AFGANY- naprawa

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

AFGANY- naprawa

Post autor: nowicjusz » wt gru 27, 2005 6:55 pm

witam,
1) mam do kupiena takie mosty za 1000zł, oba są zepsute,
przypuszczalnie łożyska i atak z kołem tależowym poleciały,
-jakie są przybliżone koszty naprawy?
-jaka jest dostępność części?
-co najczęściej psuje się w nich?
2) jaki koszt jest przerobienia hamulców na tarczowe?
z czego zaadaptować tarcze, zaciśki?

z góry dziękuję za pomoc pozdro,
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt gru 27, 2005 8:34 pm

przypuszczalnie, czy na pewno ?? "przypuszczalnie"robi dużą różnicę :)2 :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt gru 27, 2005 9:16 pm

lub czasopisma trzeba zagladnac i bedzie wszystko wiadomo
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt gru 27, 2005 9:53 pm

mam u siebie afgany jezeli to tylko łożyska to spox ale jeżeli coś jest z przegubami bądź coś w zwolnicach to koszt remontu nie odbiega wiele od kupna mostów regenerowanych co i tak nie daje gwarancji że będą w super stanie w uazie jak z większością części loteria... :D
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » wt gru 27, 2005 10:21 pm

faziuaz pisze:przypuszczalnie, czy na pewno ?? "przypuszczalnie"robi dużą różnicę :)2 :wink:
obecny właściciel sam nie wie lub nie chce powiedzieć, wątpię że przed sprzedażą da rozkręcićje ,
raczej to loteria,
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
Bogdan 4x4
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 7:49 pm
Lokalizacja: z podkarpackiej wioski

Re: AFGANY- naprawa

Post autor: Bogdan 4x4 » wt gru 27, 2005 10:22 pm

nowicjusz pisze:witam,
1) mam do kupiena takie mosty za 1000zł, oba są zepsute,
przypuszczalnie łożyska i atak z kołem tależowym poleciały,
-jakie są przybliżone koszty naprawy?
-jaka jest dostępność części?
-co najczęściej psuje się w nich?
2) jaki koszt jest przerobienia hamulców na tarczowe?
z czego zaadaptować tarcze, zaciśki?

z góry dziękuję za pomoc pozdro,
koszt części do tarczówek tj. przód+tył= 500zł, (nowe tarcze suzuki + używane zaciski)
Robocizna własna- przerabiałem :)2

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » wt gru 27, 2005 10:22 pm

Kasprol pisze:lub czasopisma trzeba zagladnac i bedzie wszystko wiadomo
które?
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » wt gru 27, 2005 10:56 pm

Skontaktuj sie z Bormanem albo Sebastianem (sa na forum, poszukaj w postach o afganach).

Pozdrawiam
Lukasz

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » śr gru 28, 2005 11:11 am

Widze że chcesz zmotać afgany do suczki

Pamiętaj że afgan ma szybsze przełożenie (5,38 ) od Twoich mostów (5,86) i że nie będziesz miał w nim już blokady

A sprzedający powinien dac rozmontować te mosty skoro i tak są już zepsute, inaczej pewnie coś kręci :roll: kota w worku nie kupuj!
same starocie

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr gru 28, 2005 11:55 am

mudder pisze: w uazie jak z większością części loteria...
może przykłady jakieś ? :roll:
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » śr gru 28, 2005 7:24 pm

Miras M pisze:Widze że chcesz zmotać afgany do suczki

Pamiętaj że afgan ma szybsze przełożenie (5,38 ) od Twoich mostów (5,86) i że nie będziesz miał w nim już blokady

A sprzedający powinien dac rozmontować te mosty skoro i tak są już zepsute, inaczej pewnie coś kręci :roll: kota w worku nie kupuj!
coś działać trza, kupców na suzuke ni ma więc trzeba ją modyfikować dalej, nowy motor taż będzie td.

ale puki co to nic się nie dowiedziałem co do ceny i dosępnosci części,
a czy opony silverstony 35' te mosty wytrzymają?
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr gru 28, 2005 7:36 pm

Miras M pisze:Widze że chcesz zmotać afgany do suczki

Pamiętaj że afgan ma szybsze przełożenie (5,38 ) od Twoich mostów (5,86) i że nie będziesz miał w nim już blokady
skąd wiesz ze nie bedzie blokady- wiele afganow ma blokady krzywkowe
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr gru 28, 2005 7:54 pm

homikk pisze:
mudder pisze: w uazie jak z większością części loteria...
może przykłady jakieś ? :roll:
np. końcówki drążków nowe a niektóre mają zerwane gwinty np. uszczelka pod pokrywę zaworów ze sklepu nówka a przycinać trzeba i nie zawsze pasuje np. sworznie zwrotnicy fabrycznie nowe a pękają przy montażu np. regenerowane mosty bez ataku przykładów bez liki to jest po prostu UAZ
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr gru 28, 2005 8:33 pm

nowicjusz pisze:
Miras M pisze:Widze że chcesz zmotać afgany do suczki

Pamiętaj że afgan ma szybsze przełożenie (5,38 ) od Twoich mostów (5,86) i że nie będziesz miał w nim już blokady

A sprzedający powinien dac rozmontować te mosty skoro i tak są już zepsute, inaczej pewnie coś kręci :roll: kota w worku nie kupuj!
coś działać trza, kupców na suzuke ni ma więc trzeba ją modyfikować dalej, nowy motor taż będzie td.

ale puki co to nic się nie dowiedziałem co do ceny i dosępnosci części,
a czy opony silverstony 35' te mosty wytrzymają?
35' napewno nie...bedziesz mielił/chociaż tez zalezy od motoru/ ale wydaje mi sie ze na te mosty to za dużo :)3 :)3
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

zetor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: zetor » śr gru 28, 2005 8:53 pm

Przemekslaw pisze:
35' napewno nie...bedziesz mielił/chociaż tez zalezy od motoru/ ale wydaje mi sie ze na te mosty to za dużo :)3 :)3
eeeeeee tam - ja mam silverstony do afganów i do silnika wołgi w gazie już od dobrych kilku lat i jakoś nic mi się nie ukręciło czy wysypało. Gdyby nie trudność z blokadami (jedna tak c.a. w cenie kpl. mostu) byłyby to naprawdę fajne mościki.
Jak to miło i wesoło gdy kangury skaczą wkoło...

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » śr gru 28, 2005 9:05 pm

Jeszcze uwzględnić należy że Suzuka jest lżejsza jest od Uaza :roll: To chyba ma wpływ na wytrzymałość mostów?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr gru 28, 2005 9:08 pm

jasne ze ma wplyw i to zasadniczy. Lekka suzuka z zwylkymi mostami uaza zamiata na 33' kolach i motorze 2,0 i nic nie mieli, to afgan poradzi bezproblemowo, zreszta nawet w ciezkim uazie afgany z 35' kolami robia bez zadnych problemow
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr gru 28, 2005 10:06 pm

w afganach rozsypują się satelity,rozkręć i zobacz :lol:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » śr gru 28, 2005 10:10 pm

gaaz99 pisze:w afganach rozsypują się satelity,rozkręć i zobacz :lol:
oo, to ja kolege chyba znam :lol:

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » czw gru 29, 2005 2:09 am

zetor pisze:
Przemekslaw pisze:
35' napewno nie...bedziesz mielił/chociaż tez zalezy od motoru/ ale wydaje mi sie ze na te mosty to za dużo :)3 :)3
eeeeeee tam - ja mam silverstony do afganów i do silnika wołgi w gazie już od dobrych kilku lat i jakoś nic mi się nie ukręciło czy wysypało. Gdyby nie trudność z blokadami (jedna tak c.a. w cenie kpl. mostu) byłyby to naprawdę fajne mościki.
Hmmm a czy te ladne pare lat to ten gaz nie stoi kolo ujecia wody oligocenskiej na ursynowie :) Nawet mu kiedyś fotki robiłem jak przejeżdzałem. Wygląda pokaźnie i okazale:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam
Lukasz

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw gru 29, 2005 8:11 am

to zetorowoz wlasnie. Ale Zetor teraz woli w ciepelku i na welurach sie przemieszczac, hehe ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw gru 29, 2005 8:28 am

bo gazior juz sie troche rozciekl :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

zetor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: zetor » czw gru 29, 2005 9:05 am

eeeeeee no ludzie, ciepełko ciepełkiem ale latem to gazik się rusza dosyć żwawo w terenie. Faktycznie, na codzień po mieście nim nie jeżdżę, wolę welurki :)23
Jak to miło i wesoło gdy kangury skaczą wkoło...

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw gru 29, 2005 9:06 am

Ma chyba wyciek z cylinderków...

BTW: Nie myślałem że afgany są zdolne wytrzymac 35'...a zwykłe mosty tez tak potrafią ?? ?? :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

zetor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: zetor » czw gru 29, 2005 9:17 am

Przemekslaw pisze:Ma chyba wyciek z cylinderków...
BTW: Nie myślałem że afgany są zdolne wytrzymac 35'...a zwykłe mosty tez tak potrafią ?? ?? :roll:
Miał, jak śniegu nie było :wink:

Afgany przez zwolnice mają inaczej rozwiązaną kinetykę, połośka może wytrzymać więcej, mechanizm różnicowy jest mniejszy i grubszy a poza tym w porównaniu z normalną półośką, ta jest "na oko" grubsza. Pozostaje tylko kwestia materiałów ale to w ruskich wynalazkach loteria...

I jeszcze jedno co do tych kółek - wspomaganie jest tutaj baaardzo potrzebne ;), tak samo przydały by się hamulce tarczowe
Jak to miło i wesoło gdy kangury skaczą wkoło...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość