zmiana silnika na BMW 2,4 TD
Moderator: Student
zmiana silnika na BMW 2,4 TD
Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.
Ostatnio zmieniony pt lis 25, 2005 9:52 pm przez Dziadku, łącznie zmieniany 1 raz.
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Re: zmiana silnika
czy2,4 czy3,0 to bez znaczenia powiedz czy bedziesz jezdzil na dwoch skrzyniachDziadku pisze:Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.


@faziuaz
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
- szablewski
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: pt mar 04, 2005 9:23 pm
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontaktowanie:
BRACIE<Kacper> pisze:@faziuaz
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.


No to proszę:faziuaz pisze:jestes miszczem w osmieszaniu innychvandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy
1/o silniku juz było,
2/diesel chodzi na nizszych obrotach,wiec na "benzynowych" mostach bedzie mułowaty,
3/reduktor gazikowski/nie 66/, to zabytek-przenosi za małą moc i moment
Wymiał gwarantowany.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
A może lubi zabawę i sam by do tego doszedł a wszystko popsułeśvandall1 pisze:No to proszę:faziuaz pisze:jestes miszczem w osmieszaniu innychvandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy
1/o silniku juz było,
2/diesel chodzi na nizszych obrotach,wiec na "benzynowych" mostach bedzie mułowaty,
3/reduktor gazikowski/nie 66/, to zabytek-przenosi za małą moc i moment
Wymiał gwarantowany.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Jest zdecydowanie mocniejszy-mimo całego naszego lekceważenia ruskiej techniki,ktoś tam coś kiedyś obliczał i projektował.
Reduktor uazowski robi nalezycie przy mocach rzedu 140 kucy,być może wiecej,ale nie sprawdzałem.
Red gazikowski obliczany jest na moc i moment dolniaka /55KM?/,więc musi paść przy mocniejszym silniku.Oczywiście można go wstawić-na trochę
Drobny problem polega na tym,że druga część tego zespołu-czyli skrzynia uazowska-to tragedia.Dlatego rozłącza się to i przerabia reduktor na osobny podzespół napędzany krótkim wałkiem.Było o tym wiele razy i są to zagadnienia opanowane.
Reduktor uazowski robi nalezycie przy mocach rzedu 140 kucy,być może wiecej,ale nie sprawdzałem.
Red gazikowski obliczany jest na moc i moment dolniaka /55KM?/,więc musi paść przy mocniejszym silniku.Oczywiście można go wstawić-na trochę

Drobny problem polega na tym,że druga część tego zespołu-czyli skrzynia uazowska-to tragedia.Dlatego rozłącza się to i przerabia reduktor na osobny podzespół napędzany krótkim wałkiem.Było o tym wiele razy i są to zagadnienia opanowane.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: zmiana silnika
skrzynie oczywiście będzie jedna od bmwfaziuaz pisze:czy2,4 czy3,0 to bez znaczenia powiedz czy bedziesz jezdzil na dwoch skrzyniachDziadku pisze:Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.czy na jednej bo juz nie lapie
- DamianKrosno
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
- Lokalizacja: Krosno
Witam.
? Jak ja szukałem silnika do swojej zmoty to nie było się czego czepoć. Albo micha nie w tym miejscu albo coś innego nie pasiło. Rozmawiałem z gościem co ma mesia w uazie i powiedział że jak chcesz pojeździć i dizlem to tylko turbo. Rozglondając się za bmw znalazłem właściciela co miał na zegaże 650tyś i chwalił sobie.
Osobiście zamontowałem taki silnik sprowadzony z niemiec razem ze skrzynią manual 5 i połączyłem wałkiem z przerobionym reduktorem uaza. Ludzie narzekają na wolne mosty,nie wiem jakie są przełożenia skrzyni bmw ale piąty bieg jest napewno nadbiegiem więc powinien być trochę szybszy na asfalcie. Sam silnik też kręci się dość wysoko. Co do głowic to żaden silnik nie lubi jak go się przegrzewa, a że głowica długa i alu to pęka. Poprostu trzeba zadbać o przyzwoite chłodzenie. U siebie mam dodatkowy pomiar temp. na końcu głowicy (mechaniczny)
Na moją opinię z jazdy Dziadku musisz poczekać bo roboty jeszczę trochę zostało.
Pozdr.
Piszesz że nie jest dobry bo na zlotach nikt takim nie przyjeżdza i nie montuje. A kto powiedział "miałem taki i musiałem wyciąnąć bo był do dupy"Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.

Osobiście zamontowałem taki silnik sprowadzony z niemiec razem ze skrzynią manual 5 i połączyłem wałkiem z przerobionym reduktorem uaza. Ludzie narzekają na wolne mosty,nie wiem jakie są przełożenia skrzyni bmw ale piąty bieg jest napewno nadbiegiem więc powinien być trochę szybszy na asfalcie. Sam silnik też kręci się dość wysoko. Co do głowic to żaden silnik nie lubi jak go się przegrzewa, a że głowica długa i alu to pęka. Poprostu trzeba zadbać o przyzwoite chłodzenie. U siebie mam dodatkowy pomiar temp. na końcu głowicy (mechaniczny)
Na moją opinię z jazdy Dziadku musisz poczekać bo roboty jeszczę trochę zostało.
Pozdr.
Trochę przedłużony Uaz, kawałek skróconego Nissana i motorek BMW 2.4 TD ]:-]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości