nadreaktywne wspomaganie
Moderator: Student
nadreaktywne wspomaganie
Mam zamontowane oryginalne wspomaganie kierownicy uazowskie, natomiast pompa jest Fordowska. Działa dobrze, a nawet za dobrze, gdyż lekkie ruszenie kierownicą i zaraz skręca. Generalnie jakby działa to wspomaganie nadreaktywnie. Co z tym można zrobić? Czy jest to przypadłość ruskiego wspomagania czy coś innego?
rybak
1 na niektórych pompach jest zawór nadmiarowy słychać go gdy przekręcisz kierownice na maxa ale jeszcze ciągniesz moze da się to tam podregulować .
W typowych pompach olejowych dokręcając zwiększasz ciśnienie ( dociskasz kulke do gniazda)
2 słyszałem że po zamontowaniu wspomagania niektórze od razu montują amortyzator skręt może to jest ci potrzebne według zapewnień posiadaczy takiego ustrojstwa jest to idealna rzecz
3 wywal wspomaganie ćwicz mięśnie
W typowych pompach olejowych dokręcając zwiększasz ciśnienie ( dociskasz kulke do gniazda)
2 słyszałem że po zamontowaniu wspomagania niektórze od razu montują amortyzator skręt może to jest ci potrzebne według zapewnień posiadaczy takiego ustrojstwa jest to idealna rzecz
3 wywal wspomaganie ćwicz mięśnie

ja to mam szczęście
sa zawory dlawiace z dodatkawa regulacja cisnienia z przelewem zbudowane w systemie blokowym
Ostatnio zmieniony wt lis 22, 2005 8:14 pm przez Bart03, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Re: nadreaktywne wspomaganie
trzeba sie zastanowic czy uklad kierowniczy ma jakowys luz(a, powinien deczko miec)uadam pisze:Mam zamontowane oryginalne wspomaganie kierownicy uazowskie, natomiast pompa jest Fordowska. Działa dobrze, a nawet za dobrze, gdyż lekkie ruszenie kierownicą i zaraz skręca. Generalnie jakby działa to wspomaganie nadreaktywnie. Co z tym można zrobić? Czy jest to przypadłość ruskiego wspomagania czy coś innego?
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Tak mi to gdzies miesiąc temu tłumaczonoamortyzator skrętu vel tłamik drgań układu kierowniczego, wystepuje przeważnie w pojazdach 4x4 z sztywnym przednim mostem, niweluje drgania pochodzące z kół a idące na przekładnię kierowniczą
mam nadzieje żę gafy nie strzeliłem


Amor,amorem-tłumi uderzenia i troszkę zwalnia.Samo wspomaganie równiez nieco zapobiega powybijaniu kciuków.
Podejrzewam,że wydatek pompy jest za duzy i pomysł z przydławieniem przepływu może być ok.
Na teren bym zostawił,czyli zrobił to /dławienie/dwupozycyjne.Przyduszałbym na zasilaniu,coby powrót nie strzelił.
A moze cuś namotane w wąsach/proporcje/?
Podejrzewam,że wydatek pompy jest za duzy i pomysł z przydławieniem przepływu może być ok.
Na teren bym zostawił,czyli zrobił to /dławienie/dwupozycyjne.Przyduszałbym na zasilaniu,coby powrót nie strzelił.
A moze cuś namotane w wąsach/proporcje/?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: nadreaktywne wspomaganie
Masz orginalny silnik uazowski??? Jeżeli tak to prześlij mi zdjęcie gdzie masz zainstalowaną pompe do wspomagania.uadam pisze:Mam zamontowane oryginalne wspomaganie kierownicy uazowskie, natomiast pompa jest Fordowska. Działa dobrze, a nawet za dobrze, gdyż lekkie ruszenie kierownicą i zaraz skręca. Generalnie jakby działa to wspomaganie nadreaktywnie. Co z tym można zrobić? Czy jest to przypadłość ruskiego wspomagania czy coś innego?
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość