » czw lis 17, 2005 7:50 am
paranoic_killer pisze:A co to może być- zimny motor ma ciśnienie tak 3.5 a ciepły spada do 0! O co chodzi??
Mam ten sam problem, tyle ze na zimnym brakuje mi skali na liczniku, a na cieplym mam 1-2.
Jak narazie - odpukac - jezdzi juz roku.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » czw lis 17, 2005 12:32 pm
ale na zimnym to zawsze jest duzo wiecej, nie mechaniory?

-
stef
-

- Posty: 952
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stef » czw lis 17, 2005 12:47 pm
wupasek pisze:ale na zimnym to zawsze jest duzo wiecej, nie mechaniory?

Wiadomo ze wiecej ale nie az tyle!!
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » czw lis 17, 2005 3:02 pm
Ufff to dobrze że mam już nowy na stanie- ino do założenia! Tak coś podejrzewałem że ten może się kończyć, a się trafił niezły motorek od znajomka za dobra kase..

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 4:38 pm
dzisiaj miske ściągnąłem, odkręciłem dekiel od pompy, dałem nową uszczelką bo tamta była wydmuchana, skręciłem, zalałem pompe olejem, miske przykręciłem i....
dalej nie ma ciśnienia
leciutko skoczyło zaraz po odpaleniu ale zaraz spadło.

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 17, 2005 6:24 pm
to moze faktycznie zawor przelewowy sie zawiesil albo cos z nim nie tak i przepyszcza na powrot

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 6:40 pm
zawór był w pozycji zamkniętej.
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » czw lis 17, 2005 7:23 pm
wyciągnij może zapłon z podstawą i zobacz czy napęd pompy jest ok

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 17, 2005 7:50 pm
no moze cos z ta pletwa jest nie tak- ale co by moglo sie tam stac skoro tego nie ruszal- no chyba ze kuki nie chce sie przyznac

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 8:06 pm
nic nie ruszałem, od pompy tylko smok odkręciłem by odkręcić panewkę na 3 garze. Dzwonię cały dzień po wszystkich znajomych i niezanjomych i wszyscy mówią że to niemożliwe.
Jak zapalam auto to lamka na chwilkę zgaśnie wskazówka nieznacznie się podniesie i zachwilę spada na zero i lampka się zapala. [cenzura] już mne szlag trafia. Jutro miałem jeżdzić na imprezie, do roboty nie mam czym jechać. wrrr........

-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » czw lis 17, 2005 8:09 pm
gaaz99 pisze:wyciągnij może zapłon z podstawą i zobacz czy napęd pompy jest ok

podobną rzecz mówił mi taki spec od silników z Krakowa, wyciągną aparat i podstawqe i zapodać napęd z wiertarki i płaskownika. Tylko to potem złożyć ........

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość