ciśnienie oleju na przechyłach

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
shrek4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 3:30 pm
Lokalizacja: z bagien obok Brzeska
Kontaktowanie:

ciśnienie oleju na przechyłach

Post autor: shrek4x4 » wt gru 27, 2005 8:45 pm

Mam prośbę, przy stromych zjazdach nosem w dół, albo przy dużych przechyłach na prawą stronę spada ciśnienie oleju. Czy można jakoś zmodyfikować miskę, lub jej wnętrze,żeby temu stanowi przeciwdziałać?
Jeżeli ktoś może mi pomóc, dziękuję z góry.
Uaz Handmade Evo 150, Samurai pomotany, ShrekAwóz.

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » wt gru 27, 2005 10:04 pm

Ten typ tak ma... przyzwyczaić się:-)
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt gru 27, 2005 10:16 pm

nie tylko ten :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt gru 27, 2005 11:59 pm

"Zmodyfikować miskę" czy nawt "wyklepać maskę" zawsze można....trza tylko silnych nerwów i ciemnego zaułka:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » śr gru 28, 2005 12:11 pm

Bartmann pisze:"Zmodyfikować miskę" czy nawt "wyklepać maskę" zawsze można....trza tylko silnych nerwów i ciemnego zaułka:):):)

Zachowanie zgodne z opisem - Szyderca :lol: :lol:

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr gru 28, 2005 12:20 pm

wlać więcej oleju (pół litra nad stan )......można też zjeżdżać ,,nosem w górę '' :lol:

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr gru 28, 2005 7:05 pm

KUbutek pisze:
Bartmann pisze:"Zmodyfikować miskę" czy nawt "wyklepać maskę" zawsze można....trza tylko silnych nerwów i ciemnego zaułka:):):)

Zachowanie zgodne z opisem - Szyderca :lol: :lol:
+1 dla Qbutka;)

Zwyczajnie mnie zdemaskowałeś :o
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr gru 28, 2005 8:33 pm

A w moim to i bez przechyłu się świeci i silnik robi: tak tak trrrrr tak tak tak trrrrr czy to źle :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt gru 30, 2005 12:43 pm

u mnie na przechulach sie swiec, na wolnych obrotach na skrzyzowaniu tez sie swieci... a silnik juz 2 lata robi... odpukac
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pt gru 30, 2005 1:36 pm

U mnie jak się silnik nagrzeje to skacze bez sensu wskaźnik cisnienia:) Czyli od 0 do 6 i na owrót. Silnik zrobił już ponad 10 000 km i chodzi:)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt gru 30, 2005 2:07 pm

Bartmann pisze:U mnie jak się silnik nagrzeje to skacze bez sensu wskaźnik cisnienia:) Czyli od 0 do 6 i na owrót. Silnik zrobił już ponad 10 000 km i chodzi:)
To czy przypadkiem nei powinienes wymienic wskaznika cisnienia???

U mnie jak sie rozgrzeje to na wysokich do 2,5 a na niskich obr. okolo 0.5. Natomiast przy zimnym to powyzej 6
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pt gru 30, 2005 2:11 pm

stef pisze:
Bartmann pisze:U mnie jak się silnik nagrzeje to skacze bez sensu wskaźnik cisnienia:) Czyli od 0 do 6 i na owrót. Silnik zrobił już ponad 10 000 km i chodzi:)
To czy przypadkiem nei powinienes wymienic wskaznika cisnienia???

U mnie jak sie rozgrzeje to na wysokich do 2,5 a na niskich obr. okolo 0.5. Natomiast przy zimnym to powyzej 6
Mierzyłem cisnienie specjalnym aparatem i było ok. Dlatego odpusciłem sobie wymianę wskaźnika....wole trzymac rezerwy finansowe na nagłe wypadki.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt gru 30, 2005 7:53 pm

Mierzyłem cisnienie specjalnym aparatem
opisz ten "aparat" :o
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pt gru 30, 2005 8:26 pm

faziuaz pisze:
Mierzyłem cisnienie specjalnym aparatem
opisz ten "aparat" :o
Zwykły cyfrowy kodak ... :D :D
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pt gru 30, 2005 8:47 pm

Tiiaaa kto mieczem wojuje od miecza ginie:):)
OK a więc kolesie, którym to zleciłem mierzyli w warzsztacie....takim urządzeniem wkręcanym w miejsce czujnika...chyba nanometr - dobrze mówie??:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pt gru 30, 2005 8:49 pm

Przemekslaw pisze:
faziuaz pisze:
Mierzyłem cisnienie specjalnym aparatem
opisz ten "aparat" :o
Zwykły cyfrowy kodak ... :D :D
Czekaj no :lol: :) :)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob gru 31, 2005 12:19 am

Jak już to manometr
Wkręca sie to w magistrale olejową,np w to miejsce gdzie jest nadajnik lampki albo zegara.Do kupienia w byle sklepie z pneumatyką.Trzeba sprawdzić zgodność gwintów /w razie czego redukcyjka/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob gru 31, 2005 9:29 am

Pieknie powiedziane!!
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » sob gru 31, 2005 9:48 am

borman pisze:wlać więcej oleju (pół litra nad stan )......można też zjeżdżać ,,nosem w górę '' :lol:
Z olejem w uazie bym nie przesadzał... uszczelnienie sznurowe potrafi wywalić, raz się tak załatwiłem:-(
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob gru 31, 2005 11:18 am

A drogie takie ustrojstwo?? :roll: ??
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob gru 31, 2005 1:22 pm

borman pisze:wlać więcej oleju (pół litra nad stan )......można też zjeżdżać ,,nosem w górę '' :lol:
ja znowu , zatem leje wlasnie tak zeby bylo mniej niz powinno bo pozniej silnik sie poci , a cisnienie silnika w uazie jakie by niebylo byle bylo i bedzie dobrze
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » sob gru 31, 2005 3:56 pm

EUREEEKA - czyli gdyby spóścić cały olej z silnika - nie byłoby wycieków ! a i sznur łojowy byłby uratowany . ......byli tacy którzy konia oduczali jesć ....i prawie im się udało !?!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 31, 2005 5:17 pm

Bartmann pisze:Tiiaaa kto mieczem wojuje od miecza ginie:):)
OK a więc kolesie, którym to zleciłem mierzyli w warzsztacie....takim urządzeniem wkręcanym w miejsce czujnika...chyba nanometr - dobrze mówie??:):):)
to jest najzwyklejszy manometr,wyskalowany powiedzmy np do 10 atm,anie "specjalnyaparat"(polecam każdemu !! ,parę groszy na tokarza żeby redukcję zrobił i już jest "specjalny aparat")
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz sty 01, 2006 10:51 am

[quote="borman"]EUREEEKA - czyli gdyby spóścić cały olej z silnika - nie byłoby wycieków ! a i sznur łojowy byłby uratowany . ......byli tacy którzy konia oduczali jesć ....i prawie im się udało !?![/quote

niepopadaj z jednej skrajonsci w druga :x berman, zajebiste masz zarty :)18
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz sty 01, 2006 5:28 pm

faziuaz pisze:
Bartmann pisze:Tiiaaa kto mieczem wojuje od miecza ginie:):)
OK a więc kolesie, którym to zleciłem mierzyli w warzsztacie....takim urządzeniem wkręcanym w miejsce czujnika...chyba nanometr - dobrze mówie??:):):)
to jest najzwyklejszy manometr,wyskalowany powiedzmy np do 10 atm,anie "specjalnyaparat"(polecam każdemu !! ,parę groszy na tokarza żeby redukcję zrobił i już jest "specjalny aparat")
Fazi a mógłbys juz zejść ze "specjalnego aparatu"??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość