zmiana silnika na BMW 2,4 TD

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Dziadku
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt lis 18, 2005 7:39 pm
Lokalizacja: koniecpol

zmiana silnika na BMW 2,4 TD

Post autor: Dziadku » pt lis 18, 2005 8:35 pm

Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.
Ostatnio zmieniony pt lis 25, 2005 9:52 pm przez Dziadku, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » pt lis 18, 2005 9:12 pm

a przelozenia tej skrzyni znasz?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt lis 18, 2005 11:46 pm

2,4TD z BMW :)20 :)3 :)3 :)3 padaka
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » sob lis 19, 2005 12:37 am

reduktor od gaza to też chyba nie za szczęśliwy pomysł... :)3
ale wydaje mi się, że nie będzie źle z tymi przełożeniami jak coś.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob lis 19, 2005 1:40 am

Reasumując:wszystko do dupy :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » sob lis 19, 2005 9:54 am

Biedny kolega Dziadku, to dopiero jego pierwszy post a już mu wszyscy źle życzą :roll:
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Re: zmiana silnika

Post autor: faziuaz » sob lis 19, 2005 2:51 pm

Dziadku pisze:Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.
czy2,4 czy3,0 to bez znaczenia powiedz czy bedziesz jezdzil na dwoch skrzyniach ?? czy na jednej bo juz nie lapie :roll:

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 19, 2005 2:54 pm

lludzie co z wami ?? gosciu zwraca sie o opinie a wy go od razu do dolu :evil:

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » sob lis 19, 2005 2:55 pm

bedzie jezdzil ze skrzynia bmw manualna i reduktorem od gaza

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob lis 19, 2005 3:02 pm

W archiwum pozycji o wymianie silnika jest wiele. I podejrzewam że nikt nowej ameryki już nie odkryje by zrobić tanio i dobrze i przezprzypałowo. Ale lepiej wcześniej zapytać niż później płakać. :)2
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 19, 2005 3:07 pm

bezposrednia zaleznosc to obroty silnika+walka zdawczego skrzyni biegow na wejsciu do reduktora na poszczegolnych przelozeniach :)2 ,nie znam ani jednego ani drugiego ani trzeciego skladnika czyli cholera go wie :-?

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 19, 2005 3:10 pm

vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy :wink:
jestes miszczem w osmieszaniu innych :)3

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob lis 19, 2005 3:14 pm

@faziuaz
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
szablewski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 97
Rejestracja: pt mar 04, 2005 9:23 pm
Lokalizacja: Świnoujście
Kontaktowanie:

Post autor: szablewski » sob lis 19, 2005 3:18 pm

znam te silniki o tyle o ile, i fajnie jezdza, ciagna od dolu nieporownywalnie lepiej niz 2,4 od mesia, ale aluminiowa glowica robi swoje - jezeli sie przegrzeje to peka czesto. i pompy padaja.
full-size-jeep-80

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 19, 2005 3:32 pm

iBoze bron od zakupu czesci w sklepach :)3 nie wyrobi za cholere :)3

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 19, 2005 3:34 pm

<Kacper> pisze:@faziuaz
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
BRACIE !! !! calym sercem zgadzam sie z tym twierdzeniem "dac mu vodki"

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob lis 19, 2005 7:51 pm

faziuaz pisze:
vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy :wink:
jestes miszczem w osmieszaniu innych :)3
No to proszę:
1/o silniku juz było,
2/diesel chodzi na nizszych obrotach,wiec na "benzynowych" mostach bedzie mułowaty,
3/reduktor gazikowski/nie 66/, to zabytek-przenosi za małą moc i moment
Wymiał gwarantowany.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob lis 19, 2005 7:54 pm

vandall1 pisze:
faziuaz pisze:
vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy :wink:
jestes miszczem w osmieszaniu innych :)3
No to proszę:
1/o silniku juz było,
2/diesel chodzi na nizszych obrotach,wiec na "benzynowych" mostach bedzie mułowaty,
3/reduktor gazikowski/nie 66/, to zabytek-przenosi za małą moc i moment
Wymiał gwarantowany.
A może lubi zabawę i sam by do tego doszedł a wszystko popsułeś :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob lis 19, 2005 7:59 pm

Fakstycznie mogłem cicho siedzieć :)20
W końcu kazdy ma prawo do swoich błedów :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob lis 19, 2005 8:19 pm

A z Uazem jest podobny problem, czy wytrzymuje większe siły?? :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob lis 19, 2005 8:32 pm

Jest zdecydowanie mocniejszy-mimo całego naszego lekceważenia ruskiej techniki,ktoś tam coś kiedyś obliczał i projektował.
Reduktor uazowski robi nalezycie przy mocach rzedu 140 kucy,być może wiecej,ale nie sprawdzałem.
Red gazikowski obliczany jest na moc i moment dolniaka /55KM?/,więc musi paść przy mocniejszym silniku.Oczywiście można go wstawić-na trochę :)20
Drobny problem polega na tym,że druga część tego zespołu-czyli skrzynia uazowska-to tragedia.Dlatego rozłącza się to i przerabia reduktor na osobny podzespół napędzany krótkim wałkiem.Było o tym wiele razy i są to zagadnienia opanowane.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Dziadku
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt lis 18, 2005 7:39 pm
Lokalizacja: koniecpol

Post autor: Dziadku » sob lis 19, 2005 10:04 pm

vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy :wink:
ale dowciapny jesteś pochwal się jaki ty masz najwspnialszy wynalazek

Dziadku
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt lis 18, 2005 7:39 pm
Lokalizacja: koniecpol

Re: zmiana silnika

Post autor: Dziadku » sob lis 19, 2005 10:07 pm

faziuaz pisze:
Dziadku pisze:Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.
czy2,4 czy3,0 to bez znaczenia powiedz czy bedziesz jezdzil na dwoch skrzyniach ?? czy na jednej bo juz nie lapie :roll:
skrzynie oczywiście będzie jedna od bmw

Awatar użytkownika
DamianKrosno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
Lokalizacja: Krosno

Post autor: DamianKrosno » sob lis 19, 2005 11:34 pm

Witam.
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
Piszesz że nie jest dobry bo na zlotach nikt takim nie przyjeżdza i nie montuje. A kto powiedział "miałem taki i musiałem wyciąnąć bo był do dupy" ??? Jak ja szukałem silnika do swojej zmoty to nie było się czego czepoć. Albo micha nie w tym miejscu albo coś innego nie pasiło. Rozmawiałem z gościem co ma mesia w uazie i powiedział że jak chcesz pojeździć i dizlem to tylko turbo. Rozglondając się za bmw znalazłem właściciela co miał na zegaże 650tyś i chwalił sobie.
Osobiście zamontowałem taki silnik sprowadzony z niemiec razem ze skrzynią manual 5 i połączyłem wałkiem z przerobionym reduktorem uaza. Ludzie narzekają na wolne mosty,nie wiem jakie są przełożenia skrzyni bmw ale piąty bieg jest napewno nadbiegiem więc powinien być trochę szybszy na asfalcie. Sam silnik też kręci się dość wysoko. Co do głowic to żaden silnik nie lubi jak go się przegrzewa, a że głowica długa i alu to pęka. Poprostu trzeba zadbać o przyzwoite chłodzenie. U siebie mam dodatkowy pomiar temp. na końcu głowicy (mechaniczny)
Na moją opinię z jazdy Dziadku musisz poczekać bo roboty jeszczę trochę zostało.
Pozdr.
Trochę przedłużony Uaz, kawałek skróconego Nissana i motorek BMW 2.4 TD ]:-]

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lis 20, 2005 12:18 am

faziuaz pisze:lludzie co z wami ?? gosciu zwraca sie o opinie a wy go od razu do dolu :evil:
a miales kiedys do czynienia z takim motorem :evil: jek nie to wez sie nie odzywaj !! !!

pisze jak jest i nikogo tu nie chce zniechecac
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości