Strona 1 z 3
zmiana silnika na BMW 2,4 TD
: pt lis 18, 2005 8:35 pm
autor: Dziadku
Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.
: pt lis 18, 2005 9:12 pm
autor: chiquito83
a przelozenia tej skrzyni znasz?
: pt lis 18, 2005 11:46 pm
autor: Bart03
: sob lis 19, 2005 12:37 am
autor: kedek
reduktor od gaza to też chyba nie za szczęśliwy pomysł...

ale wydaje mi się, że nie będzie źle z tymi przełożeniami jak coś.
: sob lis 19, 2005 1:40 am
autor: vandall1
Reasumując:wszystko do dupy

: sob lis 19, 2005 9:54 am
autor: kedek
Biedny kolega Dziadku, to dopiero jego pierwszy post a już mu wszyscy źle życzą

Re: zmiana silnika
: sob lis 19, 2005 2:51 pm
autor: faziuaz
Dziadku pisze:Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.
czy2,4 czy3,0 to bez znaczenia powiedz czy bedziesz jezdzil na dwoch skrzyniach

czy na jednej bo juz nie lapie

: sob lis 19, 2005 2:54 pm
autor: faziuaz
lludzie co z wami

gosciu zwraca sie o opinie a wy go od razu do dolu

: sob lis 19, 2005 2:55 pm
autor: cichy
bedzie jezdzil ze skrzynia bmw manualna i reduktorem od gaza
: sob lis 19, 2005 3:02 pm
autor: kacper44
W archiwum pozycji o wymianie silnika jest wiele. I podejrzewam że nikt nowej ameryki już nie odkryje by zrobić tanio i dobrze i przezprzypałowo. Ale lepiej wcześniej zapytać niż później płakać.

: sob lis 19, 2005 3:07 pm
autor: faziuaz
bezposrednia zaleznosc to obroty silnika+walka zdawczego skrzyni biegow na wejsciu do reduktora na poszczegolnych przelozeniach

,nie znam ani jednego ani drugiego ani trzeciego skladnika czyli cholera go wie

: sob lis 19, 2005 3:10 pm
autor: faziuaz
vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy

jestes miszczem w osmieszaniu innych

: sob lis 19, 2005 3:14 pm
autor: kacper44
@faziuaz
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
: sob lis 19, 2005 3:18 pm
autor: szablewski
znam te silniki o tyle o ile, i fajnie jezdza, ciagna od dolu nieporownywalnie lepiej niz 2,4 od mesia, ale aluminiowa glowica robi swoje - jezeli sie przegrzeje to peka czesto. i pompy padaja.
: sob lis 19, 2005 3:32 pm
autor: faziuaz
iBoze bron od zakupu czesci w sklepach

nie wyrobi za cholere

: sob lis 19, 2005 3:34 pm
autor: faziuaz
<Kacper> pisze:@faziuaz
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
BRACIE

calym sercem zgadzam sie z tym twierdzeniem "dac mu vodki"
: sob lis 19, 2005 7:51 pm
autor: vandall1
faziuaz pisze:vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy

jestes miszczem w osmieszaniu innych

No to proszę:
1/o silniku juz było,
2/diesel chodzi na nizszych obrotach,wiec na "benzynowych" mostach bedzie mułowaty,
3/reduktor gazikowski/nie 66/, to zabytek-przenosi za małą moc i moment
Wymiał gwarantowany.
: sob lis 19, 2005 7:54 pm
autor: klucz13
vandall1 pisze:faziuaz pisze:vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy

jestes miszczem w osmieszaniu innych

No to proszę:
1/o silniku juz było,
2/diesel chodzi na nizszych obrotach,wiec na "benzynowych" mostach bedzie mułowaty,
3/reduktor gazikowski/nie 66/, to zabytek-przenosi za małą moc i moment
Wymiał gwarantowany.
A może lubi zabawę i sam by do tego doszedł a wszystko popsułeś

: sob lis 19, 2005 7:59 pm
autor: vandall1
Fakstycznie mogłem cicho siedzieć
W końcu kazdy ma prawo do swoich błedów

: sob lis 19, 2005 8:19 pm
autor: Przemekslaw
A z Uazem jest podobny problem, czy wytrzymuje większe siły??

: sob lis 19, 2005 8:32 pm
autor: vandall1
Jest zdecydowanie mocniejszy-mimo całego naszego lekceważenia ruskiej techniki,ktoś tam coś kiedyś obliczał i projektował.
Reduktor uazowski robi nalezycie przy mocach rzedu 140 kucy,być może wiecej,ale nie sprawdzałem.
Red gazikowski obliczany jest na moc i moment dolniaka /55KM?/,więc musi paść przy mocniejszym silniku.Oczywiście można go wstawić-na trochę
Drobny problem polega na tym,że druga część tego zespołu-czyli skrzynia uazowska-to tragedia.Dlatego rozłącza się to i przerabia reduktor na osobny podzespół napędzany krótkim wałkiem.Było o tym wiele razy i są to zagadnienia opanowane.
: sob lis 19, 2005 10:04 pm
autor: Dziadku
vandall1 pisze:Reasumując:wszystko do dupy

ale dowciapny jesteś pochwal się jaki ty masz najwspnialszy wynalazek
Re: zmiana silnika
: sob lis 19, 2005 10:07 pm
autor: Dziadku
faziuaz pisze:Dziadku pisze:Chce wstawić do uaza silnik bmw 2400 TD ze skrzynią i reduktorem od gaza czy ktoś wie jakie bedzie wtedy przełożenie, czy czasami nie będzie wolny jak żółw, oczywiście skrzynia też bmw manualna.
czy2,4 czy3,0 to bez znaczenia powiedz czy bedziesz jezdzil na dwoch skrzyniach

czy na jednej bo juz nie lapie

skrzynie oczywiście będzie jedna od bmw
: sob lis 19, 2005 11:34 pm
autor: DamianKrosno
Witam.
Gdyby diesel bejcy był dobry do uaza/gaza to ludzie montowaliby go. Obserwjac zloty/inne imprezy nie widziałem diesla z bmw tylko mercedesa najczęściej(jeśli chodzi o diesla). A ileś lat już ludzie motają,znają się w temacie i to są autorytety którym można zaufać i czegoś można się nauczyć.
Piszesz że nie jest dobry bo na zlotach nikt takim nie przyjeżdza i nie montuje. A kto powiedział "miałem taki i musiałem wyciąnąć bo był do dupy"

? Jak ja szukałem silnika do swojej zmoty to nie było się czego czepoć. Albo micha nie w tym miejscu albo coś innego nie pasiło. Rozmawiałem z gościem co ma mesia w uazie i powiedział że jak chcesz pojeździć i dizlem to tylko turbo. Rozglondając się za bmw znalazłem właściciela co miał na zegaże 650tyś i chwalił sobie.
Osobiście zamontowałem taki silnik sprowadzony z niemiec razem ze skrzynią manual 5 i połączyłem wałkiem z przerobionym reduktorem uaza. Ludzie narzekają na wolne mosty,nie wiem jakie są przełożenia skrzyni bmw ale piąty bieg jest napewno nadbiegiem więc powinien być trochę szybszy na asfalcie. Sam silnik też kręci się dość wysoko. Co do głowic to żaden silnik nie lubi jak go się przegrzewa, a że głowica długa i alu to pęka. Poprostu trzeba zadbać o przyzwoite chłodzenie. U siebie mam dodatkowy pomiar temp. na końcu głowicy (mechaniczny)
Na moją opinię z jazdy Dziadku musisz poczekać bo roboty jeszczę trochę zostało.
Pozdr.
: ndz lis 20, 2005 12:18 am
autor: Bart03
faziuaz pisze:lludzie co z wami

gosciu zwraca sie o opinie a wy go od razu do dolu

a miales kiedys do czynienia z takim motorem

jek nie to wez sie nie odzywaj
pisze jak jest i nikogo tu nie chce zniechecac